Suunnitteletko reissua Sveitsiin? Tee ihmeessä ainakin päiväretki Zermattiin. Maisemat ovat kuin postikortista ja niihin voi tutustua patikoiden, pyöräillen tai tietysti hiihtäen. Kertakaikkisen upea paikka. Lue lisää:
http://www.maaritmaailma.com/sveitsi-1-zermatt-kuin-postikortista/. Suosittelen!
PS. Lisää Sveitsistä (Geneve ja Zürich) seuraavissa blogipostauksissa.
Vinkkejä Sveitsin matkalle
niceMatkaaja
1
1011
Vastaukset
Hyvä vinkki! Ja jos löydät hyvän kuvan maisemista, voit lähettää sen kotiin ystävällesi. Esim. www.lähetäkortti.com kautta saat sen helposti Suomeen aitona postikorttina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171143- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3081013- 781003
- 53991