Tarvitsesin harrastus tarkoitukseen savukonetta. Onko tietoa mistä sellainen löytyisi, esim vuokraus?
mistä savukone
10
3092
Vastaukset
- savua
sellaisesta voisit kysäistä vuokralle, kuin bellingham.fi, sieltä pitäisi löytyä yhteystiedot ja savukone.
- savu
valitettavasti en löytänyt varmaan ihan oikeaa yhteystietoa, mutta yritän vielä...
- tube12ax7
katsopas tuonne löytyisikö sopiva, vuokraten
alku on halpaa mutta oma on oma...
http://www.netzmarkt.de/thomann/iw_smb_suche.html?SUBJECT=KOMFORTSUCHE&iwid=3&SUCHBEGRIFF=smoke&x=10&y=13- savu
Kiitos paljon avusta. Jos se kone löytyisi... onneksi on paljon vaihtoehtoja.
- Make
Milloin ja minkälaiseen tarkoitukseen tarvitset savukonetta ja kuinka pitkäksi aikaa, sillä tiedän yhden, joka saattaisi olla vuokrattavana. Itse tarvitsen sitä parin viikon päästä muutaman päivän, mutta sitten se taasen joutaisi lainaan.
- savu
Tarve olisi varmaan enemmän ensi kesään korvilla ( toukokuusta) ja heinäkuun loppuun. Tiedätkö paljonko sellaisten vuokraus maksaa??? Tarkoitus on tehdä tulipalo, käytetään ilmeisesti tulta avuksi mutta savukone lisänä. Olen myös tiedustellut savupatruunoita.... siis teatteri esityksessä ulkona... ei muuhun..!!!!
- Make
savu kirjoitti:
Tarve olisi varmaan enemmän ensi kesään korvilla ( toukokuusta) ja heinäkuun loppuun. Tiedätkö paljonko sellaisten vuokraus maksaa??? Tarkoitus on tehdä tulipalo, käytetään ilmeisesti tulta avuksi mutta savukone lisänä. Olen myös tiedustellut savupatruunoita.... siis teatteri esityksessä ulkona... ei muuhun..!!!!
Kyllä tuohon mainitsemaasi aikaan savukoneen lainaus onnistuu ja ei hintakaan ole, kuin nesteen hinta ja sovittavissa oleva kohtuullinen korvaus. Korvau on sitten kohtuullinen, mikäli kone tulee ehjänä takaisin, mikäli rikki ( huonosta kohtelusta), niin sitten korvaus tietenkin vian mukaan, tosin eihän tuo koneen rakenne niin herkkä ole särkymään.
Laitatko yhteystietoja niin voidaan sopia "etukäteen" palstan ulkopuilella kesää varten ja voisitko kertoa Esityksestä sitten enemmän, ilmeisesti kesäteatteritoiminnasta kyse. - Kirjolilja
Make kirjoitti:
Kyllä tuohon mainitsemaasi aikaan savukoneen lainaus onnistuu ja ei hintakaan ole, kuin nesteen hinta ja sovittavissa oleva kohtuullinen korvaus. Korvau on sitten kohtuullinen, mikäli kone tulee ehjänä takaisin, mikäli rikki ( huonosta kohtelusta), niin sitten korvaus tietenkin vian mukaan, tosin eihän tuo koneen rakenne niin herkkä ole särkymään.
Laitatko yhteystietoja niin voidaan sopia "etukäteen" palstan ulkopuilella kesää varten ja voisitko kertoa Esityksestä sitten enemmän, ilmeisesti kesäteatteritoiminnasta kyse.laitatko mulle postia [email protected], niin keskustellaan asiasta savuista....
- savuttaja
älä missään nimessä vuokraa vaan osta se savukone. oon 12 ja mul on 3 savukonetta, ne maksoi yhteensä vaa 300e.
1 matala savukone ja 2 normaalii. ostin ne discolandista. hyvä kauppa=). - Savun syövä
Älkää ostako mistää discolandista ostakaa mulletoi.fi sieltä löytyy ja halvalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733