jos tapahtuis sillai et alaikäne pyytäis aikuista miestä auttamaan sen raskaaks mut ei sillai perinteisel taval vaan vaik sillai mukilla tai jollai toisel taval?
onko laitonta?
2
356
Vastaukset
- Huono idea
16-vuotiaan voi laittaa paksuksi millä tavalla vain, mutta lastensuojeluun siitäkin kai menee rutiinina ilmoitus. Sukupuolitautien tartuttamisesta alaikäiseen en osaa sanoa, että tulisiko siitä joku syyte. Huoltajuus ja elatus menisi luultavasti sille aikuiselle miehelle vähintään 37puoliksi tai jopa kokonaan. Jos mies vaatisi syntyvää lasta luokseen asumaan, niin 16-vuotias ei välttämättä olisi vahvoilla.
- fanboy88
hmm itse asiassa isyyttähän ei ole pakko varmistaa missään jos ei halua isä ehdokkaille ongelmia.. taikka tunnustaa siis.. elikäs jos paukautat itses paksus ja et pyydä ketään tunnustaa isyyttä niin ei ole ongelmaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261710
- 1051205
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381071- 49979
- 128877
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni51870Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240848Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?70745Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178729Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55719