Kalastus hoitomaksu nousee 39 euroon,Pitääkö kaupunki vesialueelle ostaa vielä erikseen oma lupa?
Uusi kalastuslaki
7
93
Vastaukset
- Lupa on oltava
Pitää ostaa, jos kalastaa.
- koskila
ei tarvi ostaa
lupaan kuuluu kaikki vesialueet
Paitsi lohipitoiset joet
kiiminki oulu sanginjoki
niihin eri luvat.
En laittanut tuota lapin joen lupaa siis iijoen - Totuus....
Pitää maksaa, jos kaupunkialueella kalastaa. Viehelupa erikseen muuallakin.
Kaupunki: http://www.ouka.fi/oulu/ymparisto-ja-luonto/kalastuksen-lupaehdot
Katso myös vieheluvat erikseen, ne ovat läänikohtaisia.
Kaupunkialueestahan kysyit, katso linkki. - kala-kalle
Ei nykyisin tarvi mitään lupia ostaa jos onkii tai uistelee. Kalastuksen hoitomaksu olikin järetön, kuka näitä roskakaloiksi laskettavia ahvenen sinttejä hoitaa ja miten ?
- Lue laki
Uisteluun tarvii luvan, mato-ongelle ei.
Uusi kalastuslaki tuo mukanaan muutoksia. Tarkemmin linkki:
http://www.mmm.fi/attachments/kalariistajaporot/kalastuslainkokonaisuudistus/O7L5X6jrp/141016_kalastuslain_muutokset_korjattu.pdf
Oulun vesialueen lupa todennäköisesti tarvitaan edelleen, mutta eihän se tuosta laista käy ilmi.Laki tulee voimaa 2016 alusta elikkä vanhoilla säännöillä mennään vielä ensi vuosi. Näillä näkymin siis.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241207
- 1181048
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97884- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270744- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49589
- 25545