Olen 14w tyttö, joka on ylipainoinen. Haluaisin laihdutusvinkkejä, koska porukoilla ei itelläkään ole niitä (hekin ylipainoisia). Lääkäri suositteli liikuntaa, ja vähentää ruokaa, mutta onko vielä lisää vinkkejä...? Ravitsemusterapeutilla ei ollut mitään hyötyä, ja terkkarilla käyn joka kuukausi kerran ottamassa painon, pituuden, ja verenpaineen ylös. Olen alkanut lähtemään kävelyille, mutta koska suomen sää ei ole niin mukava, se on välillä hankalaa, ja herkkuihin aina sorrun kun masentaa.
EN HALUA KUULLA; että kuinka nuori olen, ja ei mun tarvii aatella vielä laihtumista, koska mun tarvii. Olen 14w, 155cm ja painan 80kg!!!! Eli ihan liikaa tän ikäisekseni ja pituiseksi..
Jos en laihdu 2 kk melkeen 10kg joudun alottamaan _DIABETES_ lääkityksen, jota en haluaisi aloittaa.
VINKKEJÄ OTETAAN VASTAAN!!
Laihdutusvinkkejä
3
127
Vastaukset
- huosijdid
Syöt paljon kasviksia, älä syö herkkuja muuta kuin yhtenä päivänä viikossa. Jos et pysty hillitsemään herkkujen syöntiä yhteen päivään viikossa, älä syö ollenkaan herkkuja. Keskitä lihan syönti kanaan ja kalaan. Perusta syöntisi kasviksiin. Jos olet ylipainoinen pyydä vanhempiasi tukemaan tässä tilanteessa ja pyydä että tekisivät hyvää terveellistä ruokaa. Annoskoot kämmenellinen lihaa, n. kourallinen pastaa/perunaa jne ja salaattia rajoittamattomasti. MEne myöskin terveydenhoitajalle lisäneuvoihin. hän osaa auttaa ja näkee todellisen tilanteesi. Ja jos sulle on neuvottu laihduttamista lääkärit varmaan on antanu ohjeetkin siihen? Huono tapa laihduttaa on liian vajaat kalorit koska keho vaatii ne ennenpitkää takaisin lisäkaloreitten kera. ei siis alle 1500kcal!!
- vätystely seis
Syö terveellisemmin ja liiku enemmän.
http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9510365882
http://liamrosen.com/fitness.html
Noissa on helvetin hyviä yleisohjeita ja niissä on tietoa yhtälailla naisille, kun miehillekin. - Light23
kannattaisi kasviksia vihanneksia syödä enemmän ja hedelmiä
ja liikkua paljon ja jättää kokonaan herkut pois olen kuullut että
yks laihutti kun jätti maidon pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1105054Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744321599- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181064Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836