Haluan kerrtoa kokemuksesta kun vein autoni citroen c 5 Katalysaattorin hiukkassuodatin Eolys-nesteet lisäykseen tampereen käyttöauto lisäsi nestettä ja aikaa meni noin tunti katselin vierestä kun ainetta lisättiin niin mielestäni homma oli aika yksinkertaien kun menin maksaan niin sanoivat että se tekee 350 euroa oli vähän järkyttynyt hinnasta,sen yhden tunnin työn minä vielä ymmärsin noin 70 euroa muutta eolys nesteesta perivät 275 euroa tämä oli täyytä kusetusta motonet myy samaa ainetta 150 euroon kun tiedustelin ja vehon hinta oli 200 euroa en suosittele tätä liikettä kenelläkään kusettavat tarvikkeissa.tässä on miksi suomessa maksaa kaikki liikaa kun on yrittäjiä kun ei mikään riitä.
tampereen käyttöauto
marah
0
143
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673