Ja pihalle talosta tänä iltana.
Kenestä sitten Jonathanille kiusaajakaveri??
Taitaa tilla Jonathanille lähtö seuraavalla kerrala.
Nyt Jonna häätöön!
7
131
Vastaukset
- Jonna YÖK
Jonna on kiusaaja ja Jonathanin pikkuapulainen. Loppuu se määräily ja mäkätys, kun Jonathan jää yksin. Eipä taida enää löytyä apulaista, Tuijakin vaikutti aika kypsältä, kun huomasi kellarilaisten kantavan hiekkaa kartanolaisten syödessä ja Jonna ja Jonathan vaan nauroivat päälle. Onkohan tajunnut olevansa pelkkä pelinappula Jonathanin pelisää.
- NORSU ULOS!!!!!!!!!!
Yhdyn teihin molempiin rajusti!! Nyt laitetaan norsu pihalle ja me jumalauta teemme sen!!!! ÄLLÖTTÄVÄ ISO NORSU JOLLA KARMEA ÄÄNI!!!!!......kävin välissä muuten oksentamassa ;)
- melmaadia
Jonna on selvästi epäsuosituin kolmikosta mutta voisin lyödä vetoa että tuotanto ei päästä Jonnaa ulos.
Anna on kolmikon suosituin mutta niin oli Jarnokin viimeksi ja joutui silti "hyödyttömänä" pihalle.- ULOS uloste!
Ei kyllä tuotanto on jo pitkään laskenut että kalliista Jonnasta tulee nyt jo päästä eroon, nainen syö talossa enemmän kuin tienaa :))
- noin on päätetty
Eihän Jonna mihinkään lähde, kyllä se on Armi joka lähtee.....
- hirmuvaltias
Siitäs saivat kiusaajat. Heh heh Jonathan han :DDD
- MAHTAVAA!!!!!!!!!!!!
POJAT HEI!!!!! ME TEHTIIN SE TAAS!!!! ME SAATIIN ISO JÄTTILÄINEN ULOS TALOSTA!!!! KIITOS!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882