Sagrada Familia liput

Kohta Barcelonassa

Moi!
Osaako joku neuvoa, miten toimitaan jos ostaa etukäteen netistä liput Sagrada Familiaan ja Park Guelliin? Olemme lähdössä sunnuntaina matkalle ja kuulimme, että jos ostaa liput etukäteen pääsee jonojen ohi sisään. Riittääkö varauskoodin näyttäminen tabista tai puhelimesta? Voiko näihin paikkoihin ostaa lippuja etukäteen myös turisti-infoista?

Pikaisista vastauksista kiittäen

4

1639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2222
    • lovebcn

Sacradan liput voi ostaa ja tulostaa netistä kotisivuilta. Siihen tulee aikavälys, jolloin sisään pitää mennä. Jos osaa sen verran suunnitella, niin tätä kannattaa käyttää. Sisäänpääsy on eri puolelta kirkkoa kuin se, mistä liputtomat jonottaa. Voi olla, että laukut tarkastetaan (ne katsotaan pääsääntöisesti kaikilta).
      Kannttaa käyttää tätä.
      Park Guell on ilmainen. Sekaan vain. :)

• Elssa

Park Güell ei ole ilmainen. Lippu maksoi n. 8 euroa. Puistoon pääsi sisälle, mutta alue, jossa nuo suurimmat nähtävyydet oli, joutui odottamaan 1-3 tuntia väkimäärästä riippuen. Kaikankaikkiaan käymisen arvoinen paikka. Kuten myös Sacrada Familia. Turistibussilla kannattaa ottaa kaupunki haltuun, helppo poiketa katsomaan nähtävyyksiä ja hypätä uudestaan bussin kyytiin. Kahden päivän lippu maksoi 35 e ja yhden päivän muistaakseni 7 e. Myös metrolla on erittäin helppo liikkua.
      Siisti ja turistiystävällinen kaupunki. Viime viikon siellä kiertelin, toinen kerta kun kaupungissa olin. Suosittelen myös Barri Goticin aluetta...kapeita katuja vanhassa kaupungissa ja mielenkiintoisia kauppoja. Ruokatarjontaa löytyy joka lähtöön ja makuun. Tapas-ravintoloista Taller de Tapas (Pl. Sant Josep Oriol 9) on sellainen, joka ei pettänyt tälläkään kertaa. Sijaitsee tuolla vanhassa kaupungissa lähellä Ramblasia.
      Ihana kaupunki, johon palaan varmasti vielä useasti.

• öekht

Niin, siis puisto on ilmainen, mutta käynti Gaudin kotimuseossa maksaa. :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4523
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3125
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      47
      3001
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2823
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      345
      2730
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2725
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      41
      2570
    8. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2280
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2145
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1713
    Aihe