Oi voi. Vaihdoin talvikumeja primeraani ja kuis ollakkaan, tunkki vääntyi vinoon. Siis auton oma tunkki.
Ei piru vie, eikö ne Nissanilla osaa tehdä kunnosta raudasta tunkkeja, vaan ovat jotain pahvisia.
Tunkki väänty
1
236
Vastaukset
- Mullins.
Jos ottaisit selvää asioista niin tietäisit että kysessä ei ole mikään merkkikohtainen asia, useimpien muidenkin automerkkien autojen mukana tulee tuollainen painon kestoltaan alimitoitettu tunkki. Metallia se auton mukana tullut tunkki on, mutta painonkestokyvyltään täysin alimitoitettu. Auton mukana tullutta tunkkia ei ole yleensä tarkoitettu muuhun kuin tien päällä ajossa puhjenneiden renkaiden vaihtoon.
Osta siiis vaikka biltemasta tai motonetistä parempi tunkki tilalle niin ei tule ongelmia, näissä paikoissa 1500kg kestävä ja laadukas saksitunkki maksaa vain noin 14-16e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919