Ihme juttu(spiritismi)????????

Lamine

Kysyin semmoista että ootteko kuullu semmosta juttua spiritismistä kun joku oli kysyny saatanaa ja oli sanonu että näyttäydy sit se henkilö oli menny vessaan ja oli katsonu peiliin ja näki saatanan oli kulma ollu helvetin ruma jne...
oli kulma se tyyppi seonnu totaallisesti.
Itse en kyllä tuohon usko mutta toi juttu tais olla jossain lehdessä mutta en muista missä.

11

1288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaus

      LSD

    • juttu on tuo

      Miten ihmeessä toi "kulma" liittyy mihinkään?

    • hömöps

      spiritismi toimii. itse olen pelannut sitä! tää saattaa kuulostaa siltä et "ei tuo oo totta" yms. mut silloku pelattii mun kaveril, ni siel kävi soimaa kirkko musa vaik ei radio ollu pääl. oltii kyl iha paskat housus! koirat näkee pahoja henkiä. ja se mun kaverin koira katto seinää päi ja räksytti iha täpöö! kaikki juostii ulos talosta. ainii siel tuuli välil vaik ikkuna oli kiinni. its en usko saatanaa mut pahoja henkiä on olemassa, niiku hyviiki!

      • ^mielikuvitus tekee tepposet^

        Siis tekis iha kauheesti mieli kokeilla tota..näitten kaikkien lukemien/kuultujen juttujen jälkee..MUT EN USKALLA ,ENKÄ HALUA !!!.Siis esim. mun mutsi oli pelannu tota pienenä..ja sit se sano et se lasi oli liikkunu oikeesti(tiedä sitte et oliks se rinki porukka liikkuttanu sitä-hyvin mahdollista)..mietin vaa et ku kauheesti siitäki kiistellään et kuka uskoo Jumalaan ja kuka ei..ni miks ei kukaan puutu ton asian paikkansa pitävyyteen.Vai pelkääkö media et sitte jos se tulee julkisuuteen ni kaikki kokeilee sitä.Itse ainaki uskon toho(88%)..jollain määrin.Mut jostain luin et ystävä oli kuollu tohon..ni se ois iha kauheeta jos joku läheinen delais..ku oisit vaikka just pelannu sen kanssa ,ja sit se ois samana iltana delannu.Mut kyl tos saattaa ainaki vähäks aikaa tulla pikkusen säikyks..nytki ku mä oon näit täs lukennu..ni alkaa mielikuvitus tekeen tepposet..ja kun asun isos talos..KERTOKAA LISÄÄ KOKEMUKSIA !!!:P


      • Popobawa
        ^mielikuvitus tekee tepposet^ kirjoitti:

        Siis tekis iha kauheesti mieli kokeilla tota..näitten kaikkien lukemien/kuultujen juttujen jälkee..MUT EN USKALLA ,ENKÄ HALUA !!!.Siis esim. mun mutsi oli pelannu tota pienenä..ja sit se sano et se lasi oli liikkunu oikeesti(tiedä sitte et oliks se rinki porukka liikkuttanu sitä-hyvin mahdollista)..mietin vaa et ku kauheesti siitäki kiistellään et kuka uskoo Jumalaan ja kuka ei..ni miks ei kukaan puutu ton asian paikkansa pitävyyteen.Vai pelkääkö media et sitte jos se tulee julkisuuteen ni kaikki kokeilee sitä.Itse ainaki uskon toho(88%)..jollain määrin.Mut jostain luin et ystävä oli kuollu tohon..ni se ois iha kauheeta jos joku läheinen delais..ku oisit vaikka just pelannu sen kanssa ,ja sit se ois samana iltana delannu.Mut kyl tos saattaa ainaki vähäks aikaa tulla pikkusen säikyks..nytki ku mä oon näit täs lukennu..ni alkaa mielikuvitus tekeen tepposet..ja kun asun isos talos..KERTOKAA LISÄÄ KOKEMUKSIA !!!:P

        Niin, miksei sen todenpitävyyteen puututa?
        Milläs todistat tieteellisesti onko henkiä olemassa?
        Joko siihen uskot tai et usko, yhtälailla kuin mihin tahansa jumalaan jota palvelet.
        Itse en voi sanoa juuta enkä jaata koska se on täysi uskon asia siihen asti kun saamme jonkin varmistuksen jostakin ylempää tahi alempaa, että mikä jumala on se oikea.
        Spiritismiä olen toki kokeillut, mutta siitä en ala edes mitään paasaamaan.
        Sen verran tiivistän, että se riippuu täysin sinusta uskotko spiritismiin.


      • ^mielikuvitus tekee tepposet^
        Popobawa kirjoitti:

        Niin, miksei sen todenpitävyyteen puututa?
        Milläs todistat tieteellisesti onko henkiä olemassa?
        Joko siihen uskot tai et usko, yhtälailla kuin mihin tahansa jumalaan jota palvelet.
        Itse en voi sanoa juuta enkä jaata koska se on täysi uskon asia siihen asti kun saamme jonkin varmistuksen jostakin ylempää tahi alempaa, että mikä jumala on se oikea.
        Spiritismiä olen toki kokeillut, mutta siitä en ala edes mitään paasaamaan.
        Sen verran tiivistän, että se riippuu täysin sinusta uskotko spiritismiin.

        Niin..paljon on ihmisiä ketkä ovat puhuneet tästä..sen perusteella voisi jo jopa uskoa tähän..mutta mitä jos he ovatkin vain keksineet ne jutut(?)..ja sitten suurin osa muistakin suomalaisista on ryhtynyt leikkiin mukaan.Mutta vielä en ole elämäni aikana nähnyt/kuullut keltään "negatiivistä" asiaa tästä..eli että joku päin naamaa tulisi selittämään että tämä ei pidä lainkaan paikkaansa.On tietty tullut ihmisiä jotka vain sanovat että ei toiminut..mutta sehän taas riippuu osaako tehdä oikein sen.Mutta en tod. esim. usko siihen että koira olisi kuollut tämän takia.Ja kerro ,pliis ,Popobawa kokemuksestasi..minulla on nimittäin riippuvuus saada kuulla näitä juttuja..ja sitten illat myöhään mietin miks en saa unta ,heh heh!Pelkään nimittäin..että kerta kun uskon tähän ,ja mietin sitä illalla..niin saattaisi tämä kuuluisa saatana(?) tulla vierailemaan.Olen kuullut itse myös erään toisen jutun..jonka kuultuani voin uskoa myös siihen että joku olisi pelin aikana tukehtunut oksennukseensa(yök)..MUTTA KERTOKAA LISÄÄ!!x)


      • neitsyt90
        ^mielikuvitus tekee tepposet^ kirjoitti:

        Niin..paljon on ihmisiä ketkä ovat puhuneet tästä..sen perusteella voisi jo jopa uskoa tähän..mutta mitä jos he ovatkin vain keksineet ne jutut(?)..ja sitten suurin osa muistakin suomalaisista on ryhtynyt leikkiin mukaan.Mutta vielä en ole elämäni aikana nähnyt/kuullut keltään "negatiivistä" asiaa tästä..eli että joku päin naamaa tulisi selittämään että tämä ei pidä lainkaan paikkaansa.On tietty tullut ihmisiä jotka vain sanovat että ei toiminut..mutta sehän taas riippuu osaako tehdä oikein sen.Mutta en tod. esim. usko siihen että koira olisi kuollut tämän takia.Ja kerro ,pliis ,Popobawa kokemuksestasi..minulla on nimittäin riippuvuus saada kuulla näitä juttuja..ja sitten illat myöhään mietin miks en saa unta ,heh heh!Pelkään nimittäin..että kerta kun uskon tähän ,ja mietin sitä illalla..niin saattaisi tämä kuuluisa saatana(?) tulla vierailemaan.Olen kuullut itse myös erään toisen jutun..jonka kuultuani voin uskoa myös siihen että joku olisi pelin aikana tukehtunut oksennukseensa(yök)..MUTTA KERTOKAA LISÄÄ!!x)

        moi olemme kanssasi ihan samaa mieltä. Olemme kuulleet juttuja kaikenlaisista jutuista mutta emme mekään usko koira juttua. oletko koskaan ollut spiritismiä me ei olla ja haluaisimme joskus kokeilla tiedätkö sinä spiritismin säännöt...vastaa pian


      • ^mielikuvitus tekee tepposet^
        neitsyt90 kirjoitti:

        moi olemme kanssasi ihan samaa mieltä. Olemme kuulleet juttuja kaikenlaisista jutuista mutta emme mekään usko koira juttua. oletko koskaan ollut spiritismiä me ei olla ja haluaisimme joskus kokeilla tiedätkö sinä spiritismin säännöt...vastaa pian

        Kiva kuulla että joku on kanssani samaa mieltä..mutta itse en tiedä sääntöjä..mutta saattaisin tietää mistä ne saisi..en ole ollut spiritismiä..sillä jos suunnittelen päivällä että pelaisin sitä illalla..niin pelko saa silti kropassani ja päässäni voiton.Tiedättekö mitä pitää olla jotta voitte aloittaa tämän kyseisen pelin..?Mistä te (neitsyt90) olette löytäneet tämän aiheen..ja alkaneet sittemmin tutkimaan sitä??Ja onhan sekin hiukan oudon kuuloista jos jotkut sanovat että tässä voi seota..mutta toisaalta se voi pitää paikkansa.On siinä varmaan kavereilla selittämistä kun on pelannut illalla spiritismiä ,ja kaveri onkin seonnut siinä..niin selittele siinä sitten tämän kaverin vanhemmille.Vastailkaa tekin pian!x)


      • kokeiltu on
        ^mielikuvitus tekee tepposet^ kirjoitti:

        Siis tekis iha kauheesti mieli kokeilla tota..näitten kaikkien lukemien/kuultujen juttujen jälkee..MUT EN USKALLA ,ENKÄ HALUA !!!.Siis esim. mun mutsi oli pelannu tota pienenä..ja sit se sano et se lasi oli liikkunu oikeesti(tiedä sitte et oliks se rinki porukka liikkuttanu sitä-hyvin mahdollista)..mietin vaa et ku kauheesti siitäki kiistellään et kuka uskoo Jumalaan ja kuka ei..ni miks ei kukaan puutu ton asian paikkansa pitävyyteen.Vai pelkääkö media et sitte jos se tulee julkisuuteen ni kaikki kokeilee sitä.Itse ainaki uskon toho(88%)..jollain määrin.Mut jostain luin et ystävä oli kuollu tohon..ni se ois iha kauheeta jos joku läheinen delais..ku oisit vaikka just pelannu sen kanssa ,ja sit se ois samana iltana delannu.Mut kyl tos saattaa ainaki vähäks aikaa tulla pikkusen säikyks..nytki ku mä oon näit täs lukennu..ni alkaa mielikuvitus tekeen tepposet..ja kun asun isos talos..KERTOKAA LISÄÄ KOKEMUKSIA !!!:P

        Minä kun pelasin sitä joitain vuosia sitten, niin se lasi liikku aivan oikeesti. pidimme kamun kanssa ihan hennosti siitä kiinni, eli kumpikaan meistä ei sitä liikuttanu. Ja sain kaiken lisäksi vielä oikean vastauksenkin.


      • heluna87

        oon itekkii pelannu spiritismiä muutaman kuin pari kertaa...siinä tapahtu semmosia asioita jotka ei ole tottakaan..pelasimme siskoni kanssa toissa kesänä ja sen jälkeen en olekkaan ihan äsken pelannukkaan ...oli niin outoja juttuja ja kauheita että ei kukaaan usko...


    • neitsy90

      moi mä oon kuullu ton jutun ja uskon siihen vähän mut vaikee uskoo siihen kun ei oo ite ollu. Mä ja mun kaveri haluttaisiin olla spiritismiä muttei tiedetä sääntöjä tiedätkö sinä siis me halutaan olla vain kokeilu mielessä... vastaa pian

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1245
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1185
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe