SIMS EI AVAUDU!

Apuaa

Eli avaan normaalisti käynnistyssovelluksen ja painan sitä nuolta, mutta sitten se jumittuu ja se näyttö on vaan musta eikä tapahdu mitään. Oon yrittäny monta kertaa eikä lähe käyntiin. Tätä on tapahtunu ennenkin. Mulla on siis windows 8 ja mulla on ne kaikki simssit ladattu koneelle, kun ei oo levyasemaa. Oon myös ladannu vaatteita, hiuksia yms.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ApuaTulossa

      Moikka! Voisitko kokeilla seuraavaa jos auttaisi:

      Mene kansioon Omat tiedostot -> Electronic Arts -> The Sims 3, siellä pitäisi olla tiedosto nimeltä options.ini. Tee varmuuden vuoksi .ini tiedostosta backup, jos jotain menee pieleen. Voit kopioida tiedoston, ja liittää sen esim. työpöydälle. Älä käytä kopioimaasi tiedostoa, vaan sitä alkuperäistä, joka on siellä kansiossa!

      Avaa tuo .ini tiedosto, ja tarkasta onko resoluutiot mennyt jostain syystä todella pieneksi. Mikä resoluutio sinulla on koneen näytössäsi? Jos koneesi näyttö on esimerkiksi resoluutiolla 1600x900 (voit tarkistaa sen menemällä työpöydälle, klikkaamalla hiiren oikealla näppäimellä ja valitsemalla Näytön tarkkuus, se näkyy siinä mikä resoluutio sinulla on käytössä). Tässä esimerkki, joka on tehty 1920x1080 resoluutiolle: resolution= 1920 1080 60, tuo viimeinen 60 on viritystaajuus, kannattaa antaa sen olla tuossa 60:ssä

      Muuta .ini tiedostossa resoluutio samaksi, joka sinulla on koneessasi. Tallenna muutokset, ja yritä avata peli. Toivottavasti auttoi!

      Kerrothan jos toimi, ja jos ei toiminut niin yritän auttaa lisää! :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe