Olisiko meediota paikalla? Kysyisin 2005 kuolleesta rakkaasta pojastani. Kävi tänään haudalla, on niin ikävä. Seuraako elämäämme ja pikkusiskoaan, miksi ei käy unessa jne anna merkkejä, enköhuomaa? On niin ikävä.mitä haluaa sanoa, on varmaan nähnyt onnettomat 10 viottamme kohta niin on aikaa jo kulunut tapahtuneesta
meediolle
niin hiljaa
1
71
Vastaukset
Hei
minä vastaan, vaikka en tuota nimitystä käytä.
tällaisiin kysymyksiin osaan vastata parhaiten, kun saan nähdä valokuvan tai pari. ainakin toisessa täytyy näkyä kasvot selvästi.
laitan sinulle kynttilän palamaan ja lähetän lämpimän halauksen
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2251883- 831163
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112988- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111753
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92669Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante119660- 22637