Ensi heinäkuussa 12 vrk.n reissu tuonne. Suorat lennot jo varattu Norwegianilta ja asunto aivan rannalta Las Maravillas alueelta Homeawayn kautta. Meitä lähtee vanhemmat ja tuolloin 9 v.lapsi. Jos olet käynyt tuolla alueella, mitäs tykkäsit? Itse halusimme asunnon tuolta alueelta, kun siellä on pitkä hiekkaranta ja Palman kaupunki siinä kätevästi lähellä, jossa varmaan useammankin kerran käymme. Lisäksi lyhyt matka lentokentältä. Voit suositella kivoja ruokapaikkoja, vaatekauppoja, kaikkea missä olisi mukava käydä. Suunnitelmissa käydä ainakin Palma Aquariumissa, vesipuistossa ja safarilla, missä eläimiä. Tiedätkö, löytyykö jotain edes pienimuotoista huvipuistoa? Tiedän, että siellä on aina jossain vaiheessa kesällä joku tivolialue, mikä rakennetaan sinne joksikin ajaksi ja sitten se siirtyy muualle, mutta mikähän on ajanjakso, kun se on siellä? Vieläkö heinäkuun puolivälissä?
Playa de Palmassa käyneitä?
mandi111
0
177
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807