Minulla on tosi huono olo ja ollut jo pitkään..on vain tapahtunut liikaa kaikenlaista,eikä kaikki johdu pelkästään minusta..nyt en enää tiedä mitä tekisin,tuntuu kuin olisin menettänyt otteen elämästä..miten saan siitä kiinni? Ei ole sujunut rakkaus,eikä työasiatkaan.Olisin halunnut opiskelemaan, se olisi tehnyt minulle hyvää,mutta en päässyt vielä joten nyt menee aikaa ihan hukkaan tässä murehtiessa. Rakkaus ei tunnu enää miltään..Työtäkään ei ole enkä jaksa hakea..jotain kimmoketta tarvisin,mutta tuleeko sellaista?
mies791
1
69
Vastaukset
Hei!
Tosiaan, olet ollut pahassa välikädessä. Sinua kohti kuitenkin tuntuu ojentuvan käsi, joka poimii sinut. Pidä silmät auki, näyttäisi että jouluun mennessä moni asia selviää.
Tunteitasi on tönäisty pahemman kerran, ja siksi et tunne rakkauttakaan. Aika on paha, mutta kuten sanoin, sinut autetaan kuopasta ylös. Opiskeluun pääsemiseksi tarvitaan joskus hartiavoimia, että sinne pääsee. Kokeile katsoa, olisiko lähellä olevassa aikuisopiskelupaikassa sinua kiinnostavia kursseja. Niistä on apua, kun haet opiskelemaan.
Mieti, mikä on asia mistä oikein paljon pidät. Vaikka se olisi miten vähäpätöinen asia, se on sinulle tärkeä asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621384
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40975Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38705- 14630
- 36616
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28612Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19590Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553