Karmea portaaliuudistus saunalahti elisalla.
Kirjautuminen hankalaa ja ruma hökötys.
Tullut uudistus kalliiksi kun hinnat nostettu tuplaksi melkein.
Saunis vaihtui Soneraan
4
148
Vastaukset
- leipäläpi
Halvemmalla palvelut saa Saunalahdelta kuin Soneralta? Tarjousta saa kun osaa kysyä. Ja kuuluvuus ainakin omalla asuinalueellani aivan toista luokkaa.
Onhan tuo uudistus ihan pikkulapsen tekele, mutta se ei palvelun toimivuutta huononna.- Jippiiii
Halvemmallako? Ei saa.
Silloin kun itse vaihdoin Saunalahti-liittymään, ne olivat "halpoja", ja valikoimassa oli jokaiselle sopiva vaihtoehto. Mutta ei enää. Kummasti jotain on tapahtunut viimeisen viiden vuoden aikana. ;)
Käy vaikka kaikkien matkapuhelin-operaattoreiden nettisivuilla ja vertaa hintoja, liittymätarjontaa sekä liittymiin saatavia palveluita. DNAlla on laajin liittymävalikoima, Soneralla parhaat palvelut (IMO). Saunalahti-liittymissä on suppein valikoima, eikä hinnat ole yhtään muita halvempia. Parempia tarjouksia saa muilta operaattoreilta. - tyytyväinen ukko
Jippiiii kirjoitti:
Halvemmallako? Ei saa.
Silloin kun itse vaihdoin Saunalahti-liittymään, ne olivat "halpoja", ja valikoimassa oli jokaiselle sopiva vaihtoehto. Mutta ei enää. Kummasti jotain on tapahtunut viimeisen viiden vuoden aikana. ;)
Käy vaikka kaikkien matkapuhelin-operaattoreiden nettisivuilla ja vertaa hintoja, liittymätarjontaa sekä liittymiin saatavia palveluita. DNAlla on laajin liittymävalikoima, Soneralla parhaat palvelut (IMO). Saunalahti-liittymissä on suppein valikoima, eikä hinnat ole yhtään muita halvempia. Parempia tarjouksia saa muilta operaattoreilta.Mitäs väliä vaikka DNA:lla on laajin liittymävalikoima?
Itse taistelin vuosia älypuhelimen toimimattomalla nettiyhteydellä kunnes vaihdoin Saunalahden liittymään paikallisessa Elisa Shopitissa.
Nyt Nokia Lumialla on näppärää siirtää mökillä ollessa netti
läppäriin ja vieraidenkin mobiililaitteisiin. - iisalmelainen kyrsä
tyytyväinen ukko kirjoitti:
Mitäs väliä vaikka DNA:lla on laajin liittymävalikoima?
Itse taistelin vuosia älypuhelimen toimimattomalla nettiyhteydellä kunnes vaihdoin Saunalahden liittymään paikallisessa Elisa Shopitissa.
Nyt Nokia Lumialla on näppärää siirtää mökillä ollessa netti
läppäriin ja vieraidenkin mobiililaitteisiin.Joo, ja ei ihme miksi paikallinen kaapelioperaattori tekee yhteistyötä
DNA:n kanssa. Kauppaa kaapeliasiakkaille DNA-mokkula yhteyksiä
mökille. Varmaankin huonon langattoman DNA-nettiyhteyden
omistaja on sitten kypsä siirtymään kaisan kaapeliin kun semmoinen
mökin lähelle kaivetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822