Kirppisvarkaat

hämmästyttää

Moneen kertaan varmaan tästäkin aiheesta täällä keskusteltu, mutta eihän tätä ilmiötä voi muuta kuin ihmetellä! Minkälainen ihminen varastaa toisten pöydistä ja miksi? Omasta pöydästäni vietiin noin kymmenen tuotetta, jotka olin hinnoitellut myytäväksi eurolla tai kahdella. Se nyt ei ollut mitenkään suuri menetys, mutta ihmettelen vaan, etteikö jollain ollut varaa maksaa sitä euroa tai kahta, vaan piti pistää maksamatta laukkuun? Jos tarpeeseensa vei, niin siinähän sitten vei. Vai tekeekö jotkut tätä sillä tarkoituksella, että myyvät varastamansa tavarat kalliimmalla jollain muulla kirppiksellä?

5

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veetuttas

      Tekee. Myyvät p...kaset kalsarit voitolla jollain muulla kirppiksellä

      • kirppuiita

        Käyn paljon kirppiksillä,mutta vielä en kyllä ole missään mainitsemiasi kalsareita nähnyt!


    • kirppiskiertelijä

      Ei niitä välttämättä oo laukkuun laitettu, taskuihin tai hihoihinkin pystyy kätkemään. Ja ei, ei ole omakohtainen kokemus pöllimisestä, mutta kaupan työntekijänä nähnyt kaikenlaisia kätkemistapoja. Joka tapauksessa todella törkeää ja harmittaa puolestasi. :(

    • tavaraa liikkuu

      Kirpputorit on aina olleet varastetun tavaran myyntipaikkoja. Aina kun poliisi tekee ratsian mille tahansa kirpparille, niin sieltä löytyy varastettua tavaraa jonkun myyntipöydältä.

      Sitten on nämä ihmiset, jotka päivästä toiseen kiertävät kirppiksillä ostamassa "halvalla hyvää tavaraa". Siihen sitten kuluu näiden ihmisten vähäiset varat, kun seuraavalla viikolla itse myyvät "edullisesti" ostamiaan (tai varastamiaan) tavaroita toisella kirpparilla.

      Itse olen testannut näitä kirppareita niin, että olen laittanut myyntiin kolmen cd:n levypaketin. Kyllä sen joku ostaa kympillä, mutta sitten jostain ihme syystä sama levypaketti on myynnissä toisella kirpparilla. Tiedän sen varmasti samaksi, koska olen laittanut siihen pakettiin merkin, josta sen tunnistan. Kolmella eri kirppiksellä olen sen nähnyt myytävänä, ja täytyy taas tulevalla viikolla katsoa missä se nyt on myynnissä.

    • varastaminenonväärin

      Itse en myöskään ymmärrä miksi täytyy varastaa on se sitten halpaa tai kallista en ole ymmärtänyt enkä tule ymmärtämään. Olen pitänyt usealla eri kirppiksellä pöytää ja vain muutamassa ei ole pöllitty mitään.

      Onko Riihimäen kirppiksistä joku/jotkut ns turvallisempia?
      onko jollain kirpparilla enemmän pöllimistä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe