Ikä tovereitten sexin harrastamisesta, itse olen juuri kahdeksan kymppinen ja joudun käyttämään viegran korviketta saadakseni peniksen toimivaksi, orggujen saaminen saattaa kestää kaksikin tuntia. Nais seurakaiseni muutamaa vuotta minua nuorempi ei ole lainkaan enää kiinnostunut koko touhusta vaan väittää, että
luoja ja luonto ovat asian hoitanut . Sexin harrastaminen ei kuulu vanhuksille, eikä myrkky pillerit kuulu asiaan.
Ollisin kovasti kiinnostunut
37
128
Vastaukset
- Rudi.
Kaveri kysyi bussissa matkustajalta mihin bussi menee, ei vastausta, kysyi vielä toiseltakin matkustajalta mihin bussi menee, sama tulos ei vastausta. Kysyi ssitten kuskltakin mihin viet näitä mykkiä.........
- Gynegologi.
kyllä Sexi puuhat ovat tämän ikäisiltä yleensä jo mennyttä aikaa.Moni on vielä dementoitut eikä edes muista millaista se olikaan. Tämmöiset super Alfat kuten Rudit ovat ehkä yksi tuhannesta.
- ?-?
Ihanko otit tosissasi?
- Rudi.
Kahdeksan kymppiä on jo lähellä vielä olen vireä ja käyn nuoremmasta,tästä näyte...
Pitkästä aikaa eilen iltalenkillä pistäydyin, yksin kun satuin olemaan pistäysyin naapuri bubiin, Eikös tommonen viiskymppinen pikku huppekissa oleva nainen alkoi papan kanssa jutusteleamaan. Kimpassa mentiin naisen kämpälle. Oli siellä miesten vaatteita. Ukko oli kuulema reisussa. Kalja ölkit siinä napattiin ja siiryttiin makkarin puolelle. Ai siinä vaatteita keritty sen kummemmin aluksi riisumaan, Hosuni laskin ja pikku pöksyjen puntin välistä aluksi sorhasin, Sitten typykkä riisui jo märiksi menneet pöksynsä, Enpä ole ennen moista kökenut, Naiselta tuli valtava ejakulaatio kastuin napaan asti vaimea ulina pääsi naisen suusta orgaismin myotä, Tyydytettyjä olinmme molemmat.
Edes osoitettakaan en enää muista
oli sen verran pimeätä. Ehkä niin olkin parempi.- :))
Johan olikin melkoinen huppekissa.
- hupsista rallaa
:)) kirjoitti:
Johan olikin melkoinen huppekissa.
Jos tarinasi on totta, sanoitko mummolle, sinähän olet kussut päälleni. Varo ettet pappa hyvä jää pykälään niitten viagroittesi kanssa.
- suojaseksiä vain!
Ei pidä tuntemattoman kanssa harrastamaan seksiä ilman kumia. Nykyään on kaikenlaisia tauteja jotka leviää seksin välityksellä. Visvasyylää, kondylomaa, herpestä sun muuta ja vielä pahempiakin. Mutta esim herpes alapäässä on kivulias eikä parane...
- Varovaisemmin .
Pappa taisi unohtaa korssut -- Tarkastappa onko tullut jokin tauti tai satiainen -- Vaimo ei tykkää niistä .
- Näärännäppy
Millä lailla haluat seurata ikätovereittesi seksiharrastuksia? Videoina? Avaimenreijästä? Verhojen takaa. Sängyn laidalla? Miksi se on sinusta kovasti kiinnostavaa?
Moniko ikätoverisi on halukas osallistumaan näihin performansseihin?
Omissa harrastuksissasi tuntuu jo olevan ongelmia. Haluatko ilkkua muita? - Rudi.
Näärännäppy
Mulla on aituinen kiista vaki naiseni kanssa sexistä. Hän on liki saman ikäinen ja väitää kiven kovaan ettei sexi kuulu enää kasikymppisille, siksi minua kiinnostaa onko asia todellakin yleisestikkin niin, vai onko se vaan hänen päähän pinttymänsä. Väsyttää tuokin, kun aina joutuu hakemaan hetkellistä sexi seuraa muualta. Vaki kaveriani en enää halua vaihtaa. Elämässä on muutakin kuin pelkkä naiminen.- Kaiken kokenut
Haloo et taida osata edes niitä alkeitakaan -- ei ole ihme että naisesi ei halua . Jos sinulle se on vaan pakonsanelema toimenpide - pikkusen muutakin siihen "tapahtumaan "
Sinua on jo turha ruveta opettamaan --taitaa olla jo myöhäistä .
Sääliksi käy -- sinua ja vaimoasi . - Rudi.
Kaiken kokenut kirjoitti:
Haloo et taida osata edes niitä alkeitakaan -- ei ole ihme että naisesi ei halua . Jos sinulle se on vaan pakonsanelema toimenpide - pikkusen muutakin siihen "tapahtumaan "
Sinua on jo turha ruveta opettamaan --taitaa olla jo myöhäistä .
