Tarvitsesin harrastus tarkoitukseen savukonetta. Onko tietoa mistä sellainen löytyisi, esim vuokraus?
mistä savukone
10
3056
Vastaukset
- savua
sellaisesta voisit kysäistä vuokralle, kuin bellingham.fi, sieltä pitäisi löytyä yhteystiedot ja savukone.
- savu
valitettavasti en löytänyt varmaan ihan oikeaa yhteystietoa, mutta yritän vielä...
- tube12ax7
katsopas tuonne löytyisikö sopiva, vuokraten
alku on halpaa mutta oma on oma...
http://www.netzmarkt.de/thomann/iw_smb_suche.html?SUBJECT=KOMFORTSUCHE&iwid=3&SUCHBEGRIFF=smoke&x=10&y=13- savu
Kiitos paljon avusta. Jos se kone löytyisi... onneksi on paljon vaihtoehtoja.
- Make
Milloin ja minkälaiseen tarkoitukseen tarvitset savukonetta ja kuinka pitkäksi aikaa, sillä tiedän yhden, joka saattaisi olla vuokrattavana. Itse tarvitsen sitä parin viikon päästä muutaman päivän, mutta sitten se taasen joutaisi lainaan.
- savu
Tarve olisi varmaan enemmän ensi kesään korvilla ( toukokuusta) ja heinäkuun loppuun. Tiedätkö paljonko sellaisten vuokraus maksaa??? Tarkoitus on tehdä tulipalo, käytetään ilmeisesti tulta avuksi mutta savukone lisänä. Olen myös tiedustellut savupatruunoita.... siis teatteri esityksessä ulkona... ei muuhun..!!!!
- Make
savu kirjoitti:
Tarve olisi varmaan enemmän ensi kesään korvilla ( toukokuusta) ja heinäkuun loppuun. Tiedätkö paljonko sellaisten vuokraus maksaa??? Tarkoitus on tehdä tulipalo, käytetään ilmeisesti tulta avuksi mutta savukone lisänä. Olen myös tiedustellut savupatruunoita.... siis teatteri esityksessä ulkona... ei muuhun..!!!!
Kyllä tuohon mainitsemaasi aikaan savukoneen lainaus onnistuu ja ei hintakaan ole, kuin nesteen hinta ja sovittavissa oleva kohtuullinen korvaus. Korvau on sitten kohtuullinen, mikäli kone tulee ehjänä takaisin, mikäli rikki ( huonosta kohtelusta), niin sitten korvaus tietenkin vian mukaan, tosin eihän tuo koneen rakenne niin herkkä ole särkymään.
Laitatko yhteystietoja niin voidaan sopia "etukäteen" palstan ulkopuilella kesää varten ja voisitko kertoa Esityksestä sitten enemmän, ilmeisesti kesäteatteritoiminnasta kyse. - Kirjolilja
Make kirjoitti:
Kyllä tuohon mainitsemaasi aikaan savukoneen lainaus onnistuu ja ei hintakaan ole, kuin nesteen hinta ja sovittavissa oleva kohtuullinen korvaus. Korvau on sitten kohtuullinen, mikäli kone tulee ehjänä takaisin, mikäli rikki ( huonosta kohtelusta), niin sitten korvaus tietenkin vian mukaan, tosin eihän tuo koneen rakenne niin herkkä ole särkymään.
Laitatko yhteystietoja niin voidaan sopia "etukäteen" palstan ulkopuilella kesää varten ja voisitko kertoa Esityksestä sitten enemmän, ilmeisesti kesäteatteritoiminnasta kyse.laitatko mulle postia [email protected], niin keskustellaan asiasta savuista....
- savuttaja
älä missään nimessä vuokraa vaan osta se savukone. oon 12 ja mul on 3 savukonetta, ne maksoi yhteensä vaa 300e.
1 matala savukone ja 2 normaalii. ostin ne discolandista. hyvä kauppa=). - Savun syövä
Älkää ostako mistää discolandista ostakaa mulletoi.fi sieltä löytyy ja halvalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35088781 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692358- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227