Hitler ja manson aivopesivät ihmisiä mutteivat itse tappaneet fyysisesti ketään.
Esikuvani on Charles Manson joka aivopesi tappamaan
9
81
Vastaukset
- Hyväpaha ihminen
http://www.youtube.com/watch?v=mPT27weM21U
I didnt never kill no one, i dont need to kill no one... i think it i have it here (In head) - Nazi 69
Taas maija kirjoittaja innostui ihannoimaan väkivallan tekiöitä. Hän kiihoittuu kovin väkivallasta ja pedofiiliasta sekä nekrofiiliasta jota hänen ihannoimat nazit harrastivat.
- Sami Björk fani
Anteeksi minulla on tosi paha skitsofrenia
- Monisyinen kysymys
Pitäisi sitten kaiketi syyttää vain niitä aivopestyjä tekosistaan. Onhan jälleen kaikenlainen äärioikeistolaisuus ym. persuilu kovassa huudossa, joten jätetään nekin syyntakeetomiksi kaikesta.
- Niskat nurin
Löytyiskös niitä aivopestyjä vielä jostain?
- Kylmä rinki pers
Hitler muuten ampui ohimoon ihan omakätisesti muutaman "lakeijansa" tietyllä saksalaisella pistoolilla kun epäili jonkun myrkyttäneen ruokansa tai milloin mitäkin. etcetera...
- Persuu
Parabellumilla se itse piru kävi siellä buknkkerissa rätkimässä niitä "vihamiehiään" suoraan ohimoon. Walther PPK:lla teki tiettävästi itselleen saman.
- faktoja
luger ja walther p-38.ppk on poliisipistooli jostain 60luvulta
- Parempimuistinen
Walther PPK:n sarjavalmistus aloitettiin siellä 30-luvun alkuvuosina ja valmistus jatkuu vielä tänäkin päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807