Tuolla, missä asun ja olen asunut siellä jo yli 16-vuotta, ne taloyhtiön ukot, var-
sinkin se talonMIES ukkeli kyttää mua, ne on ottaneet mut ihan ekaksi ja iäksi kaiken syntipukiksi ja leimanneet mut hulluksi yms...vaikka ne itte on VIELÄKIN PAHEMPIA !! se talonmies ukkeli väittää olevansa joku ihmeen kansanedustaja, mutta on ihan MUUTA !!! kasvattaa JA MYY HOMEHTUNEITA MANSIKOITA ke- säisin........sen olen ITSE todennut.......täysin homeessa olivat jo valmiiksi.......ja tuskin heillä kellään on olemassa mitään OIKEITA PAPEREITA, että voisivat teh- dä noin törkeästi ja kerran yks kesä ne vei mun häkkivarastosta KAIKEN !!!! se o- li mukamas SOTKUINEN......ja hekon kekot.....päinvastoin ! jos siellä olisi kun- non varasto olemassa, ettei kukaan nÄE toisen häkkivarastoon sisälle ja olisi o- lemassa VAIN YKSI AVAIN lukkoon, ja se olisi VAIN ASUKKAALLA itsellään.... mua nolottaa tollanen lapsellinen käytös.........kumma, ettei niille ole olemassa samoja sääntöjä ja lakeja, kuin meille muille.........ne samat lait ja säädökset ei koske heitä.......he kun ovat niiiiiiiiiin olevinaan niiiiiiiiiiiiiin tärkeitä........sadistisia ukkoja ne on, ei muuta !! ja siellä on nyt kameravalvonta ulkona, että tihutyönteki -jät yms jäävät heti kiinni.....mutta sekään ei koske ilmeisesti yhtä ukkoa......siellä nimittäin EI SAA poltella savuja sisällä JA VAIN OMALLA TAKAPIHALLAAN, mut -ta eräät ukot ja akat ei kielloista piittaa..........ja mitä tekee talonmies-ukko käsky- läisineen ??! EI MITÄÄN !!! Piupaut vaan, eiiiiiii se ole niiiiiiin tärkeää, ei se kos- ke niitä.....ne kun on niiiiiiiin tärkeitä ihmisiä...........ja nyt juuri 13.10. ma oli se ve- simittarien luku....en ollut kotona.....ja toivottavasti ne ei lähetä ÄIDILLE mitään kritiikkiä asiasta..........et siel on mukamas taas niiiiiin sottaista, vaikkei siellä tosi- aankaan OLE !!! MÄ siellä asun, EIVÄT HE !!! Ei heillä kellään ole mitään oikeut-
ta tulla tokottamaan lakejaan MULLE..........ottaa jo päähän niiden käytös.......koh- ta pitää ottaa yhteys poliisiin, että tarkistavat heidän kapattien toimiluvat yms..... ja että äiti jätetään 100 % RAUHAAN ! ei se siellä asu, vaan MÄ !!! mulle ne kritii- kit, jos on jotakin sanottavaa......he eivät voi uhata mua häädöllä, koska muuta paikkaa ei mulle ole olemassa......mihinkään hävyttömään laitokseen tai hullujen huoneelle EN MENE enkä mihinlään lapselliseen kyttäämispaikkaan, missä jo- kainen kyttää MUA ja MUN tekemisiä..........jättävät mut vaan suosiolla rauhaan, niin kaikki on tyytyväisiä, mä erioten.....on siellä muitakin, jotka tarvisivat kyttää- mistä.... esim. eräs narsisti-ukko.....ja sen häpeälliset LÄSKIT MUIJAT !!!! ja muut hullut, jotka sen luona vierailee.........hää on niiiiiin prinssiä, että................
hullut kyttääjät
2
155
Vastaukset
Ehkä sinun kannattaisi harkita katkaisuhoitoa tai huumevieroitusta, riippuen mitä päihdettä käytät liikaa.
Tuollaista tekstiä ei tavallinen ihminen pysty tuottamaan edes pienessä jurrissa.- aivan totta!
Veit sanat suustani. Aloitus on sellaista tekstiä, että siitä ei normaalijärkien selvää saa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399