Voiko näin pienestä saada Italiassa todella huoran leiman?

seksitön "huora"

Olen opiskellut jonkin aikaa Italiassa ja vähän järkyttynyt siitä, millä perustein täällä näemmä leimataan huoraksi. Lyhyesti siis tanssin erään kännisen paikallisen miekkosen kanssa, ja välillä hän alkoi käydä liian "päällekäyväksi" mm. alkamalla kesken tanssin painautua liian liki ja takanani tanssiessaan yritti hieroa itseään vasten takamustani. Estin kuitenkin tarkasti häntä joka kerta kun hän yritti siirtää kätensä takapuolelleni ja kaulasuukotella tai edes suudella minua, koska koin sen vähän liian pitkälle meneväksi ja epämukavaksi ja koska en halunnut seksiä hänen kanssaan, saati sitten antaa hänen ymmärtää niin.

Panin merkille jo klubilla, että pari paikallista nuorta (yksi mies ja muutama tyttö) tuntui imitoivan minua tai tanssiamme, myös sen takana tanssimisen ja toista vasten hinkkaamisen osin, ja räkättävän päälle, mutta vielä silloin luulin sen johtuneen vain siitä että olen aika kehno tanssija ja se näyttää ulkopuolisten silmiin aika jäykältä ja hullunkuriselta, tästä syystä en tanssikaan kuin oikeastaan silloin jos joku hakee tanssimaan.

Mutta vasta poistuttuani baarista ymmärsin asian todellisen luonteen, kun kuulin yhtäkkiä naurahduksen ja useampikin nuori mies alkoi huutaa kovaa kulkiessani heistä ohi (vieläpä yksin enkä sen miehen seurassa, joka oli lähtenyt tajuttuaan ettei saisi musta sen enempää irti):

"Troia!"

Suoraan sanoen se tosissaan hätkähdytti. Olin aiemmin ajatellut, että jos sattuisin näkemään ne baarin ilkkujat myöhemmin jossain, mikä on aika todennäköistä kun nuoria opiskelijoita hekin, olisin vain välittämättä koska vaikka tiesin tanssivani huonosti niin olin sinut sen kanssa.

Toisaalta olen sinut tuon huorittelunkin kanssa siinä mielessä, että tiedän itse varsin hyvin etten päästänyt miestä liian lähelle itseäni ja etten suostunut liian intiimiin kanssakäymiseen. Mutta vaikka kuinka tietäisi, ettei ole tehnyt käytännössä itse yhtään mitään mikä tuollaiseen huuteluun oikeuttaisi, niin kyllä se vähän huolestuttaa kun tietää millaisia vaikeuksia se aiheetonkin huoran leima voi tuoda tullessaan. Mm. myrkyttää opiskeluympäristön ja tehdä ilmapiiristä epämukavan koko lopuksi aikaa, siellä kun täytyy kuitenkin opintojen loppuun pysyä.

Ymmärtäisin siis kyllä jos sellainen tyttö saisi täällä helposti leiman joka hyppisi sängystä sänkyyn, onhan täällä tiukka katolinen kulttuuri vaikuttamassa taustalla ja osin hyvinkin vanhollinen ajatusmaailma jopa nuorilla. Ja aina toiseen maahan mennessään tulee ottaa sen kulttuuri myös moraalisääntöineen huomioon ja kunnioittaa sitä, ei minulla sen suhteen ole mitään ongelmaa. Mutta en vaan voi käsittää että siis jo siitä, ettet edes suutele ketään saati mene sänkyyn asti olet huora?

Minusta tämä tuntuu erityisen loukkaavalta jo siksikin, että tosiasiassa edellisestä seksikerrasta on nyt jo 9 kk ja sekin entisen poikaystävän kanssa... Ja tasan yhtä kauan on siitä kun viimeksi suutelin ketään.

Nyt vähän huolettaa että voivatko nuo ääliöt tosissaan pahimmassa tapauksessa pilata huorittelullaan aikani täällä, siitäkin huolimatta että en ole mitään tehnyt? Ymmärtävätkö ne fiksummat paikalliset että tuo on kaukana huoraamisesta, vai onko täällä tavallista että maine voi totaalisesti mennä noinkin pienestä?

14

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tältänäyttää

      Hyvämaineinen tyttö ei tanssi humalaisen kanssa ja anna tämän lähennellä. Ei se ole kunniaksi Suomessakaan.

      • ap.

        Kiitos rehellisestä ja samalla kuitenkin asiallisesta mielipiteestä, mutta kohtaa "anna tämän lähennellä" en ihan ymmärtänyt, koska torjuin hänen pidemmälle menneet lähentely-yrityksensä eli hiplailunsa ja kaulansuukotusyrityksensä kaikki suudelmat. Toisin sanoen ei tapahtunut mitään limaista nuoleskelua tai kähmintää. Siitä tanssipartnerista, vaikka olisi kännissäkin, ei voi aina etukäteen tietää millainen se on, lähentelijä vai sulassa sovussa tanssija ja pian huomaatkin jonkun ääliön painautuvan itseäsi vasten tanssin lomassa. Mitä nyt olen vastakkaisen sukupuolen kanssa tanssinut, niin ei se herrasmiemäisyys tai sikamaisuus ole todellakaan suoraan korreloinut humalan määrän kanssa.

        "Ei se ole kunniaksi Suomessakaan."

        No sanoisin kyllä että siinä on ainakin vissi ero, että modernissa Suomessa voi tanssia enemmän tai vähemmän kännissä olevan kanssa ilman että se saman tien mitään huoraksi haukkumisia aiheuttaa, varsinkaan jos ei nuoleskella eikä päädytä yhteiseen osoitteeseen. Eri asia ehkä, jos jonkun nähtäisiin jatkuvasti poistuvan lafkoista eri miesten kanssa.


      • Aysha
        ap. kirjoitti:

        Kiitos rehellisestä ja samalla kuitenkin asiallisesta mielipiteestä, mutta kohtaa "anna tämän lähennellä" en ihan ymmärtänyt, koska torjuin hänen pidemmälle menneet lähentely-yrityksensä eli hiplailunsa ja kaulansuukotusyrityksensä kaikki suudelmat. Toisin sanoen ei tapahtunut mitään limaista nuoleskelua tai kähmintää. Siitä tanssipartnerista, vaikka olisi kännissäkin, ei voi aina etukäteen tietää millainen se on, lähentelijä vai sulassa sovussa tanssija ja pian huomaatkin jonkun ääliön painautuvan itseäsi vasten tanssin lomassa. Mitä nyt olen vastakkaisen sukupuolen kanssa tanssinut, niin ei se herrasmiemäisyys tai sikamaisuus ole todellakaan suoraan korreloinut humalan määrän kanssa.

        "Ei se ole kunniaksi Suomessakaan."

        No sanoisin kyllä että siinä on ainakin vissi ero, että modernissa Suomessa voi tanssia enemmän tai vähemmän kännissä olevan kanssa ilman että se saman tien mitään huoraksi haukkumisia aiheuttaa, varsinkaan jos ei nuoleskella eikä päädytä yhteiseen osoitteeseen. Eri asia ehkä, jos jonkun nähtäisiin jatkuvasti poistuvan lafkoista eri miesten kanssa.

        Modernissa suomessa? Hhhhh :) tarkoitat varmaan känniystävällisessä suomessa! Täällä kun kaikki tuntuu olevan ok jos selitys on humala... Taitaa suomitytöllä olla vaikeaa siellä sivistyneessä italiassa, jossa känniääliöitä ei hyvällä katsota. Ehkä sun kannattais vaan palata suomeen, hohhoijaa :)


      • Kerttu-Kaarina
        Aysha kirjoitti:

        Modernissa suomessa? Hhhhh :) tarkoitat varmaan känniystävällisessä suomessa! Täällä kun kaikki tuntuu olevan ok jos selitys on humala... Taitaa suomitytöllä olla vaikeaa siellä sivistyneessä italiassa, jossa känniääliöitä ei hyvällä katsota. Ehkä sun kannattais vaan palata suomeen, hohhoijaa :)

        Aloittaja ei ole luultavasti ikinä käynyt täällä "modernissa" Suomessa tanssiravintoloissa, joissa ei kukaan ole selvin päin.........


    • älävälitä

      Asutko siis pienessä kylässä vai suurkaupungissa? tuollainen käytös on yleistä myös Suomessa jos esim. menee baariin tanssimaan ja mies luulee että nainen on kiinnostunut eikä olekkaan niin silloin voi alkaa ilkeä huorittelu. Myös minua on huoriteltu Italiassa mutta asialla olivat vain iljettävät vieraat satamaukot. Valitettavasti joka puolella ei ole niin tasa-arvoista ja kaikkein ääliöimmät miehet pyrkivät kontrolloimaan naista huorittelemalla että nainen tuntisi itsensä huonommaksi! niin että pää pystyyn vaan äläkä välitä niistä! ehkä se porukka oli liian kännissä tai sitten olivat kuulleet esim. juoruja jostain toisesta naisesta jota luulivat sinuksi, tai sitten olivat muuten vain ilkeitä/katkeria, ilkeyttä tähän maailmaan mahtuu oli missä olin

    • no joo taas yks

      Kyllä sinä olet nyt aivan väärässä maassa ja muutenkin täysi tomppeli. Matkusta kotiin sieltä jos olet noin vihreä.

      • edellinen

        Edelliseen vielä, missä ihmeen mestassa sä pörräilet jossa on jurrisia italialaisia, kyllä oot kuppilan valinnut. Täytys vähän katella mihin menee. Haloo,haloo, kotiin kasvamaan sieltä.


    • 17+4

      Ajattelepa mitä itse ajattelisit jos seuraisit sivusta tilannetta jossa nainen tulee yksin baariin, tanssii tuntemattoman miehen kanssa, eikä lopeta vaikka mies lähentelee ja lääppii. Olen tullut ihan Suomessakin jätetyksi tanssilattialle pienemmästäkin syystä, ja joskus tullut korvapuustia läksiäislahjaksi.

      Jos tällaista tapahtuu, ei todellakaan kannata tanssia sen pidemälle vaan ojentaa avokämmentä partnerin poskelle ja vähän kiljuntaa & jalanpoljentaa. Milläs muulla ne paikalliset huomaisivat ettet ole sellainen tyttö.

      • saataperkhelv

        tai sitten se limanuljaska oli niiden teinien tuttu ja he pitivät pelkästään sen vuoksi sen puolta haukkumalla sinua tuntematonta

        onneksi selvisit tuosta pelkillä huudoilla

        kannattaa unohtaa tuo kohtaus, samoin tuo kapakka ja katsoa seuraavan kerran, kenen kanssa lähteä parketille ja kuten edellisessä viestissä opastettiin, nosta sellainen rähäkkä, että oksat pois ja käytä suomalaisia kirosanoja, se toimii aina

        italialaiset puolustaa toisiaan henkeen ja vereen muunmaalaisilta, vaikka väärän asian puolesta


    • alloraallora

      Et ilmeisesti tiedä sitä, että suomalaisten naisten maine maailmalla on 70-luvulta lähtien ollut todella huono Seksiturismi esim. Italiaan alkoi niihin aikoihin...

      • Jdhdbjjd

        Italialaiset tutut muistavat vieläkin tapauksen, kun suomalainen nainen sai sakot harjoitettuaan seksiä junan vessassa Italiassa. Sikäläisissa lehdissä oli isot jutut. Jutut kiersivät miesporukoissa. Suomalaiset naiset saivat aika "helpon" maineen.


    • 78564

      Umpijurri Italialainen on kyllä poikkeus, samaten tuollainen käytös. Tilanne on tosin muuttunut viime vuosina, kun arabien määrä on kasvanut rajusti.

    • suominainen_

      on tunnettu helppoudestaan maailmalla.

    • mikäraja

      tuollaisen äijän jättäisin kesken tanssin. Jos jo alun perin huomaisin hirveän juopumuksen, en edes lähtisi tanssiin.
      Alkuperäinen ei varmaan enää lue palstaa, mutta toisille neitosille tiedoksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      946
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      840
    3. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      783
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      727
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      682
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      610
    Aihe