Hei Sagamar,
Ehtisitkö vilkaista mitä minulle näkyy?
Olen 28 vuotias tummahiuksinen nainen, hyvässä parisuhteessa ja työelämässä.
Oma perhe haaveena, ja asunnon vaihto suunnitteilla. Mitä näet tilanteeseen? Lapsia? Kihlausta? Pysynkö samassa työpaikassa?
Sagamar
2
110
Vastaukset
Perhetilanne: Kun katson lähivuosia korttien läpi niin perheelle on suotuisa aika kolmen vuoden päästä; täällä otetaan suurempaa vastuuta ja rakennellaan uutta, ja myöskin tämä aika sopii yhteen kun katson läpi työelämääsi eli neljäs vuosi liittyy uusien asioiden toteuttamiseen mutta nämä viittaavat voimakkaasti koti-ja hoitopuolelle, koska perhettä nyt toivot mielessäsi; jos näin on niin tämä on voimakas oman kodin ja hoivaamisen suunta; sinulla on aikaa organisoida ja toteuttaa jotain ihan uutta ja teet sen mahdollisesti vähän omissa oloissasi.
Työpaikkaasi koskien niin säilytät saman paikan vielä, mahdollisesti ensi vuonna tulee uusi paikka sillä sain siellä muutoksen; jokin tekee tehtävänsä ja on valittava uusia teitä, ja kun katson lisää niin löydät uudet voimavarat ja tulkkaisin sen siirtona/muutoksena mikä vaatii henkilökohtaista vahvuutta ja avoimuutta ympäristölle.
Kihlat; parin-kolmen vuoden vaiheilla hyvin suotuisaa aikaa, täällä kaikki yhteiset unelmat liittyen rakkaus-ja perheasioihin toteutetaan. Saan täällä myös selvää suuntaa mikä kuvaa parhaiten perhesuunnittelua ja lapsen syntymää.- syksyn nainen
Kiitos vastauksestasi :)
Pystytkö tarkentamaan työpaikka-asiaan? Vaihdanko kokonaan uuteen paikkaan vai säilyykö esimies uudessa työpaikassa?
Mukava kuulla,että perhehaaveet toteutuvat. Olen löytänyt ihmisen jonka kanssa haaveet kohtaavat täysin, ja elämä tuntuu muutenkin turvalliselta.
Lapsista on ollut puhetta ja yhteisissä haaveissa olisi vuoden päästä raskaus. Jäädään jännityksellä odottamaan onnistaako jo silloin vai venyykö mainitsemasi ajan verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525260- 793816
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212248Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661902Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171778Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain541332Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951280- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172