sähköpistooli

kysyjä

Kannattaako teidän mielestä ostaa sähkö airsoft pistoolia?
Ja onko kokemuksia?

26

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omglolxD

      Riippuu ja on
      Jos käytät 2. aseena ja ei ole varaa ostaa kaasupistoolia ja kaasua aina välillä. Tai jos haluat myös talvella käyttää. Ykkösaseeksi en suosittele.
      En itse omista mutta yks tuttuni omistaa. Sellane iha peruspislan kantama ja ei mikää päätähuimaava tulinopeus mutta ihan hieno blowback toiminto :D

    • Advisor

      omglolxd,taas väärää tietoa.OSTA SUORAAN tokyo maruin USP/G18/M92F.Nuo ovat ne AINOAT PARHAAT SÄHKÖPISTOOLIT:

    • 1+20=20

      Kyllä niitä EBB AEP pistooleja marui tekee. Laittakaa vaikka juutubeen "Tokyo Marui AEP blowback desert eagle" tms. Oiskohan toiminut paristoilla.

      • Advisor ®

        Mitä nyt taas..


    • kysyjä

      mistä kaupasta semmoinen kannattaisia tilata?
      Linkkejä kiitos :)

      • billund

        www.taiwangun.com submachine osiosta löytää halvimmalla.


    • taavilakki3

      Meikäläinen sanoisit että osta tää http://www.proairsoft.com/acatalog/info_160703_.html ÄLÄ OSTA SÖHKOPISTOOLIA

    • nunnapiippu

      No ei

    • Advisor

      Atom-Airsoft.

      • Advisor ®

        Mikä on kun pitää käyttää toisen nimimerkkiä?


      • omglolxD
        Advisor ® kirjoitti:

        Mikä on kun pitää käyttää toisen nimimerkkiä?

        Siis mitä väärää tietoo mä muka oon sanonu???


      • Advisor
        Advisor ® kirjoitti:

        Mikä on kun pitää käyttää toisen nimimerkkiä?

        Toisen?Advisor-nimimerkki ei ed elleenkään ole rekisteröity S24:ään.Joten mitä paskaa sä valitat???ÄLÄ VALITA KUN NIMIMERKKI EI OLE EDES REKISTERÖITY.Idea juuri on se ettei tarvitse rekisteröityä kirjoittaakseen anonyymisti yms.Oma vikasi kun et ole rekisteröinyt nimimerkkiäsi.


    • 10+16=25

      kyse ei ollut paristokäyttöisisti aep ebb pistooleista, uskoisin.

      Ja miksi muuten maruit hyviä? Ite ottaisin cyman koska rattaat.

    • Advisor

      Marui,merkinnät,laatuvakiona,osien yhteensopivuus,lippaiden sopivuus,lähdöt,hyvät cqc.Itsellä ollut Maruin USP AEP jo 3 vuotta ja kukkuu edelleen hyvin.

      • Advisor

        Joo taitaa tää nimim. olla kuollut ja mun kirjottelu tällä palstalla ohi, terve vaan kusipäät.


    • pasilarauno_rapemies

      Kuka juo ESsää kun sotii airosoftia

    • omglolxD

      Alkuperäiselle Advisorille: kirjoita toisella nimellä kunnes sekin pöllitään.
      pasilarauno_rapemies sä tod. näk. :D

    • Advisor

      En jaksa,hyvästi.

    • 7+19=25

      No, oli kiva "tuntea", tai ainakin auttaa näitä yhdessä ja saada vertaistukea näiden kestämisessä, sääli että nämä käyttäjät on vähän vittumaisia. No, teit jo hyvän ja varmaankin pitkän, itse en tiedä kun olen ollut niin vähän aikaa täällä, uran josta oli monille apua.

      Muista ottaa iisisti, ei tää niin kauheeta oo, vaikka itekkin varmaan sekoan kun joku apina nyysii mun nimen.

      • omglolxD

        Mitä onks toi 7 19=25 sun vakituinen nimes? Mä luulin et vaa ne jokka ei jaksa keksii mitää ottaa to yhteenlasku varmennuksen ja pistää se nimimerkiksee ja et vastaus on se 1 väärä :D
        Kohta alkaa loppuu nää tyypit jotka vähääkään osaa näit asioit


    • Advisor

      kynhän väin vitsäilin. en minä öikeästi äiö löpettää.äömies ön sääpynyt ärsöft ösiölle.

    • 19+14=32

      Oh friggin yes, toi öökkönen ihan vtun mahtava tyyppi! Vihdoinkin jotain hyvää tapahtuu täälläkin osiolla. Ja kyllä, olen ainakin tähän mennessä ollut ainut ketä on postannut nimellä "x y=x y-1", kuten nyt 19 14=32

      • omglolxD

        Ok no toi öökköne saa lentää sinne mistä tulikin


    • Advisor

      tokyo marui on ihan paska älä osta!!!!!!terveisin avisord

      • random pesukone

        Että tälläistä täällä... Täällä suomi24:sen airsoft-osiossa meno on aina vähän tälläistä, mutta advisor, rekisteröidy ihmeessä sillä auttajia tarvitaan. Itsekin auttaisin täällä, mutta kun tietouteni on vain hieman perus perus "esjonnesofti06":sten tietoja parempi. Yhdessä vaiheessa täällä auttelin aina kun vaan osasin (joka on todella harvoin), ja yleensä silloinkin tultiin kohta jo korjailemaan antamaani väärää informaatiota. Mutta tosiaan tietäjiä tarvitaan sillä itsekkin löydän itseni aina Suomi24:sesta kun on ongelmia tai uusi ase tai muu hankinnassa.


    • Kuumakalle40

      Kannattaako ostaa g18c sähköpistooli

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5100
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2357
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1867
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1568
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1195
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe