Kärppien pelaajaostot aivan peestä

Pahalta näyttää

Yks Ulkomaan tunari sai jo lähteä mutta kellojen pitäis soida jo Haatajallekin.Toivotaan että Pirnes ei pelaa vanhalla maineella niinku hade. Ei hyvältä näytä kärppien alku.Marjamäki vois kokeilla rankkareissa muitakin kuin Donskoita jolta on nyt kyllä mennyt heikosti rankkarit viime aikoina .

15

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heiluja.

      kärppien menestyksellä tai menestymättömyydellä ei ole mitään merkitystä kenellekään.....elämä ei heilaha suuntaan eikä toiseen.

      • sksjdhdhhdfhdfhhdh

        Idioottien harrastus koko jääkiekko.


    • Älyttömät lippuhinna

      MIljoonäärejä kaukalossa, köyhiä pölvästejä katsomossa !!!

    • Karavaani kulkee

      Joo kalliit on liput. Kokonaiset 11-euroa, mutta joissain peleissä silti käyn.

      Aina jaksaa huvittaa nämä kommentitt, että ei kiinnosta, mutta silti kommentoit! Jos ei millään kiinnostais niin et kommentois!

    • Yli 5700 katsojaa eilen. Perjantai ja pitkät jonot olutpisteille. Olut oli lämmintä, mutta pelin lopputulos tyydytti. Olipahan lumipyry paluumatkalla, onneksi ei itse tarvinnut ajaa.

      Pelaajahankinnat ovat päivittyneet edellisen viestin jälkeen, Pirnes palannut, Laatikainen lainalla. Donskoilta loistava peli, knhan vielä itsekkyys hiukan löysäisi, niin syöttöpisteitä ropisee enemmän.

      Kauden eka peli nähty paikan päällä.....

    • uralin mestari

      Hankkikaa kunnon venäläisvahvistus niin alkaa peli kulkea.Kanadasta tai USAsta tulleilla ei ole muuta annettavaa kun hasasätkä ja ebola.
      http://tilastoja88.blogspot.fi/

    • kyrpät evvk

      Ketä kiinnostaa.

      • Vastaus edelliseen

        Kiinnosti perjantaina yli 5700 katsojaa sen verran että tuli paikalle.


      • enemmistöstä moro
        Vastaus edelliseen kirjoitti:

        Kiinnosti perjantaina yli 5700 katsojaa sen verran että tuli paikalle.

        Montako oululaista ei tullut paikalle.


      • jjajsjdjjdjdjjdjj
        Vastaus edelliseen kirjoitti:

        Kiinnosti perjantaina yli 5700 katsojaa sen verran että tuli paikalle.

        Humalaisia juntteja riittää.


      • jajjshdhdhhdhhh
        jjajsjdjjdjdjjdjj kirjoitti:

        Humalaisia juntteja riittää.

        Jääkiekkofanit ovat lahjattomia isoäänisiä känniläisiä.


    • Karavaani kulkee

      Lisäksi tuhansia katsoi baareissa ja maksukanavilta ottelua sekä radiosta.

      Kiinnostusta riittää ja sehän junnteja ja kateellisia harmittaa! !

      • fakta lentää

        Kyllä ne junteimmat löytyy sieltä lätkäfaneista. Isomahaisia kaksoisleukoja, lippalakki päässä ja kaljatuoppi kourassa. Jutut kuin 13-vuotiaalla lastenkodin kasvatilla.


    • Karavaani kulkee

      Edelleen sanon, että kovasti näyttää kiinnostavan Kärpät ja fanit. Vain juntti pitää itseään automaattisesti parempana kuin jotain ihmisryhmää. Kärppien peleissä käy kyllä ihan tavallisia ihmisiä ja jotkut on lihavia ja jotkut laihempia. Aivan kuten kadulla käveliäkin. Toinen on lihavampi ja toinen laihempi.

      Todella junttimaista herjata toisia ihmisiä ja pitää itseään parempana. Mutta jaksamisia. Ei varmasti ole helppoa sinunkaan elämä kun luulet olevasi jotain ihmisryhmää parempi.

      Ja sitten heräsit, ehkä!

    • Juntti

      Itse käyn peleissä joskus ja joskus teen muuta. Mutta kieltämättä aina huvittaa nämä moralisoijat jotka jaksavat jossain ihmeen vihassaan haukkua sitä, että joku vaan tykkää käydä Kärppien peleissä.

      Se on juntttimaista se!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1207
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      884
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      744
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe