Elikkäs oon 12v poika
Käytän tiukkoi paitoi yleensä valkosii ja sit hihattomat.hihattoman pääle joku ohut ruutupaita napeil ja auki.
Sit housut on yleensä farkug ja roikkuu sillee ei liikaa mut sopivasti.
Hiukset on aika lähel ananasta mut pidemmät sivuilt ja päält vedän sivulle sillee et menee samal vähä taakse
Harrastan nyrkkeilyy, salil käymistä ja oon noin 145cm pitkä.
TYTÖT MIELIPIDE
12v jäbä
6
110
Vastaukset
- King of the ring
Ainoo joka kuulostaa hyvälle on nyrkkeily.
- Tyttö 13v
Onko sulla ig oon 13v tyttö,punahiuksinen,positiivinen ja mul on hyvä huumorintaju jaa harrastan myös salilla käymistä :)
- 12v jäbä
On mul ig, nimi svardii
- Tyttö 13v
12v jäbä kirjoitti:
On mul ig, nimi svardii
Oot söpö olis kiva nähä sun kuva naamasta paremmi koska sun ig kuvis sun pää on alaspäin et se näkyy vähän.
- Laihuli
Miks käytät tiukkoija paitoja??
- 12v jäbä
Emt, niit on kiva piettää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5331758Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65608- 65533