Kerro hiiristäsi!

tulikirahvi

Minä aloitan:

Mulla on kolme hiirinaarasta, jotka ostin pari kuukautta sitten kun edellisellä omistajalla ei riittänyt aika. Ne ovat kaikki himalayaneja, Rosmariini on lk satiini, Timjami lk astrex ja Korianteri lk. Luonteeltaan ne ovat aika ujoja, ja mieluiten lähinnä kaivelevat puruissaan. Ne ovat kuitenkin oppineet hakemaan mun kädestä auringonkukansiemeniä kun kutsun niitä naksuttamalla. Niillä on 75x35x40cm lasiterraario.

Mun mielestä kauneimmat hiirivärit on black tan, banded, red ja tricolor. Tulen kuitenkin jatkossakin luultavasti ottamaan uutta kotia etsiviä mieluummin kuin poikasia :)

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannele elenne

      Minulla on 11 hiiri naarasta 110 × 75 × 50 cm lasiterraariossa.Vanhin hiiristä on n.2 vuotias ja nuorin taas 1 v.Kinaa tai tappeluita ei ole tullut vielä .4 hiirtä on hankittu eläinkaupasta ja loput taas kasvattajalta.Kaikki erittäin seurallisia :).Harkinnassa hankkia 3 uutta naarasta jos tulevat toimeen keskenään;)

    • Hillahiiruli

      100 × 80 × 55 cm terraariossani asuu 6 hiiri akkaa.Kaikki samasta pesueesta eläinkaupasta.Kesyyntyivät erittäin nopeasti ,mutta eivät oikeiastaan välitä kädestä ollenkaan.Kaikki täyttivät noin kuukausi sitten 8 kk.Ihania omia lutusia ovat♥

    • tietämätönhiiri2splashed

      Mulla on tumma ja vaalea splashed väriset naarashiiret ikää heillä on 9 viikkoa olleet minulla 4 viikkoa osaako joku auttaa kun vaalea näyttää siltä että olisi raskaana eikä ole läskiä mutta voiko se olla kun on jo yli 28 päivää kun olivat poikahiiren Kanssa samassa?? Auttakaa!!!

      • Sedä

        Ei kuulosta kovin todennäköiseltä jos ne on kerran alle 5 viikkoisina erotettu, mutta ei kai täysin mahdotontakaan.


    • tietämätönhiiri2splashed

      Tiädätkö mikä niillä voi olla?

    • Saan hiiren syksyllä mutta otan poika hiiren mahdollisimman nuoren minkä saa. Nimeksi tulee röpö! Häkkinen on dynaaminen multy

      • Sori kännykällä kun kirjoittaanii aarvailemaan sanoja eli häkki on duna multy


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe