Olen 26 vuotias mies ja työkkäri käski hakea tuolta paikkaa kuljettajaksi, eli hakea ihmisiltä esimerkiksi huonekaluja.
Millaista palkkaa tuolta saa?
Onko kokemuksia muilla?
spr kontti vantaa tikkurila
3
180
Vastaukset
- anssilla
Eikös näissä töissä ole osa-aikainen ja määräaikainen työsopimus, kun palkkatuella työllistetään. Katso sosiaalialan järjestöjen työehtosopimus netistä.
Tuosta Spr:n Kontista ei ole kokemusta, mutta olin hoivakodin keittiössä palkkatuella 2 vuotta. Palkassa otettiin huomioon koulutukseni ja työkokemus. Sekä myös viikonlopputyö maksettiin korotettuna aivan kuin "oikeillekin" työntekijöille. Hoivakoti maksoi siis omasta pussistaan toiselle vuodelle suurimman osan palkkaani. - Palkkatuki - kulut
Todennäköisesti tunnit mitotetaan siten, että palkkatuki riittää kattamaan sekä palkan, että sivukulut. Toisin sanottuna bruttopalkka liikkuu jossain tonnin paikkeilla, eikös se palkkatuki ole jotain 1300€/kk?
- nr393939
Varo etteivät pääse vetämään höplästä sillä spr:llä on paljon sotkuja selvittämättä työttömien hyväksikäytön yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690