Kerro hiiristäsi!

tulikirahvi

Minä aloitan:

Mulla on kolme hiirinaarasta, jotka ostin pari kuukautta sitten kun edellisellä omistajalla ei riittänyt aika. Ne ovat kaikki himalayaneja, Rosmariini on lk satiini, Timjami lk astrex ja Korianteri lk. Luonteeltaan ne ovat aika ujoja, ja mieluiten lähinnä kaivelevat puruissaan. Ne ovat kuitenkin oppineet hakemaan mun kädestä auringonkukansiemeniä kun kutsun niitä naksuttamalla. Niillä on 75x35x40cm lasiterraario.

Mun mielestä kauneimmat hiirivärit on black tan, banded, red ja tricolor. Tulen kuitenkin jatkossakin luultavasti ottamaan uutta kotia etsiviä mieluummin kuin poikasia :)

7

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannele elenne

Minulla on 11 hiiri naarasta 110 × 75 × 50 cm lasiterraariossa.Vanhin hiiristä on n.2 vuotias ja nuorin taas 1 v.Kinaa tai tappeluita ei ole tullut vielä .4 hiirtä on hankittu eläinkaupasta ja loput taas kasvattajalta.Kaikki erittäin seurallisia :).Harkinnassa hankkia 3 uutta naarasta jos tulevat toimeen keskenään;)

• Hillahiiruli

100 × 80 × 55 cm terraariossani asuu 6 hiiri akkaa.Kaikki samasta pesueesta eläinkaupasta.Kesyyntyivät erittäin nopeasti ,mutta eivät oikeiastaan välitä kädestä ollenkaan.Kaikki täyttivät noin kuukausi sitten 8 kk.Ihania omia lutusia ovat♥

• tietämätönhiiri2splashed

Mulla on tumma ja vaalea splashed väriset naarashiiret ikää heillä on 9 viikkoa olleet minulla 4 viikkoa osaako joku auttaa kun vaalea näyttää siltä että olisi raskaana eikä ole läskiä mutta voiko se olla kun on jo yli 28 päivää kun olivat poikahiiren Kanssa samassa?? Auttakaa!!!

• Sedä

Ei kuulosta kovin todennäköiseltä jos ne on kerran alle 5 viikkoisina erotettu, mutta ei kai täysin mahdotontakaan.

• tietämätönhiiri2splashed

Tiädätkö mikä niillä voi olla?

• Saan hiiren syksyllä mutta otan poika hiiren mahdollisimman nuoren minkä saa. Nimeksi tulee röpö! Häkkinen on dynaaminen multy

• Sori kännykällä kun kirjoittaanii aarvailemaan sanoja eli häkki on duna multy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      44
      2239
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      67
      2121
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1960
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      394
      1714
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      104
      1665
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1494
    7. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      0
      1390
    8. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1112
    9. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      977
    10. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      75
      945
    Aihe