hullut kyttääjät

Tuolla, missä asun ja olen asunut siellä jo yli 16-vuotta, ne taloyhtiön ukot, var-
sinkin se talonMIES ukkeli kyttää mua, ne on ottaneet mut ihan ekaksi ja iäksi kaiken syntipukiksi ja leimanneet mut hulluksi yms...vaikka ne itte on VIELÄKIN PAHEMPIA !! se talonmies ukkeli väittää olevansa joku ihmeen kansanedustaja, mutta on ihan MUUTA !!! kasvattaa JA MYY HOMEHTUNEITA MANSIKOITA ke- säisin........sen olen ITSE todennut.......täysin homeessa olivat jo valmiiksi.......ja tuskin heillä kellään on olemassa mitään OIKEITA PAPEREITA, että voisivat teh- dä noin törkeästi ja kerran yks kesä ne vei mun häkkivarastosta KAIKEN !!!! se o- li mukamas SOTKUINEN......ja hekon kekot.....päinvastoin ! jos siellä olisi kun- non varasto olemassa, ettei kukaan nÄE toisen häkkivarastoon sisälle ja olisi o- lemassa VAIN YKSI AVAIN lukkoon, ja se olisi VAIN ASUKKAALLA itsellään.... mua nolottaa tollanen lapsellinen käytös.........kumma, ettei niille ole olemassa samoja sääntöjä ja lakeja, kuin meille muille.........ne samat lait ja säädökset ei koske heitä.......he kun ovat niiiiiiiiiin olevinaan niiiiiiiiiiiiiin tärkeitä........sadistisia ukkoja ne on, ei muuta !! ja siellä on nyt kameravalvonta ulkona, että tihutyönteki -jät yms jäävät heti kiinni.....mutta sekään ei koske ilmeisesti yhtä ukkoa......siellä nimittäin EI SAA poltella savuja sisällä JA VAIN OMALLA TAKAPIHALLAAN, mut -ta eräät ukot ja akat ei kielloista piittaa..........ja mitä tekee talonmies-ukko käsky- läisineen ??! EI MITÄÄN !!! Piupaut vaan, eiiiiiii se ole niiiiiiin tärkeää, ei se kos- ke niitä.....ne kun on niiiiiiiin tärkeitä ihmisiä...........ja nyt juuri 13.10. ma oli se ve- simittarien luku....en ollut kotona.....ja toivottavasti ne ei lähetä ÄIDILLE mitään kritiikkiä asiasta..........et siel on mukamas taas niiiiiin sottaista, vaikkei siellä tosi- aankaan OLE !!! MÄ siellä asun, EIVÄT HE !!! Ei heillä kellään ole mitään oikeut-
ta tulla tokottamaan lakejaan MULLE..........ottaa jo päähän niiden käytös.......koh- ta pitää ottaa yhteys poliisiin, että tarkistavat heidän kapattien toimiluvat yms..... ja että äiti jätetään 100 % RAUHAAN ! ei se siellä asu, vaan MÄ !!! mulle ne kritii- kit, jos on jotakin sanottavaa......he eivät voi uhata mua häädöllä, koska muuta paikkaa ei mulle ole olemassa......mihinkään hävyttömään laitokseen tai hullujen huoneelle EN MENE enkä mihinlään lapselliseen kyttäämispaikkaan, missä jo- kainen kyttää MUA ja MUN tekemisiä..........jättävät mut vaan suosiolla rauhaan, niin kaikki on tyytyväisiä, mä erioten.....on siellä muitakin, jotka tarvisivat kyttää- mistä.... esim. eräs narsisti-ukko.....ja sen häpeälliset LÄSKIT MUIJAT !!!! ja muut hullut, jotka sen luona vierailee.........hää on niiiiiin prinssiä, että................

2

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä sinun kannattaisi harkita katkaisuhoitoa tai huumevieroitusta, riippuen mitä päihdettä käytät liikaa.

Tuollaista tekstiä ei tavallinen ihminen pysty tuottamaan edes pienessä jurrissa.

• aivan totta!

Veit sanat suustani. Aloitus on sellaista tekstiä, että siitä ei normaalijärkien selvää saa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4170
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3929
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      33
      3426
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2753
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2689
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2502
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      1994
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      8
      1129
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      144
      1102
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      986
    Aihe