Sagamar

syksyn nainen

Hei Sagamar,
Ehtisitkö vilkaista mitä minulle näkyy?
Olen 28 vuotias tummahiuksinen nainen, hyvässä parisuhteessa ja työelämässä.
Oma perhe haaveena, ja asunnon vaihto suunnitteilla. Mitä näet tilanteeseen? Lapsia? Kihlausta? Pysynkö samassa työpaikassa?

2

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perhetilanne: Kun katson lähivuosia korttien läpi niin perheelle on suotuisa aika kolmen vuoden päästä; täällä otetaan suurempaa vastuuta ja rakennellaan uutta, ja myöskin tämä aika sopii yhteen kun katson läpi työelämääsi eli neljäs vuosi liittyy uusien asioiden toteuttamiseen mutta nämä viittaavat voimakkaasti koti-ja hoitopuolelle, koska perhettä nyt toivot mielessäsi; jos näin on niin tämä on voimakas oman kodin ja hoivaamisen suunta; sinulla on aikaa organisoida ja toteuttaa jotain ihan uutta ja teet sen mahdollisesti vähän omissa oloissasi.
      Työpaikkaasi koskien niin säilytät saman paikan vielä, mahdollisesti ensi vuonna tulee uusi paikka sillä sain siellä muutoksen; jokin tekee tehtävänsä ja on valittava uusia teitä, ja kun katson lisää niin löydät uudet voimavarat ja tulkkaisin sen siirtona/muutoksena mikä vaatii henkilökohtaista vahvuutta ja avoimuutta ympäristölle.
      Kihlat; parin-kolmen vuoden vaiheilla hyvin suotuisaa aikaa, täällä kaikki yhteiset unelmat liittyen rakkaus-ja perheasioihin toteutetaan. Saan täällä myös selvää suuntaa mikä kuvaa parhaiten perhesuunnittelua ja lapsen syntymää.

• syksyn nainen

Kiitos vastauksestasi :)
      Pystytkö tarkentamaan työpaikka-asiaan? Vaihdanko kokonaan uuteen paikkaan vai säilyykö esimies uudessa työpaikassa?
      Mukava kuulla,että perhehaaveet toteutuvat. Olen löytänyt ihmisen jonka kanssa haaveet kohtaavat täysin, ja elämä tuntuu muutenkin turvalliselta.
      Lapsista on ollut puhetta ja yhteisissä haaveissa olisi vuoden päästä raskaus. Jäädään jännityksellä odottamaan onnistaako jo silloin vai venyykö mainitsemasi ajan verran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      368
      2009
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1316
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1310
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      136
      1193
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      85
      1067
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      90
      946
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      120
      877
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      870
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      808
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      760
    Aihe