Miltä työasiat näyttää? Saanko töitä täältä vai tuleeko paikkakunnan vaihto eteen?
Kauanko menee näin samaa rataa asiat?
Katsotko tähänkin?
2
134
Vastaukset
- Sinulle...
Kortit vihjailevat vahvasti muutosta, vanhan taakse jättämisestä ja uuden aloittamisesta. Haasteena tässä on tietoisuuden puute. Asiat kyllä lähtevät rullaamaan, kunhan olet selvittänyt itsellesi mitä oikeasti haluat. Kukaan muu sitä ei voi sinulle kertoa. Kaipaat selkeästi jotain uutta, mutta et oikein tiedä mitä. Joskus on jätettävä se, mikä ei toimi. Tässä voisin sen tulkita paikkakunnan vaihdoksi.
Keskity siihen, mikä sinulle on tärkeää. Kortit kehottavat rauhassa, luottavaisella ja rauhallisella mielellä miettimään oma päämäärä. Ole kärsivällinen ja yritä nähdä objektiivisesti ne mahdollisuudet, jotka ovat sinulla edessä työrintamalla. Tulevaisuus näyttää kyllä hyvältä, kunhan jaksat miettiä asioita selkeästi ja tasapainoisesti. Älä menetä toivoa, ole kiitollinen kaikesta, myös haasteista, hyväksi nykyinen tilanne. Tämä on tilaisuutesi kasvaa ja mahdollisuus muuttaa näkökulmaa tilanteisiin ja itseesi. Uuden alku on aivan lähellä!- Sotku pois?
Kiitos. Olen sitä mieltä että paikkakunnan vaihto ei kannata. Odotus palkitaan täällä missä nyt olen näin sen olen miettinyt?
Joskus on jätettävä se, mikä ei toimi. Tässä voisin sen tulkita paikkakunnan vaihdoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922017Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671490YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741279- 721127
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2301112Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871054Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.148991Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237938Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881