Finnairin uusi lounge

p**** läävä

On aina niin täynnä, ettei sinne edes viiti mennä.

10

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kontulan poijjaat

      Sul kuule pal oo asiaa mihinkään loungeihin. Käy ostamassa Alepasta keskikaljaa ja mene lentoaseman kellariin sitä juomaan. Ai mut mitäpä sä edes lentoasemalla tekisitkään. Kontulasta lähtiessä joutuu ostamaan seutulipun ja saldo taitaa olla nollassa ja parempi sijoitus se on ostaa Kontulan Lidlista sitä kaljaa.

      • Missä Kontula?

        Missä se Kontula mahtanee sijaita? Nimi viittaa jonnekin Kaakkois-Aasian maahan. Täällä tuo paikka vilahtelee tavan takaa


    • jees box

      Eilen olin kolmella.

    • 20+15

      Istuin tänään tuolla neljä tuntia odottamassa seuraavaa jatkolentoa kun edellinen kone tuli Helsinkiin myöhässä. Ihan hyvin tuolla oli tilaa, tosin omasta mielestä ei lähellekkään niin viihtyisä kuin non-schengen puolen lounge.

    • nimimerkki erkki

      No ei siinä juuri muutosta ole entiseen. Se vanha osa on yhdistetty ja respa on siinä ylätasanteella. Ilmeisesti olen siellä peak aikoina, kun ahasta on. Mieluummin melkein istun muualla. Ruoka(?)tarjoilu on tosi vaatimatonta.

    • Matkaaja666

      Oltiin just peak-aikaan pari päivää sitten, ja täyttä siellä oli, mutta kun meni peremmälle niin hyvin oli tilaa. Ruokatarjoilut olivat tosiaan hyvin vaatimattomat, mutta ennemmin siellä vatsansa täyttää vaatimattomalla pöperöllä kuin ostaa kentän (tai koneen) ylikalliita tarjoiluja. Aikalailla keskeneräinenhän se oli vielä, seinissä oli "tapetit" kiinni niiteillä jne., eli oletettavasti se siitä vielä paranee kunhan saavat viimeisteltyä. Fakta on kuitenkin että non-Schengen on paljon mielyttävämpi lounge.

    • 8+18

      Flyertalkilta lainattua: "The lounge is not ready yet. The reception area will be moved where the bubble chairs are now and vice versa. There will be a new open kitchen in November so probably this will make the area more airy."

      Ilmeisesti parannusta on siis vielä tulossa

    • 4+13

      Tuolla ei ollut mitään tekemistä Finnairin loungen kanssa.

    • ihan huono

      No minusta se non-schengen lounge on huono. Tai jos ois kunnon safkat ja tilaa, mikäs siinä sitten. Mutta kun ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3849
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2377
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      211
      2120
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      142
      2043
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      421
      1453
    6. 79
      1241
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      139
      1214
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1145
    9. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      84
      1099
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1080
    Aihe