Kannattaako teidän mielestä ostaa sähkö airsoft pistoolia?
Ja onko kokemuksia?
sähköpistooli
26
500
Vastaukset
- omglolxD
Riippuu ja on
Jos käytät 2. aseena ja ei ole varaa ostaa kaasupistoolia ja kaasua aina välillä. Tai jos haluat myös talvella käyttää. Ykkösaseeksi en suosittele.
En itse omista mutta yks tuttuni omistaa. Sellane iha peruspislan kantama ja ei mikää päätähuimaava tulinopeus mutta ihan hieno blowback toiminto :D - Advisor
omglolxd,taas väärää tietoa.OSTA SUORAAN tokyo maruin USP/G18/M92F.Nuo ovat ne AINOAT PARHAAT SÄHKÖPISTOOLIT:
- 1+20=20
Kyllä niitä EBB AEP pistooleja marui tekee. Laittakaa vaikka juutubeen "Tokyo Marui AEP blowback desert eagle" tms. Oiskohan toiminut paristoilla.
- Advisor ®
Mitä nyt taas..
- kysyjä
mistä kaupasta semmoinen kannattaisia tilata?
Linkkejä kiitos :)- billund
www.taiwangun.com submachine osiosta löytää halvimmalla.
- taavilakki3
Meikäläinen sanoisit että osta tää http://www.proairsoft.com/acatalog/info_160703_.html ÄLÄ OSTA SÖHKOPISTOOLIA
- nunnapiippu
No ei
- Advisor
Atom-Airsoft.
- Advisor ®
Mikä on kun pitää käyttää toisen nimimerkkiä?
- omglolxD
Advisor ® kirjoitti:
Siis mitä väärää tietoo mä muka oon sanonu???
- Advisor
Advisor ® kirjoitti:
Toisen?Advisor-nimimerkki ei ed elleenkään ole rekisteröity S24:ään.Joten mitä paskaa sä valitat???ÄLÄ VALITA KUN NIMIMERKKI EI OLE EDES REKISTERÖITY.Idea juuri on se ettei tarvitse rekisteröityä kirjoittaakseen anonyymisti yms.Oma vikasi kun et ole rekisteröinyt nimimerkkiäsi.
- 10+16=25
kyse ei ollut paristokäyttöisisti aep ebb pistooleista, uskoisin.
Ja miksi muuten maruit hyviä? Ite ottaisin cyman koska rattaat. - Advisor
Marui,merkinnät,laatuvakiona,osien yhteensopivuus,lippaiden sopivuus,lähdöt,hyvät cqc.Itsellä ollut Maruin USP AEP jo 3 vuotta ja kukkuu edelleen hyvin.
- Advisor
Joo taitaa tää nimim. olla kuollut ja mun kirjottelu tällä palstalla ohi, terve vaan kusipäät.
- pasilarauno_rapemies
Kuka juo ESsää kun sotii airosoftia
- omglolxD
Alkuperäiselle Advisorille: kirjoita toisella nimellä kunnes sekin pöllitään.
pasilarauno_rapemies sä tod. näk. :D - Advisor
En jaksa,hyvästi.
- 7+19=25
No, oli kiva "tuntea", tai ainakin auttaa näitä yhdessä ja saada vertaistukea näiden kestämisessä, sääli että nämä käyttäjät on vähän vittumaisia. No, teit jo hyvän ja varmaankin pitkän, itse en tiedä kun olen ollut niin vähän aikaa täällä, uran josta oli monille apua.
Muista ottaa iisisti, ei tää niin kauheeta oo, vaikka itekkin varmaan sekoan kun joku apina nyysii mun nimen.- omglolxD
Mitä onks toi 7 19=25 sun vakituinen nimes? Mä luulin et vaa ne jokka ei jaksa keksii mitää ottaa to yhteenlasku varmennuksen ja pistää se nimimerkiksee ja et vastaus on se 1 väärä :D
Kohta alkaa loppuu nää tyypit jotka vähääkään osaa näit asioit
- Advisor
kynhän väin vitsäilin. en minä öikeästi äiö löpettää.äömies ön sääpynyt ärsöft ösiölle.
- 19+14=32
Oh friggin yes, toi öökkönen ihan vtun mahtava tyyppi! Vihdoinkin jotain hyvää tapahtuu täälläkin osiolla. Ja kyllä, olen ainakin tähän mennessä ollut ainut ketä on postannut nimellä "x y=x y-1", kuten nyt 19 14=32
- omglolxD
Ok no toi öökköne saa lentää sinne mistä tulikin
- Advisor
tokyo marui on ihan paska älä osta!!!!!!terveisin avisord
- random pesukone
Että tälläistä täällä... Täällä suomi24:sen airsoft-osiossa meno on aina vähän tälläistä, mutta advisor, rekisteröidy ihmeessä sillä auttajia tarvitaan. Itsekin auttaisin täällä, mutta kun tietouteni on vain hieman perus perus "esjonnesofti06":sten tietoja parempi. Yhdessä vaiheessa täällä auttelin aina kun vaan osasin (joka on todella harvoin), ja yleensä silloinkin tultiin kohta jo korjailemaan antamaani väärää informaatiota. Mutta tosiaan tietäjiä tarvitaan sillä itsekkin löydän itseni aina Suomi24:sesta kun on ongelmia tai uusi ase tai muu hankinnassa.
- Kuumakalle40
Kannattaako ostaa g18c sähköpistooli
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030