Mailman menoa

koti-kiusattu

Nyt kun valveutunut yhteiskunta on alkanut sakottamaan vanhempia heidän kasvatus menetelmistään ja identiteetti varkauskin tuomitaan.
Miten se mahtaa olla toi oikeuden saaminen jos toi vaimo alkaa puhumaan isännän valtuuksilla,tavallaan varastaa miehen puheenvallan.
Siitähän vieras saa sen kuvan et emäntä onkin isäntä.
Sit tuli mieleen sekin et kun vanhempi tuomitaan sakkoihin ja korvausta lapselle maksamaan niin miten toi vanhempi lapsi suhde toimii jatkossa?
Jos joku viisas on asiaan perehtyny niin mielellään asiasta kuulisin, voitte kertoo myös omankin mielipiteen vapaasti rönsyillen.

35

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osui ihan kohdilleen tuo identiteettivarkaus, sillä juuri puhelimessa kuulin erään siitä joutuneen kärsimään.
      Poliisiasiaksi meni.

      Sitten emäntä isäntänä, katopas kun meillä on juuri niin, minä olen isäntä. Mutta kyllä hän saa puhua ihan itse ja saa muuten tehdä kaikki raskaammat työtkin. Nytkin Valmet kuuluu pihalla pörisevän.
      Yleensä ennen pimeää saa jo tulla sisälle lämmittelemään.

      Muusta en mitään tiedäkään, eikä tainnut ihan kohilleen osua nämäkään jutut.
      Enempi sillä lailla rönsyili.
      Sakkoja ei ole vielä kenellekään ropsahtanut, se pitää muistaa sanoa.

      • Pohjalaista meininkiä,kuhan tekke justiinsa niin kuin käsken niin juttuun tullaan.
        En nyt sinuu tarkota mut miks niin monet haluaa muuttaa toista oman mielensä suuntaan?
        Sithän se muuttunut on eri ihminen kun avioon mennes,


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Pohjalaista meininkiä,kuhan tekke justiinsa niin kuin käsken niin juttuun tullaan.
        En nyt sinuu tarkota mut miks niin monet haluaa muuttaa toista oman mielensä suuntaan?
        Sithän se muuttunut on eri ihminen kun avioon mennes,

        Oikeasti ei noin, vaan pyrin kaikin tavoin kannustamaan toista omiin ratkaisuihinsa ja päätöksiinsä.
        Harvoin sanoin, että tee noin tai näin, useammin käytän sanoja tee kuten parhaaksi näet. Monissa asioissa tiedän hänen tietävän minua paremmin kuinka hyvä tulee.
        Aina voi toki neuvotella.

        Tuota samaa olen monesti ihmetellyt, kun rakastuneena, ainakin luulisin useimpien avioituneiden sitä olevan, ihastelee toisen ihmeellisyyttä ja tämä tekee kaiken oikein.
        Mihin se sitten katoaa, jos pitää alkaa neuvomaan ja käännyttämään mieleiseensä suuntaan.
        Muokkaamaan tätä kuin pullataikinaa johonkin muottiin, liiat leikataan pois, että tulee mieleinen paistos.

        Onnekseni olen saanut olla saman ihmisen kanssa jo 35 vuotta, muuttumista ei ole tapahtunut eikä sitä ole vaadittu. Huonompaan suuntaan ainakaan, voisin sanoa että päinvastoin.

        Vieraampien kohdalla saatan miettiä, että olisit ihan kiva ellet tekisi noin, mutta mitäpä siitä. Antaa jokaisen leikkiä omilla palikoillaan.


      • Anceli kirjoitti:

        Oikeasti ei noin, vaan pyrin kaikin tavoin kannustamaan toista omiin ratkaisuihinsa ja päätöksiinsä.
        Harvoin sanoin, että tee noin tai näin, useammin käytän sanoja tee kuten parhaaksi näet. Monissa asioissa tiedän hänen tietävän minua paremmin kuinka hyvä tulee.
        Aina voi toki neuvotella.

        Tuota samaa olen monesti ihmetellyt, kun rakastuneena, ainakin luulisin useimpien avioituneiden sitä olevan, ihastelee toisen ihmeellisyyttä ja tämä tekee kaiken oikein.
        Mihin se sitten katoaa, jos pitää alkaa neuvomaan ja käännyttämään mieleiseensä suuntaan.
        Muokkaamaan tätä kuin pullataikinaa johonkin muottiin, liiat leikataan pois, että tulee mieleinen paistos.

        Onnekseni olen saanut olla saman ihmisen kanssa jo 35 vuotta, muuttumista ei ole tapahtunut eikä sitä ole vaadittu. Huonompaan suuntaan ainakaan, voisin sanoa että päinvastoin.

        Vieraampien kohdalla saatan miettiä, että olisit ihan kiva ellet tekisi noin, mutta mitäpä siitä. Antaa jokaisen leikkiä omilla palikoillaan.

        Kirjoituksesi innoittamana anceli.
        Täs on kaikkien avioliiton veteraanien laulu.
        http://www.youtube.com/watch?v=eHXEBGgVdZs



    • minä ja minä

      Kyllä minä sen ymmärrän, ja tykkäänkin, että on hyvä, jos perheessä isä ja äiti tasapuolisesti heiluttelee hegemonia-avaimia kupeellaan.
      Se ei mene perille, että yhä useammassa kodissa lapsi tai lapset heiluttelevat ylväästi avaimia vanhempiensa nenän edessä, eivätkä suostu niistä luopumaan.

      Onko vanhempien kasvatusvastuu mennyttä kalua?
      Pitäisikö vanhemmat uudelleenkouluttaa asemaansa, että osaisivat kasvattaa omiaan ilman tukisteluakin.
      Mutta lapsia on monen laatuisia, ei kaikki näin kilttejä kuin minä.

      • Toisinaan kaupan karkkihyllyjen vieressä käytävät taistelut herättää sääliä niitten kaulattomien hirviöitten vanhempia kohtaan.


      • mimmimummi*
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Toisinaan kaupan karkkihyllyjen vieressä käytävät taistelut herättää sääliä niitten kaulattomien hirviöitten vanhempia kohtaan.

        En tiedä minkälaisten tähtien alla olen syntynyt....kun en ole oikeastaan koskaan lasten kanssa joutunut noihin itkupotkuraivareihin.....enkä lastenlasten....nähnyt olen monasti ja joskus ihmetellyt enemmän sen aikuisen käyttäymistä tilanteessa....kuin sen lapsen...
        Korvauksiin lapsen tukistamisesta luin otsikon....jättäähän ne jäljet....monenlaiset..kummallekin osapuolelle... ei pieni tukistus ennen ainakaan pahaa traumaa kenellekään ole jättänyt.... luulisin.


      • k/k
        mimmimummi* kirjoitti:

        En tiedä minkälaisten tähtien alla olen syntynyt....kun en ole oikeastaan koskaan lasten kanssa joutunut noihin itkupotkuraivareihin.....enkä lastenlasten....nähnyt olen monasti ja joskus ihmetellyt enemmän sen aikuisen käyttäymistä tilanteessa....kuin sen lapsen...
        Korvauksiin lapsen tukistamisesta luin otsikon....jättäähän ne jäljet....monenlaiset..kummallekin osapuolelle... ei pieni tukistus ennen ainakaan pahaa traumaa kenellekään ole jättänyt.... luulisin.

        Mitäs tuumaat,onko sakko ainoo oikea rankaistus vai olisko muodissa oleva sovittelu paikallaan?


      • mimmimummi*
        k/k kirjoitti:

        Mitäs tuumaat,onko sakko ainoo oikea rankaistus vai olisko muodissa oleva sovittelu paikallaan?

        Ei se sakko ole ratkaisu ongelmaan.....muita keinoja pitäisi olla....hakea ulkopuolinen auttaja ...
        Katsoin muuten ihan sattumalta jotain ohjelmaa ...sovittelusta...se oli mielenkiintoinen hyvin toteutettu...kertoi nuoresta rikoksen polulle ajautuneesta....joka todella katui tekoaan ja kohtasi silmästä silmään uhrinsa...
        Kyyneleet virtasi molemmilta...


      • Irwi Leuka
        mimmimummi* kirjoitti:

        Ei se sakko ole ratkaisu ongelmaan.....muita keinoja pitäisi olla....hakea ulkopuolinen auttaja ...
        Katsoin muuten ihan sattumalta jotain ohjelmaa ...sovittelusta...se oli mielenkiintoinen hyvin toteutettu...kertoi nuoresta rikoksen polulle ajautuneesta....joka todella katui tekoaan ja kohtasi silmästä silmään uhrinsa...
        Kyyneleet virtasi molemmilta...

        ...ihan käsikirjoituksen mukaan...

        Niinkuin mummolla kirkossa. Se sipulin pala nenäliinassa oli tehokas...


    • En ole ikinä lyönyt lapsiani saati tukistanut olen vain muljauttanyt silmiä siihen malliin, jotta hiljaisuus on tullut tai jos silmien muljautus ei ole auttanut, aukaissut suuni ja huutanut niin lujaa, että niemi on raikunut, eikä sekään aina auttanut, joten oli jätettävä asia sikseen ; )

      • Sanoiko ne lapset koskaan sulle että,se huutaa joka pelkää?


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Sanoiko ne lapset koskaan sulle että,se huutaa joka pelkää?

        Eräs "ottopoikani sanoi muistellessaan lapsuuden kesiään niemellä, että muistan yhdestä kesästä sen, että sinä huusit ja komenteli koko ajan, vaikka ei me sinun mekastuksesta välitetty,naureskeltiin vain.


    • Aloituksesi saa ajatukseni palaamaan vanhoihin aikoihin.
      Varon lisäämästä...parempiin.
      Aika on liikahtanut.
      Sen napaisuus on alkanut huojua.
      Tuohon asiaan eivät kovat kädet auta.
      Kuten kirjoititkin, kovat kädet saavat ihan erilaisen palkan kuin ennen.
      Pahimmillaan saa toiset kovat kädet päin omaa pläsiään.
      Ainoa ratkaisu näyttää olevan lujan luonteen luominen.
      Siihen lisukkeeksi fiksu, järkähtämätön logiikka.
      Silloin voi todistaa heikommallekin astialle hänen vaatimuksiensa mahdottomuudet.
      Antaa hänelle ahaa-elämyksen, miten hän voi parantaa juoksuaan ja kohtaloaan.
      Ojennuksen jälkeen pitää muistaa myös post-Traumaattinen hoito.
      Pehmeä parta, laadukas Deodorantti, kosteat pusu-huulet, rinta-karvat...
      Karva-Nopat, kalsarit,


      H.

      • Kauan katsoin,katsoin ja ajattelin.
        Sikäli mikäli juttus ymmärsin niin johtajaa kaivataan ja johtajan on johrettava.
        Koska johtajalla on vastuu niin sillä on myös oltava etuja.
        Yks niistä eruista on tulkinta etuoikeus kuin työnantajilla konsanaan sopimus asioissa.
        Johtaja päättää ja jos se päätös menee metsään johtaja myöntää ja yrittää korjata asian.
        Kovin harvoin demokraattinen älämölö saa mitään järkevää aikaan,tuppaa tulemaan nahkapäätöksiä.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Kauan katsoin,katsoin ja ajattelin.
        Sikäli mikäli juttus ymmärsin niin johtajaa kaivataan ja johtajan on johrettava.
        Koska johtajalla on vastuu niin sillä on myös oltava etuja.
        Yks niistä eruista on tulkinta etuoikeus kuin työnantajilla konsanaan sopimus asioissa.
        Johtaja päättää ja jos se päätös menee metsään johtaja myöntää ja yrittää korjata asian.
        Kovin harvoin demokraattinen älämölö saa mitään järkevää aikaan,tuppaa tulemaan nahkapäätöksiä.

        "koti-kiusattu"

        Kommenttisi kertoo parikin hyvää asiaa.
        Osaat ajatella useamminkin kuin kerran.
        Osaat myös paljon ymmärtää siitä, mitä usein ajattelet.

        Pidän noita kykyjä erittäin vahvoina vahvuuksinasi.

        yst.

        H.


    • Jos toinen jatkuvasti tekee epäkypsiä päätöksiä perheen ja varsinkin lasten suhteen, se kyllä keikuttaa venettä. Jonkun pitää silloin ottaa ohjaat.

      Jos meillä alaikäinen joutuisi oikeuden eteen, en usko että se meidän suhdetta muuttaisi kotona. Olisinhan mä pettynyt. Mutta nuoret vasta opettelee elämään, jos aikuisiltakin joskus lipsahtaa virheitä, miksei muksuilta? Mun homma äitinä on tukea ja näyttää miten saa elämän takaisin raiteilleen.

      Ja noin yleisesti ottaen, luulen että se sukupolvi joka on kasvanut netin kanssa alusta alkaen, on enemmän perillä sen vaaroista kuin me.

      • "hmp.f"

        Näinhän tuli jo sanotuksikin:

        "Pahimmillaan saa toiset kovat kädet päin omaa pläsiään.
        Ainoa ratkaisu näyttää olevan lujan luonteen luominen.
        Siihen lisukkeeksi fiksu, järkähtämätön logiikka.
        Silloin voi todistaa heikommallekin astialle hänen vaatimuksiensa mahdottomuudet.
        Antaa hänelle ahaa-elämyksen, miten hän voi parantaa juoksuaan ja kohtaloaan"

        H.


    • eppu2

      Ennen minä olin sekä emäntä, että isäntä huushollissani.
      Sitten tuli Eppu ja se on selvästi isäntä.

      • Näin se eppu menee ,tää mailman meno.
        Ennen minäkin olin autotallisaani isäntä ja tekijä,nyt on kankeudet tarttuneet haalarin hihaan.
        Keuhkotkin on väsyneet käryjen henkittelyyn,kyljet ei halua tuntea kovaa petoni lattiaa ja polvet vierastaa konttaamista.
        Lukuisat työkalut tummui käyttämättömänä ,hieno patina ja pöly niitä piinas.
        Siksi tein reippaan ja syräntä särkevän päätöksen ja annoin valtaosan niistä nuorelle innokkaalle mekanikon alulle.
        Joukossa itte tehtyjäkin käytännön opettamia viritelmiä,kun niit pöyrälle läjäsin niin paljon tuli menneitä remontteja mieleen.
        Nyt on vaan perus kiinto,lenkki ja hylsysarjat orpoina tuol hyllyllä,
        Joskus sarepäivänä voi niit käyrä kilistelemässä toisiaan vasten.


      • lyhyen läntä
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Näin se eppu menee ,tää mailman meno.
        Ennen minäkin olin autotallisaani isäntä ja tekijä,nyt on kankeudet tarttuneet haalarin hihaan.
        Keuhkotkin on väsyneet käryjen henkittelyyn,kyljet ei halua tuntea kovaa petoni lattiaa ja polvet vierastaa konttaamista.
        Lukuisat työkalut tummui käyttämättömänä ,hieno patina ja pöly niitä piinas.
        Siksi tein reippaan ja syräntä särkevän päätöksen ja annoin valtaosan niistä nuorelle innokkaalle mekanikon alulle.
        Joukossa itte tehtyjäkin käytännön opettamia viritelmiä,kun niit pöyrälle läjäsin niin paljon tuli menneitä remontteja mieleen.
        Nyt on vaan perus kiinto,lenkki ja hylsysarjat orpoina tuol hyllyllä,
        Joskus sarepäivänä voi niit käyrä kilistelemässä toisiaan vasten.

        Onko olemassa valmiita, vai voiko itse ja mistä tehdä varttikaton puhdistajan sammaleesta maassa seisten?


      • lyhyen läntä kirjoitti:

        Onko olemassa valmiita, vai voiko itse ja mistä tehdä varttikaton puhdistajan sammaleesta maassa seisten?

        Kyllä alko hikeä pukkaamaan kun luin viestis,jos kunnolla meinaat tehrä niin kiipee katolle.
        Kastele sammal jollain sammal myrkyllä ja sit peset sen huolella ensin harjalla hankaten ja huuhdellen.
        Voit käyttää painepesuriakin mut kunnon pesuri syö sitä levyn pintaa.
        Sit se kaipais maalia ,kunnon pohjustus ehkä ensin, kysy maalikaupan mielipirettä.
        Riippuu siit millä pinnoitat
        Pari vuotta takaperin tiilikaton huolsin ja on ainakin viikko takaperin kuin just vedelty


      • lyhyen läntä
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Kyllä alko hikeä pukkaamaan kun luin viestis,jos kunnolla meinaat tehrä niin kiipee katolle.
        Kastele sammal jollain sammal myrkyllä ja sit peset sen huolella ensin harjalla hankaten ja huuhdellen.
        Voit käyttää painepesuriakin mut kunnon pesuri syö sitä levyn pintaa.
        Sit se kaipais maalia ,kunnon pohjustus ehkä ensin, kysy maalikaupan mielipirettä.
        Riippuu siit millä pinnoitat
        Pari vuotta takaperin tiilikaton huolsin ja on ainakin viikko takaperin kuin just vedelty

        Kiitos, kun jaksoit hikeä pukata puolestani.
        Ei ole meistä kummastakaan katolle, mutta kaipa on hommaan firmoja. Puolisolle ei vain tahdo passata, että rahalla saa ja hevosella pääsee, jos ei itse enää pääse. :))

        Kiitos!


      • lyhyen läntä kirjoitti:

        Kiitos, kun jaksoit hikeä pukata puolestani.
        Ei ole meistä kummastakaan katolle, mutta kaipa on hommaan firmoja. Puolisolle ei vain tahdo passata, että rahalla saa ja hevosella pääsee, jos ei itse enää pääse. :))

        Kiitos!

        Ai jollakin toisellakin on puoliso, jonka mielestä kaikki mahdollinen pitää tehdä itse.
        Se tuottaa joskus kinkkisiä tilanteita. :)


      • lyhyen läntä kirjoitti:

        Kiitos, kun jaksoit hikeä pukata puolestani.
        Ei ole meistä kummastakaan katolle, mutta kaipa on hommaan firmoja. Puolisolle ei vain tahdo passata, että rahalla saa ja hevosella pääsee, jos ei itse enää pääse. :))

        Kiitos!

        Lyhyen lännälle
        Tää linkki on vaan yhren firman mainos mut saat jonkinlaisen käsityksen miten se putsaus pitäs tehrä ja käy nyt vaik tikkurilan sivuilla.
        http://www.youtube.com/watch?v=1OFZpaoirSk


      • lyhyen läntä
        Anceli kirjoitti:

        Ai jollakin toisellakin on puoliso, jonka mielestä kaikki mahdollinen pitää tehdä itse.
        Se tuottaa joskus kinkkisiä tilanteita. :)

        Ainakin suursaarnaa meillä minun suustani.


      • lyhyen läntä
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Lyhyen lännälle
        Tää linkki on vaan yhren firman mainos mut saat jonkinlaisen käsityksen miten se putsaus pitäs tehrä ja käy nyt vaik tikkurilan sivuilla.
        http://www.youtube.com/watch?v=1OFZpaoirSk

        Sepähän tuli hyvin selväksi!
        Taitavat olla taidot rahakkaita, mutta pakko mikä pakko.


