hullut kyttääjät

Tuolla, missä asun ja olen asunut siellä jo yli 16-vuotta, ne taloyhtiön ukot, var-
sinkin se talonMIES ukkeli kyttää mua, ne on ottaneet mut ihan ekaksi ja iäksi kaiken syntipukiksi ja leimanneet mut hulluksi yms...vaikka ne itte on VIELÄKIN PAHEMPIA !! se talonmies ukkeli väittää olevansa joku ihmeen kansanedustaja, mutta on ihan MUUTA !!! kasvattaa JA MYY HOMEHTUNEITA MANSIKOITA ke- säisin........sen olen ITSE todennut.......täysin homeessa olivat jo valmiiksi.......ja tuskin heillä kellään on olemassa mitään OIKEITA PAPEREITA, että voisivat teh- dä noin törkeästi ja kerran yks kesä ne vei mun häkkivarastosta KAIKEN !!!! se o- li mukamas SOTKUINEN......ja hekon kekot.....päinvastoin ! jos siellä olisi kun- non varasto olemassa, ettei kukaan nÄE toisen häkkivarastoon sisälle ja olisi o- lemassa VAIN YKSI AVAIN lukkoon, ja se olisi VAIN ASUKKAALLA itsellään.... mua nolottaa tollanen lapsellinen käytös.........kumma, ettei niille ole olemassa samoja sääntöjä ja lakeja, kuin meille muille.........ne samat lait ja säädökset ei koske heitä.......he kun ovat niiiiiiiiiin olevinaan niiiiiiiiiiiiiin tärkeitä........sadistisia ukkoja ne on, ei muuta !! ja siellä on nyt kameravalvonta ulkona, että tihutyönteki -jät yms jäävät heti kiinni.....mutta sekään ei koske ilmeisesti yhtä ukkoa......siellä nimittäin EI SAA poltella savuja sisällä JA VAIN OMALLA TAKAPIHALLAAN, mut -ta eräät ukot ja akat ei kielloista piittaa..........ja mitä tekee talonmies-ukko käsky- läisineen ??! EI MITÄÄN !!! Piupaut vaan, eiiiiiii se ole niiiiiiin tärkeää, ei se kos- ke niitä.....ne kun on niiiiiiiin tärkeitä ihmisiä...........ja nyt juuri 13.10. ma oli se ve- simittarien luku....en ollut kotona.....ja toivottavasti ne ei lähetä ÄIDILLE mitään kritiikkiä asiasta..........et siel on mukamas taas niiiiiin sottaista, vaikkei siellä tosi- aankaan OLE !!! MÄ siellä asun, EIVÄT HE !!! Ei heillä kellään ole mitään oikeut-
ta tulla tokottamaan lakejaan MULLE..........ottaa jo päähän niiden käytös.......koh- ta pitää ottaa yhteys poliisiin, että tarkistavat heidän kapattien toimiluvat yms..... ja että äiti jätetään 100 % RAUHAAN ! ei se siellä asu, vaan MÄ !!! mulle ne kritii- kit, jos on jotakin sanottavaa......he eivät voi uhata mua häädöllä, koska muuta paikkaa ei mulle ole olemassa......mihinkään hävyttömään laitokseen tai hullujen huoneelle EN MENE enkä mihinlään lapselliseen kyttäämispaikkaan, missä jo- kainen kyttää MUA ja MUN tekemisiä..........jättävät mut vaan suosiolla rauhaan, niin kaikki on tyytyväisiä, mä erioten.....on siellä muitakin, jotka tarvisivat kyttää- mistä.... esim. eräs narsisti-ukko.....ja sen häpeälliset LÄSKIT MUIJAT !!!! ja muut hullut, jotka sen luona vierailee.........hää on niiiiiin prinssiä, että................

2

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä sinun kannattaisi harkita katkaisuhoitoa tai huumevieroitusta, riippuen mitä päihdettä käytät liikaa.

      Tuollaista tekstiä ei tavallinen ihminen pysty tuottamaan edes pienessä jurrissa.

      • aivan totta!

        Veit sanat suustani. Aloitus on sellaista tekstiä, että siitä ei normaalijärkien selvää saa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe