kun isä ei autakkaan enään.

huolestunumami

Joo.. Saimme mieheni kanssa kolme kuukautta sitten ihanan pikku pojan. Aluksi isä touhusi mukana ja kaikki tuntui ihanalta. Mieheni yleensäki tykkää touhuta ja auttaa kaikessa. No mies lähti kolmen viikon jälkeen töihin ja siittä alamäki alko.
Ei siinä, lapsi on kiltti ja ei sen kanssa ole ongelmii, mut isän kanssa. Tuntu kuin se olis unohtanu että on isä!
Muka kauheesti tekemistä koko ajan ja menoja joka suuntaan. Viikonloput täynnä ohjelmaa! Minä en oo sellanen joka valittaa mistään, joten en haluisi valittaa lastenhoidosta. Nyt kuitenki tuntuu kun 2,5 kuukautta menny ja isä menossa koko ajan. Miten saisin isälle sen sanottua että ymmärtäis että on tämä hänenki lapsi!? Kyllä silloin autetaan kun muut näkee, mutta thats it!

8

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sano....

No paa se äijäs ruotuun ja sano sille suoraan että voisit välillä auttaa ihan muutenki eikä vaan silloin jos joku muu on näkemässä! Kai uskallat omalle äijälles sanoa suoraan.
      Minä ainakin oon sanonut omalleni jos on välillä velttoillut pojan hoidon kanssa.

• ktyeds

Ainahan voi nalkuttaa, kaikkiin miehiin se ei vain tehoa :D Ap ei kerro mitä ne on ne herran menot, viihdettä, työtä vai vapaa-ajan harrastuksia? Kannattaisiko vain siirtää se vastuu herralle? Ilmoittaa, että hei mää meen nyt on sun vuoro. TUo on hankala ikä lapsella siinä mielessä, että ovat kovasti äidissään kiinni, etenkin jos imettää, niin väistämättä mies jää vähän erilleen siitä symbioosista, mutta ei sitä tietysti tarvittis kokoaikaa liesuta jossakin.

• huolestunumami

No nalkuttaminen ei auta! Tässä tilanteessa on "harrastukset" ja muut menot. Ei käy viihteellä. Joten siinä plussaa. Työt täytyy tehsö, sen ymmärrän. Imetän ihan kokonaan. Eikä väliä vaikka ite en pääse, mut olis kivaa saada aikuisen seuraa kotona tai yhessä käydä jossain.

• psist

Jospa hän on mustasukkanen kun vauva saa sinulta kaiken tarvitsemansa. Olettaa, että häntä ei sit tarvitakaan. Pumppaat maitoo ja ilmotat että sinun vuorosi ja lähde vaikka lenkille. Siitä miehes saa varmuutta olla isä.

• Kyllä miäs vöi

käntää väyvää jös väin hälyää jä täjyää.

• Isä

No mun lapseni äiti ei paljon kysellyt: kun tulin kotiin niin hän lykkäsi vauvan mulle ja sano et sinä hoidat sit lopun päivän.
      Aina ei ois huvittanut heti duunin jälkeen, mutta hyvä oli et tuli sit hoidettua. Eipä ole lapsi ollut koskaan kiinni pelkästään äidissään, vaan minä olen aina ollut lapselle tasavertainen vaihtoehto äidin kanssa.

• huolellinen provo

Taidat olla ihan vain provo. Arvaa mistä huomasin? No näistä kahdesta sanasta:

enään
      siittä

Kirjoitusvirheisiin en viitsi puuttua, mutta ei kukaan täysjärkinen kylvä "enään" ja "siittä" sanoja tekstiinsä. Sinähän käytät myös aina tätä "huolestunut" sanaa nimimerkissäsi.

• Lisääntyjätär79

"Isikö" murahti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      149
      2852
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      365
      2030
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1698
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1401
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe