Lopunelämäänkö ilman?

kati2501

Olen 54 v ja puolisoni on vakavasti sairastunut ja halvaantunut ja lisäksi alkoholisoitunut. Yli kaksi vuotta ilman seksiä ja minkäänlaista fyysistä kosketusta. Jos joku edes silittäisi! En tiedä, kuinka löytäisin jonkun ihmisen, sellaisen, jonka luona voisin joskus käydä, jutella ja kohdata ihmisenihmisenä. Olen nyt ensimmäistä kertaa tästä asiasta purkautunut. Verkostot ovat tosi vähissä.

8

5415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mek

      Netistä löytyy senssi.ilmoituksia vaikka millä mitalla ja sinne voi laittaa oman profiilin ja kertoa mitä suhteelta haluaa. Vaikka www.flirtfair.fi niin sieltä löytyy jos on tarvetta.

    • Illu1000

      Jos olet pk seudulta, saattaisin pystyä auttamaan. Olen saman ikäinen mies. Kirjoittele os [email protected]

    • Olen vähän samanlaisessa tilanteessa oleva mies. Vaihdetaan ajatuksia. Posti [email protected]

    • hali_jussi@suomi24

      Hei Kati,
      et ole yksin tilanteessasi. Olen mies, joka on ollut samassa tilanteessa jo yli kolme vuotta. Sukupuoli ei siis ole ratkaiseva asia.
      Juttelu, lähellä pitäminen, jos mahdollista on hyvä tuntea ihollaan toisen iho.

      En ole enkä suosittele pelkkää seksin etsijää. Ihminen tarvitsee ystävän. Jos ystävyys luottamuksellisesti syvenee, niin hyvä niin.

      Laita kirjoita minulle, suomalaiselle miehelle [email protected]

    • mies58v

      tääläonvapaamies ota yhteyttäpianootan

    • andrei1956

      hei ei näin kakki järjestyy kun olet fiksu ja oot normaali ihminen..


      älä anna itseäsi syötiksi tw Anreiwi mulla nykyään kaikki ok vasttaappa siis mulle

    • Kyllähän se iholla olokin on tärkeää. Missäpäin olet?

    • sepe59

      hei kati minä voisin halua auttaa sinua jos sulle se sopisi asun valkeakoskella matka este juttu seuraa vailla kaikea muuta kivaa myös 58 vuotias mies suhdeessa ilma seksiä vastaa mulle niin tavattaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe