Vaimo puhui ummet ja lammet harrastuksistaan ja ruuistaan, mutta ei kyllä
kysynyt, että mitkä oli tulokset. Sitä ei kiinnosta minun asiat. Sitten se suuttuu,
jos en ymmärrä hänen tekemiään pikkuasioita. Puhetta hänestä itsestään
tulisi solkenaan kaksi tuntia, jos ei pysäyttäisi.
Mie tulin syöpäkontrollista
10
119
Vastaukset
- Hurnest Elkko
Tuttu juttu. Alkaa jo kyllästyttämään kun niin usein pettynyt. Pitänee alkaa katselemaan vain niitä hiljaisempia, jos ne vaikka kerkeis kuuntelemaankin.
Sitten vielä valittavat, ettei suomalainen mies puhu. En s..tana enää puhu, jos ei edes kuunnella.
Jos aihe on tosi, niin toivotaan parasta. - Toinen osapuoli
Kyse lienee kieltämisestä. Psykologinen juttu. On vaikea hyväksyä ikäviä asioita.
Tilanne vielä muuttuu. Anna anteeksi ja odota huomista.
Rakastaminen ei aina ole helppoa. - Olen nainen
Miten miehet kestävät jatkuvasti puhuvia naisia?. Minä tunnen kaksi naista joista ei tahdo päästä eroon kun alkavat kertoa omista hommistaan. Täytyy olla aika vaatimaton mies jos kestää tuota pitkän avioliiton ajan.
- Yes, dear
Valikoiva kuulo. Se taito kehittyy vuosien myötä, sillä muuta selviytymiskeinoa ei ole.
- Lenne
On niitä jatkuvasti marisevia ja vinkuvia miehiäkin, vaikea niitäkin on kestää, siskollani on juuri sellainen joka sekaantuu joka asiaan ja näkee vain negatiiviset puolet.
Toivottavasti sait kuulla hyviä uutisia.
Sanotaan, että kuuntelu on keskustelun sydän. Ihmisellä on kaksi korvaa ja yksi suu. Niitä tulisi käyttää samassa suhteessa. Puhua vähemmän, kuunnella enemmän.
Voimia sinulle Ernest! :)- Tä?
Niin, on myös olemassa sanonta "kun puhut, et opi".
- att2
Siis olet Hulkko!
- Oma moka
Olisikohan tuo oma syysi, vaimo joutuu puhumaan sinunkin puolestasi, jos et saa itse suutasi auki tai osaa asioitasi selvittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715