Painajainen syöpäpotilaille!

hammaspeikkoo

-ra
18.10.2014 17:20
0
Sulje
Huomenna Haartmaniin labrakokeihin,kilpirauhas,tiistaina Haartmanissa lääkärin vastaanotolle jotta tiedetään lääkityksen teho ja montako lääkettä pitää ottaa.Aluksi 6kpl/pvä,sitten 4kpl/pvä ja nyt 3 kuukautta itabletti päivässä.Lääkäri sanoi jotta lääkitys kestää vuodesta puoleentoista sitten katsotaan leikataanko vai onko tilanne parantunut.Mammografiaan tuli myös kirje,se on joukkoseulanta kutsu,papaankin tuli lähete joukkoseulantaan.Hammasproteeseja vieläkin tehdään,lokakuun lopussa pitäisi alaproteesi valmis,jopa se on kestänytkin todella kauan.Kyllästyttää vaikka pitäisi olla kiitollinen kun täällä suomessa on niin hyvä terveyden huolto.Jenkeissä maksaisi hunajaa käydä nuo kaiki läpiGastroskopiassa eivät voineet ottaa koepaloja kun minulla on verenohennuslääke,eivätkä he huomanneet mainita että3 vrk,ei saa ottaa lääkettä.Lääkäriltä sain uudet lääkkeet tuohon vatsan turvotukseen,kun mitkään vaatteet eivät mene vyötärön kohdalta kiinni.En haluaisi valittaa,mutta terveeksi itseäni en todellakaan tunne.,kiitollinen kuitenkin olen jokaisesta päivästä jonka saan elää

ET SAIRASTA SYÖPÄÄ!

0

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
        Ikävä
        90
        1328
      2. Koska muru nähdään

Kaksin?
        Ikävä
        45
        677
      3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
        Ikävä
        20
        629
      4. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
        Tunteet
        46
        569
      5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
        Ikävä
        47
        563
      6. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
        Ikävä
        38
        549
      7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
        Ikävä
        70
        531
      8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
        Sinkut
        132
        528
      9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
        Ikävä
        41
        512
      10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
        Maailman menoa
        176
        478
      Aihe