Hei ! Ehtistkö vilkaista mitäs minuun rakkauselämääni näköö.Olisiko vihdoin viimein tulossa kumppaania ? Olen 48v tumma eronnut nainen.Olen jo pitkään vipeltännyt yksin.Viime vuoden aikana lähes kaikki on muuttunut elämässäni, mutta se suurin toive nimittäin rakkaus..puuttuu vielä.Astuuko se elämääni ? Kiitos jos katsot :)
Sagamar
6
330
Vastaukset
Syksyyn rakkauteen; on matkaa johonkin tavoitteeseen mikä sinulla on, vain kun tilanne täällä säilytetään; asiat saattavat tulla äkkinäisesti sinulle mutta luulen että tarvitset myös aikaa, kaikki ei ole yksinkertaistakaan. Yeisesti niin sinulle tulee mahdollisuuksia, hienoja kokemuksia syksyyn mitkä mahdollistavat tasapainoisemman rakkaustilanteen, kunhan vain osaat sopeutua tilanteisiin. Mitä vuosi tuo sinulle kun sen jätät; tyytyväisyyttä; jos täällä ei sitten ole suoranaisesti uutta miestä joka tarjoaa sinua ulos niin olet saavuttanut jotain merkityksellistä mikä saa sinut ainakin hymyilemään. Katson vielä vuoden alkua sinulle rakkaudessa selventääkseni asiaa; täällä saan korttien vahvimmassa merkityksessä rakkaussuhteen mutta tämä voi liittyä siihen että olet löytänyt kokonaisvaltaisen tasapainon ja hallitset rakkaustilannettasi loistavasti; enemmän luen sen jakamisena toisen ihmisen kanssa kuin yksinäisyytenä ja tunnetta että sinua viedään oikeaan suuntaan. Saan myöskin voimakasta keskittymistä asian ytimeen ja toimintaa missä sisäinen herkkyys ja avoimuus tuo tulosta. Loppuvuosi ei myöskään ole huono; jotain on ilmassa tai muhii, mutta kun sain myös hertta kuningattaren niin luulen että kysymys on rakkaussuhteesta missä tunnet onnea ja missä tunteet tuodaan selkeästi esiin. Ongelmat rakkauselämään liittyen jätetään ensi vuonna.
- Barchelona415
Kiitos ! Työn alla olisi lähentymistä yhden ihmisen kanssa, mutta on ollut senverran kivinen polku, että olen jo meinannut heittää kirvestä kaivoon.. Kun vaikuttaa että kiinostusta olisi molemminpuolista..mutta on ollut muita mutkia matkassa. Tapahtuuko tällä saralla edistystä..vai puhaltaako ihan uudet tuulet ?
ok mielenkiintoista mitä kortit toivat esille, Ongelma on juuri se että on pelkoa ilmaista itseään, tuoda esille kiinnostustaan. Saan tähän kun katson teitä että edessä on haaveita toisesta, ja nämä ovat molemminpuolista sillä otin teidän välisen tilanteen esille. Kun katson erikseen tältä mieheltä sinulle niin hän tuntee että tästä voi tulla jotain, kaikesta huolimatta ja hänellä on valoisia ajatuksia juuri eteenpäin, ja mitä hän haluaa niin on kysymys juuri selvyydestä teidän välillä; saada jotain toisen tietoon niissä tilanteissa joissa kohtaatte, mikä luo ymmärrystä ja tietoisuutta. Minun on vaikea sanoa onko hän sinulle "se" mies kun yleensä on ihmisten ympärillä monia ja ne sitten sekoittuvat. Tämä on lähinnä sinun tehtäväsi katsoa korttien läpi, saada selvyyttä ja tehdä sydämesi valintoja. Koskaan ei menetä mitään jos yrittää.
- barchelona415
Kaunis kiitos Sagmar. Tiedän että olen huonosti tuonnut kiinostukseni esille.Tilanteet joss kohtaamme ovat aika haastellisia, ja nyt en ole pitkään aikaan nähnyt..Yritän olla rohkempi ja selvittää että olisko tässä ainesta johonkin :)
- APUVA !!!
Moi Sagmar !
Ehtisitkö vilkaista näkyykö minulle uutta asuntoa milloinka tai milloinkaan , jos näkyy missä ,minkälainen , milloin ? ja pojan työasioita kyselisin näkyykö töitä 30v. pitkät hiukset ja parta , vaalea mies. Ja minä 50v. ristiverinen nainen. - maarit3
Hei, Sagmar,
Neuvoisitko mitä tehdä tilanteessa kun avomieheni juo, on alkoholisti. Itse en juo. Olin jo kerran lähteä ja lopettaa suhteemme. Olemme olleet vuoden yhdessä ja erimielisyyttä koko ajan. Pitiskö minun läteä suhteesta vai katsoa vielä. Pelkään että hän romahtaa henkisesti, on sairastunut 3 vuotta sitten.
Maarit. Kiitos,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999