Sääliksi käy -- sinua ja vaimoasi .En tässä neuvoja kysellyt vaan kokemuksia. Meikäläisen ikäiset ukot joilla vielä pelittää alkaa olla harvassa, itselläni on vielä halut ja kyvyt tallella. Tarjokkaita sexin harjoittamiseen on vieläkin paljon, tosin huomattavasti itseäni nuorempia ei siis niin vanhoja kuin nykyinen naiseni.
- Näärännäppy
Rudi. kirjoitti:
En tässä neuvoja kysellyt vaan kokemuksia. Meikäläisen ikäiset ukot joilla vielä pelittää alkaa olla harvassa, itselläni on vielä halut ja kyvyt tallella. Tarjokkaita sexin harjoittamiseen on vieläkin paljon, tosin huomattavasti itseäni nuorempia ei siis niin vanhoja kuin nykyinen naiseni.
Mihin sinä näitä tietoja kaipaat, ihmettelen vaan.
Oletko kaikkina ikäkausinasi vertaillut kavereiden kanssa kokemuksiasi?
Joillekin seksi on ensimmäisenä mielessä aamuisin ja viimeisenä iltaisin. Addiktio.
Tiedätkös, että muunlaisiakin ihmisiä on! - Rudi.
Näärännäppy kirjoitti:
Joillekin seksi on ensimmäisenä mielessä aamuisin ja viimeisenä iltaisin. Addiktio.
Tiedätkös, että muunlaisiakin ihmisiä on!En tokikaan ole vertaillut mitään. Juuri tuo Sexi on hallinnut elämääni. vastauksenkin kysymykseeni loppuuko sexi kahdeksan kymppisiltä sain sairaan hoitajalta. Kyllä se loppuu liki kaikilta miehiltä, Naisilta se loppuu aiemmin eli halut hupenee jo
vaihde vuosien ja kuukautisten loppumisen myötä. - Rudi.
Näärännäppy kirjoitti:
Tiedätkös, että muunlaisiakin ihmisiä on!Näärännäppy
Toki tiedän
,että meitä on moneksi. Olemattta pyrkyri olen kuitenkin etu oikeutettu ja joskus sitä ihmettelin, miksi ihmiset luokitellaan eri ryhmiin. On A luokan ja B luokan kansalaisia.
- eitulekuuluunjoukkoo
Rudi -- kuinka voit tietää meistä naisista -- ethän ole kerinnyt kaikkia vielä edes testata. Pidä kiirettä ,ettei vaan kukaan jää väliin - :=) oletpa mukava ukkeli .
- Rudi.
Yli kahdensadan naisen kanssa olen ollut ja niistä paljon kirjoitellut. Tyttöjen kanssa vehtaamisen aloitin jo viisitoista vuotiaana. Tekisi mieleni siirrellä niitä tännekkin. Ne tosin ovat ikäihmisille liian härskejä ja niille on oma palstansa.
- Nainen ;(
Toivottavasti ne kaikki ovat olleet maksullisia kumppaneita.
Syvä osanottoni naiselle, joka ehkä todella olisi ollut Rudiin rakastunut ja sitoutunut suhteeseen.
- Hyvää jatkoa
Rudi
olenkin lukenut toisaalla kirjoituksiasi, tämä kasi- kymppisten palsta on mykkien paikka ei täällä juurikaan saa keskustelua aikaiseksi, elon ehtoo on monilla meneillään ja monilla jo lopu laskenta alkanut Jokin jälki historiaan jää sinustakin Rudi, Mikä se on se on jokaisen omassa mielessä.
Niinjää minustakin ja sen tietää moni joka seuraanäitä palstoja ,aloitettu on sillon kun vielä hormoonitoiminta oli niinkun se naiselle kuuluukin Ei ollut vaihdevuosista muuten tietookaan :=)
Kyllä ne vaihdevuodet on miehilläkin -- ja kun seuraa näitä ikäihmisten kirjoituksia -- puutteessa ovat monet naiset saaneet olla jos ei se vikraa olis keksitty -- niin että se siittä - ja sen puutteesta .- Guru.
vikraa"""
Tarkoitit tietysti Ulla Viegraa. Viegran patentti on vabhentunut korvaavia tehokkaampia ja halvempia potenssi lääkkeitä on jo markkinoilla.
Jäljen on Rudikin jättänyt eri asia on tietää kuka on Rudi.....
- harhakuva vain
Rudi tailla taitaa olla harhoja, harhat tuntuu todellisilta,
miun puoliso luuli että TV täti katsoo häntä, oli aivan tosissaan, luuli sen ihastuneen häneen,- Rudi.
Olen toki harjojakin kerrankin saatuani tällin päähäni. Harhat tosin selvisi lääkkeiden aikaan saamiksi joita minulle sairaalassa syötettiin. Tuntui tosi kammottavalta kun, seinälle tuli Berliinin kartta jossa taas hortoilin eksyneenä etsiessäni omaa hotellia palatessani tyttö talon tunti hotellista ja vielä passinikin huora taloon unohtaneena.
- ei löydy...
Kyllä minulla vielä 81 vuotiaana naisena on haluja mutta en voisi sietää vanhoja miehiä petikumppanina, koska itse olen nuorekkaampi mitä ikäni kertoo.
Minulle kelpaisi vain alle 65 vuotias mies tai sen tyyppinen miltä Roger Moore näytti 70 vuotiaana. Hän lienee kai nyt yli 80.- niinpä niin
Tuossa panin muuatta seiskavitosta, valmisttelunkin häneltä kului tovi. Oli sitten voidellut tavaransa tosi liukkaaksi oli kuin kesä renkailla olisi ajellut luistin radalla kyllä piti kuivata pillua, että saatiin jotain tuntoa aikaiseksi.Kuitenin siinä meni pari tuntia ennen kuin orgut tuli.
Lähentelen minäkin jo kahdeksaa kymppiä tosin joudun aika ajoin kela kortein tdistelemaan, että yleensä olen eläke iässä. Hiljan terveys keskuksessa syntyi ihana sähköinen tilanne uuden sairaan hoitajan ja minun välillä, hän pyysi kelakottiani, vähin erin hän vakavoitui katsoi minua tuikein silmin ja totesi, sinähän olet jo vanha mies... - Näin on marjat
Roger Moore on jo 87 vuotta Ei muuten ole uskottava "ei löydy" kirjoitajan tarina. jos olen paljon naisten kanssa ollut olisi, 81 vuotias nainen tosi ääripää. kyllä sen ikäisellä on pillu jo kuivunut korpuksi.
- Rudi.
.
- Hieno homma
Roskat on siivottu ketjusta, joten ei kun, tuulta purjeisiin...
- lypsävä lehmä
Hieno homma kirjoitti:
Roskat on siivottu ketjusta, joten ei kun, tuulta purjeisiin...
Kun, siirryin toipilaaksi koti hoitoon sain sairaalasta läksiäis lahjaksi parikymmentä lääke ohjeistusta, etsin ne netistä. Hirvittävät haitta vaikutukset joista luettuani ihmettelen miten yleensä olen vielä hengissä. Enää en syö muuta kuin verenpaine lääkkeen. Viimeksi pois jäättämäni lääke aikaansai huimausta ja aiheuttikin kaatumisen ja kylkiluun murtmisen. Jos sitten jollain niin lääkkkeilllä saadaan ihminen sairaaksi jolle voidaan sitten syöttää lisää myrkkyjä.
- tuttu juttu
Et ole ainoa jota koukutellaan monilla lääkkeillä tarkkana pitää olla minullekkin nuori lääkäri kirjoitti reseptin lääkkeele jonka epäiltiin aiheuttavan ruokatorven syövän, onneksi älysin senkin katsoa netistä enkä vielä olut sitä ennättänyt ostaa.
- minä vaan
Tuossa taas istuskelin ostikalla tutulla penkillä muiden köppänöiden seurassa. Siihen tuli nainenkin joka omana näkemyksenä totesi topakasti seitsemän kympin ylityessä ei ole enää väliä mitä suuhunsa pistelee, ei ne heti. ne haitat tule esiin ja mitäpä senkaan on väliä kuollaanhan täältä kuitenkin....
- Ristit roikaa
Hiljaista on kun, hautausmaalla.Hijaa hiipuu liekki täälläkin kasikymppisten palstalla. .
Monihan vireydestäänkin huolimatta ei kykene enää sopeutumaan teknistyvään nyky päivään... Mikä on -- onko tullut Jokin " tenkka poo" Kerro jos vaikka me autetaan ,
- minä vaan
Tässä vilkaisin tännekkin, johan sinä Ulla jo näyt auttavankin puhaltaessasi hiipuvaan hiilokseen, sillä pidetään tämäkin harrastus toimivana ja vartuneenkin pölyyntyneet harmaat aivo solut toimivana.
- u.m ****
Kulun hyvin siihen Suomalaisten joukkoon , joka on pärjännyt juuri ulospäinsuuntautuvalla olemuksella vai sanoisko --en ole "TUPPISUU"
Sitä on maailmaa tullut katseltua -- vaikka en olekkaan lotossavoittanut.
Elää voi vaikka ei ole rikan .
Ja nämä katsoo muuallekkin kun omasta ikkunastaa.
Voi olla että mv ollaan ennenkin kirjoitelti :=) tänne -- kiva sivuharrastus. - minä vaan
Samma här Ulla.
Näin se on minunkin kohdalla, pakollisen kansakoulun kävin muuhun ei ollut varaakaan, sittemmin jo esiintymisiinkin harjaantuneena minulle avautui maailma. Puhetaidon ja rohkeuteni ansitosta olen saanut maailmalta kaiken sen hyvän mistä en rohjennut edes uneksiakkaan. Kirjoittamisen aloitin jo kansakoulussa ja teen sitä edelleen kirjoitellen netti palstoille, sekä paikallis lehtiin. - kynttilän paikka
On tullut aika muistaa ja sytyttää kynttiä niiden tovereidenkin jotka uhrasivat itsensä meidän vapauden puolesta.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=JK1WnsYGKio
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m644041Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163845Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993649Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o863471Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363209Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582698- 502685
- 1212562
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142219Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182219