Kaivelin vanhan tien pohjalta soraa kellfrillä...
https://www.youtube.com/watch?v=5dVctUlm7V8
Soran kaivua/lastausta Kellfri minikaivurilla...
10
401
Vastaukset
- 11+8
Kyllä ammattimiehellä homma käy jouhevasti ...
- mullaallaa
Lähinnä mullalta näytti tuo "sora", no kyllähän tuo lapion voittaa mennen-tullen!
- hiekkalaatikkolla?
Voi herran pieksut ! Miten aikuinen mies viittii...
- Maanrakentaja 58
hiekkalaatikkolla? kirjoitti:
Voi herran pieksut ! Miten aikuinen mies viittii...
Aivan leikkimistä, kannattaisi tilata kaivinkone töihin.
- Sarvis lapio
Tehokasta toimintaa kjäh kjäh
- Timbe68
Tää on harrastus, pitääkin olla aikaa vievää. Saa ajatukset pois muusta, keskittyy vaan kaiveluun.
- sadhjiosahdfu8923r4
Joo.. älä ainakaan päivätyötäs lopeta :)
- kaivurimies
katteelliset vittuilee vaan täällä...hieno harrastus sulla. jatka sammaan malliin.
- Timbe68
Joo, eihän sitä lopeteta, kohtapa pääsee Kellfrillä taas kaivelemaan pihamaita. : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait162958- 392557
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381423- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611