Katsotteko naiset miehen etumusta? Ja jos katsotte, pidättekö isosta pullotuksesta? Mitä ajatuksia pullottava etumus teissä herättää? Itselläni on iso pullotus, siis johtuen isosta lepokoosta, ja huomaan, että tytöt useinvilkuilevat etumukseni suuntaan, mutta tosiaan mitä ajatuksia se herättää teissä?
Naiset, pullottava etumus
9
381
Vastaukset
- tyttönen
Tapanani on kyllä katsoa miehen etumusta, ja jos pullotusta näkyy, tulen heti paremmalle tuulelle :-) Kuvittelen, miltä tuo näyttäisi ilman housuja ;-) Joskus alan myös itse kiihottua, jos tilanne on sellainen, että pullotus kestää kauan ja pystyn katsomaan sitä aina välillä ;-) Silloin saattaa pieni hymy nousta huulilleni ja pieni puna poskille ;-)
- minulla aina
rupeaa housut kastumaan
- tyttelijoo
Tulee paskat housuun.
- tsiisus4lif
hyi, syntistä semmonen
- ruudun edestä
Heh, samanlainen aloitus oli vauva.fi -palstalla. Oletko kenties sama kirjoittaja?
NAISEN JA TYTTÖN MASSU NETUON KOMIA KUNSEON PULLOLAN
- havumäki609
Ja pippelitytyn
- snoopy pitkikset
Oon 14 kundi ja tänään huomasin pillifarkkujen vasemmassa lahkeessa että, mulla oli sellanen pieni pullotus. Joo johtui varmaan siitä kun oli ekaa kertaa pitkät alushousut tänään. Täytyy kait laittaa pikkuhousut pitkien alle.
- 99tyttö
Onhan se ihajees✊✊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996174
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993072Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262135Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?881053Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784