      • lyhyen läntä kirjoitti:

        Sepähän tuli hyvin selväksi!
        Taitavat olla taidot rahakkaita, mutta pakko mikä pakko.

        En tunne talosi historiaa mut ennen ku alat pesu ja maali souviin niin kysy Katto firmoilta mitä uus tiili tai pelti katto maksaa.
        Se hinnan ero ei ole kauhian suuri saavutettuun lopputulokseen verrattuna.


      • Anceli kirjoitti:

        Ai jollakin toisellakin on puoliso, jonka mielestä kaikki mahdollinen pitää tehdä itse.
        Se tuottaa joskus kinkkisiä tilanteita. :)

        Enkelille.
        Ainakin meil se aiheuttaa jatkuvia henkevaara tilanteita mulle ku pomo säälittä käskee milloin katolle milloin puuhun


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Enkelille.
        Ainakin meil se aiheuttaa jatkuvia henkevaara tilanteita mulle ku pomo säälittä käskee milloin katolle milloin puuhun

        Jatkuvaa vahtimistahan tämä tuppaa olemaan, kun sitä toimitaan sähkömiehenä, putkimiehenä ja rakennusmestarina ja ties minä muuna.
        Kerrankin pimeni puoli kylää, kun johtoja yhdisteli. Kuuluisat viimeiset sanat ehdin kuulla, "kohta saadaan valoa"..

        Onneksi ompelee itse housunsa, kun ne repeilee.
        Tänään leikkasi langanpätkät niin lyhyiksi, että minun piti pienillä somillani ne solmia.


      • Anceli kirjoitti:

        Jatkuvaa vahtimistahan tämä tuppaa olemaan, kun sitä toimitaan sähkömiehenä, putkimiehenä ja rakennusmestarina ja ties minä muuna.
        Kerrankin pimeni puoli kylää, kun johtoja yhdisteli. Kuuluisat viimeiset sanat ehdin kuulla, "kohta saadaan valoa"..

        Onneksi ompelee itse housunsa, kun ne repeilee.
        Tänään leikkasi langanpätkät niin lyhyiksi, että minun piti pienillä somillani ne solmia.

        Semmoista se kolmen konstin timperin kanssa.
        Kaikkee teen mut sähköö viarastan ,kolmen johron kanssa tuun juttuun mut viis on mun kyvyille liikaa.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Semmoista se kolmen konstin timperin kanssa.
        Kaikkee teen mut sähköö viarastan ,kolmen johron kanssa tuun juttuun mut viis on mun kyvyille liikaa.

        Tuskin tämäkään timpermanni kovin montaa piuhaa hallitsee, tuo oli vähän extrahölmöily.
        Kaikenlaisia virityksiä joutuu sydön kylmänä katsomaan. Traktorin etukuormaajaan tikapuut pystyyn ja mies siellä yläpäässä katonharjaa korjaamassa.

        Mutta nyt lähden verenimijän luo, testaa samalla vieläkö pumppu toimii.


    • att2

      Identti varkauksia on paljon voi tapahtua monilla tavoin, jolloin yleensä pankin tilit tai tili tyhjenee, Ruotsissa juuri tullut esille kysymyksessä hyvin suuret summat.

      Pienemmissä otetaan lainaa tai tilataan tavaroita.

      • ent. siivoojaparka

        Niin oli. Telian e-legitimatioita (mitä ne on Suomessa sähköiset henkilöllisyystodistukset?) oli saatu haltuun varastetuilla identiteeteillä. Oliko niitä peräti 800 korttia? Oli tosi isoja summia saaneet kepluteltua Telialta ja parista isosta pankista. Kysymys oli monista miljoonista kruunuista.

        Ei kannata vähätellä niitä identiteettivarkauksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      682
      5087
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3287
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2543
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2369
    6. 261
      1960
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1487
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1389
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1150
    Aihe