En ole aiemmin huoannut mitään poikkeavaa, mutta nyt tänä aamuna istuessani sohvalla, kömpi yhtäkkiä viereeni makaamaan kyljellään takatassut hieman vatsaa kohti. Kissani ei ole kaikista seurallisin eikä yleensä hakeudu viereen, siksi tämä sen käytös kummastuttaa. Siirtyi vähän ajan päästä viltin alle pötköttämään mutta pitää koko ajan silmiään auki.
Huomasin lattialla styros palan jota jompi kumpi kissoistani on järsinyt. Voiko tämä olla syy köytökseen, jos vatsa on tullut kipeäksi?
Onko kissani sairas?
5
120
Vastaukset
- ttte
Naapurin kissa kuoli kun oli syönyt pätkän villalankaa ja toisen kana juurikin styroxpalaseen eli ehkä olisi fiksua käyttää kissa eläinlääkärillä tsekattavana. Styrox voi aiheuttaa suolitukoksen joka on kivulias tie kuolemaan.
- lääkäriin vain
Joo nopeasti lääkäriin, jos on styroksia syönyt.
Apua ilmeisesti pyytää. - Ruikulla
Entä jos antaisi hiukan Levolac:ia ruokalusikallisen pienellä muoviruiskulla niin ehkä tyhjenisi suolisto seuraavana päivänä?
- kauheeta
tai siten sulle on tullut joku tauti jota ei vielä ole huoma ttu, eläimethän vaistoavat loistavasti esim syövät ja muut krooniset taudit ennkuin niitä lääkäri pystyy havaitsemaan
- Kissa vaistoaa
Kun sairastin sikaflunssan niin kissa tuli matalana sänkyni luo ja nuuhki ja samalla asettui tyynyni päätyyn pääpuolelle. Mietin että kissa nyt odottaa minun kuolevan. Kissa myös on nuuhkinut kun mulla on hormonilaastari ja arvelen sen aiheuttavan syöpää kissa myös nuolee käsivartta kainalon alapuolelta kuin se merkitsisi syöpää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1024659- 272415
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1102332- 2002199
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4252010- 1751555
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1011285Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.331097Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72986Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79870