Kunnioita vanhoja, kun olet nuori.
Auta heikkoja, kun olet vahva.
myönnä virheesi, jos olet väärässä.
Eräänä päivänä elämässä olet itse
Vanha, Heikko ja Väärässä.
Elämä on ihmisen parasta aikaa
2
74
Vastaukset
- Kumpi vai kampi?
Sokeri ja viina yhtä pahoja, vain ryppyjä tekevät molemmat naamaan. Anoppini rakasti sokeria ja giniä.
Ja sen huomasi.
Nainen / mies sektorilla viina tekee tuhojaan.
Englantilaisten sarjojen huonoin puoli on se, että miehet kirjoittavat niiden kässärit.
Siks niissä seksikohtaukset ovat juuri tuollaisia kuin kerroit, nikki *Mä olen n..* Nehän ovat miesten päiväunia.
Ei nainen sellaisia suhteita haluu yleensä.
Vaan poikkeuksia ovat sitten ehkä viinaa juovat, viina lisää mieshormoneja = testosteroneja naisillekin, parta kasvaa ja himot samanlaiset kuin miehillä.
http://www.ksml.fi/uutiset/keski-suomi/alkoholi-tekee-naismiehen/875023 - TAVAN Ihminen
Kyllähän geneissä on iso aihe alkoholiriippuvuuteen. Toisaalta, jos ei altistu/altista itseään alkolle, ei synny riippuvuuttakaan.
Omat isoisäni kuolivat 7-kymppisinä, kumpikin alkoton, toinen tupakoimaton, toinen poltteli muutaman kopallisen viikossa.
"Perintötekijöillä on ympäristötekijöitä suurempi vaikutus alkoholismin kehittymisessä. Riippuvuudelle altistavat perintötekijät lisäävät alkoholisoitumisen riskiä 50 %:a. Riippuvuuden syntyyn tarvitaan kuitenkin aina altistumista alkoholille, geenit eivät siis pelkästään voi selittää kenenkään alkoholisoitumista."
http://www.thl.fi/fi/web/alkoholi-tupakka-ja-riippuvuudet/alkoholi/tietoa-alkoholista/alkoholi-ja-terveys/alkoholiriippuvuus/alkoholi-ja-geenit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634963Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283718Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483154Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4491932Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771598- 621347
- 631271
- 2611107
- 471062