Olen viisikymppinen rakkaudessa pettynyt tumma nainen. Exäni ovat paljastuneet alkoholisteiksi ja viimeisin vielä petturiksi, joten helppoa ei ole ollut. Olen tainnut olla liian kiltti ja hyväuskoinen uskoen toisen voivan muuttua, mutta eihän toista voi väkisin muuttaa. Nyt kun olen tämän oivaltanut ja alkanut itseäni enemmän rakastaa, toivoisin vihdoin löytäväni aidon tasapainoisen rakkaussuhteen. Suodaanko minulle vielä sellaista? Mitä rakkauselämässäni on edessä loppuvuoden, ensi vuoden aikana? Kiitos :)
Sagamar kiltti :)
2
146
Vastaukset
Tässä on varovaisuutta kun ei halua ongelmia rakkaudessa, olethan pettynyt. Kuvailen tämän vuoden näin että tähän liittyy epävarmuutta kun haluaa juuri välttyä ongelmilta, ei halua mielellään antautua rakkaudelle tai toiselle ihmiselle. On rikkinäisyyttä jotenkin ja aivan selvästi tämä kuuluu tunnepuoleesi kun ei tunne itseään turvalliseksi tilanteissa. Ne tilanteet mitkä kohtaan tulvevat jäämään siis kypsymättömään tilaan. Mahdollisesti rohkeuden puutetta mutta myös omaa henkilökohtaista matkaa teet loppuvuodesta jolloin jätät tätä turvattomuutta ja jättää huolet, mikä on hyvä merkki tulevaisuutesi edessä. Tämä aika on sinun eduksesi. Vuosi alkaa vähän samoissa merkeissä, et ole vastaanottavainen etkä toteuta rakkautta käytönnössä. Mutta helmikuun vaiheilla ehkä alat vaikuttamaan ja jokin herättää kiinnostuksesi. Olet täällä vastaanottavaisempi ja tunnet ehdotonta rakkautta. Joku haluaa tavata sinua ja tämä tulee olemaan voittoisaa sinulle henkilökohtaisesti. Kommunikointi luo itsevarmuutta ja auttaa sinua pääsemään monen eston läpi omassa itsessäsi. kesään kuuluvat monet unelmat jotka heräävät eloon mitä valita tästä eteenpäin mutta rakkauselämä ei aina tunnu yksinkertaiselta. Syksyyn; täällä on jotain minkä vedät lävitse miltä hyvänsä tuntuu ja tähtäimessäsi on jotain pidemmälle. Tämä tuo sinulle iloa ja seikkaulumieltä pidemmälle.
- Rakkaudessa pettynyt
Kiitos Sagamar
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä239089Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3801843Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3361743- 941578
- 4071542
- 61335
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331120Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241076Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521032- 36988