Kerro hiiristäsi!

tulikirahvi

Minä aloitan:

Mulla on kolme hiirinaarasta, jotka ostin pari kuukautta sitten kun edellisellä omistajalla ei riittänyt aika. Ne ovat kaikki himalayaneja, Rosmariini on lk satiini, Timjami lk astrex ja Korianteri lk. Luonteeltaan ne ovat aika ujoja, ja mieluiten lähinnä kaivelevat puruissaan. Ne ovat kuitenkin oppineet hakemaan mun kädestä auringonkukansiemeniä kun kutsun niitä naksuttamalla. Niillä on 75x35x40cm lasiterraario.

Mun mielestä kauneimmat hiirivärit on black tan, banded, red ja tricolor. Tulen kuitenkin jatkossakin luultavasti ottamaan uutta kotia etsiviä mieluummin kuin poikasia :)

7

157

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannele elenne

Minulla on 11 hiiri naarasta 110 × 75 × 50 cm lasiterraariossa.Vanhin hiiristä on n.2 vuotias ja nuorin taas 1 v.Kinaa tai tappeluita ei ole tullut vielä .4 hiirtä on hankittu eläinkaupasta ja loput taas kasvattajalta.Kaikki erittäin seurallisia :).Harkinnassa hankkia 3 uutta naarasta jos tulevat toimeen keskenään;)

• Hillahiiruli

100 × 80 × 55 cm terraariossani asuu 6 hiiri akkaa.Kaikki samasta pesueesta eläinkaupasta.Kesyyntyivät erittäin nopeasti ,mutta eivät oikeiastaan välitä kädestä ollenkaan.Kaikki täyttivät noin kuukausi sitten 8 kk.Ihania omia lutusia ovat♥

• tietämätönhiiri2splashed

Mulla on tumma ja vaalea splashed väriset naarashiiret ikää heillä on 9 viikkoa olleet minulla 4 viikkoa osaako joku auttaa kun vaalea näyttää siltä että olisi raskaana eikä ole läskiä mutta voiko se olla kun on jo yli 28 päivää kun olivat poikahiiren Kanssa samassa?? Auttakaa!!!

• Sedä

Ei kuulosta kovin todennäköiseltä jos ne on kerran alle 5 viikkoisina erotettu, mutta ei kai täysin mahdotontakaan.

• tietämätönhiiri2splashed

Tiädätkö mikä niillä voi olla?

• Saan hiiren syksyllä mutta otan poika hiiren mahdollisimman nuoren minkä saa. Nimeksi tulee röpö! Häkkinen on dynaaminen multy

• Sori kännykällä kun kirjoittaanii aarvailemaan sanoja eli häkki on duna multy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1692
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      893
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      96
      653
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      644
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      618
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      520
    Aihe