Laukaaseen ollaan avaamassa TAIDE KALLERIAA TAMMIKUUSSA 2015 NÄIN KUULIN RUHASEN/KAUTTOSEN POJILTA.
JA AJAN KYSYMYS ON MILLOIN VIEREEN TULEE KAHVILA.
TAIDE KALLERIA LAUKAASEEN
52
406
Vastaukset
- ai mikä????
Hahaaaaa
- ISO T.A
Näitä kouluttamattomia pikkujätkiä ei näillä foorumeilla tarvittaisi.
juuri niin - TAIDE KALLERIA TAHVANAINEN. - njähnjäh
ISO T.A kirjoitti:
Näitä kouluttamattomia pikkujätkiä ei näillä foorumeilla tarvittaisi.
juuri niin - TAIDE KALLERIA TAHVANAINEN.Laukaan hönöillä sit välähtää siellähän on k-marketin edessä jo vuosia ollu taidetta
- marketin nurkille
Iso Tali Aivo Pulsu galleriaa Laukaasee.
- .....
Työnnä pakoputki perseeseen
- olen kuullut että
..... kirjoitti:
Työnnä pakoputki perseeseen
tuo on suosittu harrastus laukaan junttien keskuudessa
- iso T.A
Haluutteko kullii ?
- ....
Työnnä löylykauha perseeseen
- isollleee
Mitäs iso T.A on duunaillu, ootko paljon ollut töissä.
- ....
Työntäny löylykauhan perseeseen
- cccccccccc
Kene perseesee löylykauhan survas?
- ....
Teidän laukaan laardiperseeseen
- ISO T.A
ISO TALI-AIVO GALLERIA AUKEAA 1.1.2015
JA OLEN OLLUT 44 TUNTIA VIIKOSSA.- ssshhh
Talipallot lyllertää ihmettelemään taidetta ilman aivoja
- IsoT.A
NYT SE ON AVATTU
OLKAATTEN HYVÄT- zzdfrrty
Kiinnostaa yhtä paljon kun kilo paskaa
- No_mutta
Huono vertaus, koska kilo paskaa on jo niin iso läjä, että se on suorastaan nähtävyys.
- heheheee
Sinne kaikki juntit töllistelemään taidetta ilman aivoja
- ISO_T.A
Erittäin epägornia käytlstä tälä foorumilla
Olen ainoa fiksu täällä
Ihailen taidetta
Imekää hevosenkyrpää
Milloin te huorat tajuatte, että minä olen Jumala????? - Höhönhönöttäjä
Sinnekkös se Savion Suomineitokin on roudattu? Raiskattuna ja runneltuna Laukaan peräkylien junttien toimesta!
- xxxffggt
Sinähän sen tiedät juntti
- Iso-T.A
sinnehän se
- grrrrrööööhh
Oliko löylykauha työnnetty hanuriin?
- uteliasukkonen
Asiahan ei minulle kuulu mutta tekikö hyvvee se suomitytön paneminen?
- ccfgtyyy
Keskity sinä tuulitunneli hörhö imemään pulun persettä
- tali-aivo-pulsu-T.A
KALLERIA ELÄÄ JA VOI HYVIN
JA HALLITSEE KOKO ELÄMÄÄ - arttourist
Onko siellä kalleriassa se kuuluisa löylykauhakin?
- löylykauha68
KYLLÄ ON
- fffgyy
Suksi hornaan hönö
- ilko324
Työnnä löylykauha perseeseen, einari ala-rönkkö.
- Anonyymi
ilko324 kirjoitti:
Työnnä löylykauha perseeseen, einari ala-rönkkö.
Höxi surmaa homo
- Anonyymi
Njahas
Hieno juttu - Anonyymi
Galleriassa on oikeasti näytillä puusta veistettyjä kyrpiä, menkää katsomaan
- Anonyymi
mahtavaa, puukullit ovat kiehtovia
- Anonyymi
Olipa näyttely, 25 euroa maksoin lipuista ja lapsille kympin liput ja mitä näimmekään ; puukulleja ja löylykauhoja joiden varsi ihmispaskassa, viimeinen taidegalleria käynti laukaalla.
- Anonyymi
35 eurolla saa VIP lipun ja pääsee kauhan kanssa ite hommiin ja saa laittaa kauhan sitten mukaan näyttelyyn
- Anonyymi
Puhut siis itsestäsi vammani on ehkä parannettavissa jos minua runkattaisiin perseeseen väkisin kauhan varrella, onko innokkaita niin saisin loppumaan tämän , puhut siis itsestäsi ,hokemisen
- Anonyymi
puhut siis itsestäsi , minulla on tämmöinen aivovamma että hoen joka keskustelussa, puhut siis itsestäsi, tämä johtuu väkivaltaisesta insestistä lapsena, koittakaa ymmärtää..
- Anonyymi
galleriassa taide performanssi ,tilataiteilija ala-ryytty vetää kuivat yleisön edessä, liput 5e
- Anonyymi
Viimeksi kun olin katsomassa ala-ryytyn performanssin niin se epäonnistui, mies oli ihan punasena ja taiteellinen johtaja keskeytti esityksen kun ei ottanut päälle ei niin millään, muuten hieno esitys,eurooppalainen tuulahdus tälle metsäkansalle..
- Anonyymi
Olen nähnyt sen onnistuneena
Oli iso mela
- Anonyymi
Toukokuun alussa on Ala-Ryytyn uusi performanssi, Ryytty panee oravaa, esitys ei kestä kauaa muttei oravakaan, liput 35e, lapset 10e
- Anonyymi
Ryytyllä on 32cm
- Anonyymi
se on totta ja orava on ilman häntää noin 22cm...
- Anonyymi
Ryytyn kalu on isompi kuin Orava
- Anonyymi
Hyvin laskettu,muttei oravan kannalta. Galleriassa kesäkuussa myös näytillä näköispatsas kaupunginjohtajan palleista, 5e niin saa myös kosketella, kaikki mukaan!
- Anonyymi
Puhut siis itsestäsi..
- Anonyymi
ja taas on lääkkeet jätetty ottamatta...
- Anonyymi
niin puhunkin, mitä sitten, puhuthan itsekin itsekseen..
- Anonyymi
Ensi viikolla taidegalleria ylpeänä esittäää; Taiteilija Ala-Ryytty ja Sika. Liput 50e
- Anonyymi
Ala-Ryytty upottaa Estonian. Liput 100e
- Anonyymi
Ala-Ryytty vetää kyniä korvista ja heittää sallin kukat katsomoon. Vapaa pääsy.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057