Meikkaus vinkkejä!

TRANSsille

Eli olen mies, mutta minua on jo kauan aikaa kiinnostanut tehdä itsestäni nainen. En tarkoita mitään leikkauksia vaan ihan naisten vaatteet, peruukki ja meikit. Erityisesti tarvitseisin apua meikkaamiseen, kun en siitä juuri mitään ymmärrä.

Mitä meikkejä kannattaisi tälläisen aloittelijan ostaa? Ja miten meikataan miehestä nainen ? Siis että näyttää uskottavalta. Itselläni ei ole kovin miehekkäät kasvot vaan aika söpöt, joten uskon näyttävni hyvinkin naiselta oikeassa meikissä.

vinkkejä kiitos!

7

734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sunnuntaipääsky

      Aloittelijan kannattaa hakkia persukosteusvoide meikin alle, esim. Nivealta.

      Varsinaiseen meikkiin sopii aloittelijalle meikkipuuteri, jossa on peitevoide ja puuteri samassa. Se on "kakkumainen" rakenteeltaan ja painellaan kevyesti kasvoille pakkauksessa yleensä mukana olevalla vipalla. Mieluummin astetta tai paria liian vaalea kuin yhtään liian tumma. Jos olet valkoihoinen, kannattaa näin talvella ostaa translucent-sävy, eli läpikuultavan vaalea, usein sävynumero 0.

      Poskipuna, jota tupsutetaan hyvin kevyelti poskipäille isolla sudilla.

      Kulmakynä, joka on sävyltään mielellään harmaaseen taittuva tummanruskea. Youtubesta löytyy kulmien muotoiluohjeita.

      Tummanruskea kajaalikynä sekä sille meikkikynänterotin. Yläluomelle ripsirajaan piirretään terävällä kärjellä ohut, siisti raja. Katse saa siitä syvyyttä ja ripset näyttävät tummemmilta.

      Tummanruskea tai musta ripsiväri, joka mielellään vesiliukoinen (eli pakkauksessa ei lue waterproof), jottei tarvitse heti alkuun ostaa erillistä silmämeikin poistoainetta.

      Puhdistusemulsio, perustuote esim. Nivealta ja Lumenelta, sekä pumpulia meikin puhdistamiseen.

      • Sunnuntaipääsky

        "Aloittelijan kannattaa hakkia persukosteusvoide meikin alle, esim. Nivealta."

        Ei tarvitse persukosteusvoidetta hakkia eli hankkia, vaan ihan tavallinen peruskosteusvoide riittää :-D


      • aa-
        Sunnuntaipääsky kirjoitti:

        "Aloittelijan kannattaa hakkia persukosteusvoide meikin alle, esim. Nivealta."

        Ei tarvitse persukosteusvoidetta hakkia eli hankkia, vaan ihan tavallinen peruskosteusvoide riittää :-D

        kiitos. nyt sitten vaan testailemaan


    • punaposket loistaa

      "Poskipuna, jota tupsutetaan hyvin kevyelti poskipäille isolla sudilla."

      Tämä taitaa muuten samalla olla suurin yksittäinen ainesosa, joka tekee ihmisestä drag-artistin näköisen (jos ja kun sitä ei osata käyttää)?

      • Anonyymi

        Siitä se outo sirkuspelle-lookki taitaa tosiaan tulla. Punaiset pyörylät muuten kelmeäksi pakkeloidussa naamassa, vieläpä korostamassa miehisiä poskipäitä.


    • Anonyymi

      Moi
      Mä tyttöilen . . Eli kaikki vaatteet löytyy . . 20 korkkarit . . 100 eri nylonia . . Nahkahametta jne. . Jos kerran elämässä joku meikkais ruman äijän edes vähän nätimmäksi . . Onnistuisiko sellainen salaisesti missään . . Joku ilta aika myöhään ?
      T. Paula cd

      • Anonyymi

        Taidat tarvita piiskaa pyllylle. Sidottuna.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3560
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2634
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      2075
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1867
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      43
      1783
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      169
      1740
    Aihe