Hei Sagamar,
Ehtisitkö vilkaista mitä minulle näkyy?
Olen 28 vuotias tummahiuksinen nainen, hyvässä parisuhteessa ja työelämässä.
Oma perhe haaveena, ja asunnon vaihto suunnitteilla. Mitä näet tilanteeseen? Lapsia? Kihlausta? Pysynkö samassa työpaikassa?
Sagamar
2
191
Vastaukset
Perhetilanne: Kun katson lähivuosia korttien läpi niin perheelle on suotuisa aika kolmen vuoden päästä; täällä otetaan suurempaa vastuuta ja rakennellaan uutta, ja myöskin tämä aika sopii yhteen kun katson läpi työelämääsi eli neljäs vuosi liittyy uusien asioiden toteuttamiseen mutta nämä viittaavat voimakkaasti koti-ja hoitopuolelle, koska perhettä nyt toivot mielessäsi; jos näin on niin tämä on voimakas oman kodin ja hoivaamisen suunta; sinulla on aikaa organisoida ja toteuttaa jotain ihan uutta ja teet sen mahdollisesti vähän omissa oloissasi.
Työpaikkaasi koskien niin säilytät saman paikan vielä, mahdollisesti ensi vuonna tulee uusi paikka sillä sain siellä muutoksen; jokin tekee tehtävänsä ja on valittava uusia teitä, ja kun katson lisää niin löydät uudet voimavarat ja tulkkaisin sen siirtona/muutoksena mikä vaatii henkilökohtaista vahvuutta ja avoimuutta ympäristölle.
Kihlat; parin-kolmen vuoden vaiheilla hyvin suotuisaa aikaa, täällä kaikki yhteiset unelmat liittyen rakkaus-ja perheasioihin toteutetaan. Saan täällä myös selvää suuntaa mikä kuvaa parhaiten perhesuunnittelua ja lapsen syntymää.- syksyn nainen
Kiitos vastauksestasi :)
Pystytkö tarkentamaan työpaikka-asiaan? Vaihdanko kokonaan uuteen paikkaan vai säilyykö esimies uudessa työpaikassa?
Mukava kuulla,että perhehaaveet toteutuvat. Olen löytänyt ihmisen jonka kanssa haaveet kohtaavat täysin, ja elämä tuntuu muutenkin turvalliselta.
Lapsista on ollut puhetta ja yhteisissä haaveissa olisi vuoden päästä raskaus. Jäädään jännityksellä odottamaan onnistaako jo silloin vai venyykö mainitsemasi ajan verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1944952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1124032Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573515
- 513420
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372907Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232316
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo282056UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949