latasin kyseisen ohjelman koneelle,miten sen saa pois kun ohjauspaneelin kautta yrittää poistaa sitä niin ohjaa nortonin jollekkin sivulle mistä en ymmärrä mitään. kun kirjautuu online niin sen asetuksistakaan ei löydy poista asennus tai mitään muutakaan poistoon liittyvää?!!
norton identity safe ongelma
11
121
Vastaukset
Mille sivulle?
- juhas22
norton support Permanently Deleting Your Cloud Vault
- toni.
poista ja lataa norton uudestaan niin tulee puhtaalta pöydältä ja tilauspäivät säilyvät mitä siinä koodissa on vielä jäljellä
tuossa jotain aiheesta http://ra.fi/Ygd2- toni.
näköjään pitäisi löytyä lisää/poista, ohjauspaneeli ohjelmat, mulla näkyy vain pelkkä norton360 kun en ole muuta asentanut, tarjoaa kyllä välillä tuota identity safe ohjelmaa mutta en tarvitse sitä
- juhas22
joo mulla on erikseen norton 360 ja norton identity safe. poistin äsken 360 mut ei vieny mukanaan tota nis. edelleen ohjaa sivulle missä lukee: 1.Click the Norton Identity Safe icon on your desktop or taskbar, 2.In the Vault Closed window, type your password incorrectly for three times. , 3.Use click here link next to Need to delete your Vault , 4.In the Delete Vault window, click Yes, Delete My Vault., 5.Type your Norton account password to validate and click Delete My Vault., 6.In the alert window, click Yes. suomentakaa noi?
- juhas22
https://www.youtube.com/watch?v=6fQ2sTYMPKc löyty ohje
Minä uusin Norton 360 tilaukseni ja sain tähän eniten käyttämääni koneeseen suomenkielisen version, mutta kahteen kannettavaani sain usan englantia puhuvan version. Olen ottanut tästä asiasta yhteyttä suomen nortoniin, mutta mitään vastausta ei ole tullut.
Et olisi uusinut. Meni rahat hukkaan sillä ilmaisella virustorjunnalla olisi pärjännyt yhtähyvin ja konekin olisi kiittänyt koska hyvä ilmainen virustorjunta ei vie paljon resursseja.
- mutustellaan pullaa
Noilla perusteilla ei kannata käyttää ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712300En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831011Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55979- 108970
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81921- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21838Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67736- 33687
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299684