Olen 18v. tyttö/nuori nainen, joka on jo pitkään fantasioinut perusteellisesta gynen tutkimuksesta. Mahd. luonnollinen tutkimustila ja aiempaa kokemusta aiheesta omaava "gyne" plussaa. Löytyisiköhän tätä kautta halukkaita?
gynejä/lääkäreitä?
11
4145
Vastaukset
- ehkäpä...
Minkä ikästä etit?
- luottamus gyne
Klinikka naiselle lääkärinleikit herrasmies lääkäri 15v jo alalla, kaikki tutkimukset tehdään gynekologin tutkimuspöydällä.
Voidaan sitoa kädet ja jalat tutkimuksen ajaksi.
Erikoishoitona Klinikalla klitorishoito, ja tutkimus. - Varma gyne
Minä voisin olla, missäpäin asut? ja tykkään tuollaisesta jutuista kovasti :)
- luottamus gyne
Klinikka naiselle, Itä - Suomi
- luottamus gyne
- paksiso
Varmasti löytyy monia gynekologeja.
- Kaakosta
Täällä kans yksi erittäin aktiivinen, urheilua elämäntapanaan pitävä hoikka 19-vuotias naisenalku, joka kaipailisi perusteellista gynekologista tutkimusta. Kaikki ehdotukset otetaan huomioon, eikä sinäänsä sen kummempia vaatimuksia ole.
- gynentutkimus
Klinikka naiselle, kaikki tutkimukset tehdään gynekologin tutkimuspöydällä.
luottamus aina olet vapaa tai varattu, voit tulla klinikalle päivällä tai illalla.
[email protected]
Iso ja karvainen 51v mies haluis tutkia....
- tasaarvoa
naisilla on helppoa tämäkin, halukkaita gynejä löytyy ja paljon, löytäispä itekki naislääkärin tekemään perusteellisen tarkastuksen
- gyne
Tutkimuspöytä sinulle leidi, sidotaan kädet ja jalat tutkimuksen ajaksi. Esim: erikois hoidot klitoris ym. luottamus klinikka naiselle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422472Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012054- 231852
- 241615
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241465- 431348
- 1001339
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391295Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371261- 361066