Mistä oot mustis - vai ootko ollenkaan?
Meil on nyt kauhea kina rakkaan kanssa, kun pikkujoulukausi alkamassa ja juhlia olisi tarjolla.. Ja ei saisi mennä..
Kamalaa
Mä taidan itse ollaq eniten mun ystävistäni mustis ja heidän ajastaan..
mustasukkaisuus
5
1090
Vastaukset
- Jennifer40
..ja sehän tässä mustasukkaisuudessani niin ihmeellistä onkin, että tavallaan en ole lainkaan mustasukkainen oikeasti ja sitten taas toisaalta minua loukkaa syvästi, jos toinen flirttailee silmieni edessä jollekin muulle naiselle.
Aina ei ymmärrä itseään. Edes minä..:D- Jennifer40
..nyt keksin selityksen. Jos minut yllätetään, etten ole varautunut toisen flirttaavaan käytökseen, olen mustis.
- Pir
Mustis-piirre ei kai katoa ihmisestä millään tempulla, ei varmaan hypnoosillakaan? Niin että se on tosiasia, joka on otettava sopivasti huomioon. Edellyttäen, ettei tauti ole aivan sairaalloista, silloin on todella ahdistava tilanne.
Itse en ole jostain kumman syystä mustis, olen joskus funtsinut, olenko jotenkin tunneköyhä. Tai itserakas, liian varma tms. tympeää. Luultavasti olen kuitenkin vain typerän lapsekkaasti luottavainen, kunnes toisin todistetaan. Ensimmäinen naisystäväni oli hieman mustasukkaista tyyppiä, mutta hämmästyttävää kyllä, vain miehistä. No, ei me muita lesboja edes tunnettu tai en minä ainakaan. Pääsin juhliin (tosin pienellä nalkutuksella), kun lähdin niistä ajoissa pois, ja sehän varmistui siten, että hän aina haki autollaan. Kaksi kärpästä samalla lätkäisyllä: ei epäluuloja ja vaivaton kyyti. - Dori
Aikasemmin olin enemmän,(lähes kaikesta) mutta nykyään olen vähän päässyt siitä irti, onneksi, tyttöystävän kannalta..
Olen aina pitänyt itseäni vähän outona kai siinä mielessä, etten ole edes osannut olla mustasukkainen.. lainkaan.
Aiemmissa suhteissani sitä ei vain ollut minun puoleltani. Toisinpäin sitäkin enemmän.
En tiedä johtuiko sitten liiasta itsevarmuudesta vai täydellisestä luottamuksesta siihen toiseen osapuoleen.
Nykyään olen tosin oppinut senkin hienouden.. :)
Saatan olla mustasukkainen täysin tyhjänpäiväisistä asioista. Mutta aina en ole niin kovin tosissani. :)
Luotan kuitenkin kultaani ainakin 110-prosenttisesti, ellen enemmän.
joskus se pieni mustasukkaisuus tuntuu ihan kivaltakin.Tuntee että toinen välittää, eikä pidä ihan itsestäänselvyytenä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt912110Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1392040Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236943371773Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2871738Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1891327Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.461210- 2131129
- 1041128
Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm2641084Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös3061079