Elikkäs oon 12v poika
Käytän tiukkoi paitoi yleensä valkosii ja sit hihattomat.hihattoman pääle joku ohut ruutupaita napeil ja auki.
Sit housut on yleensä farkug ja roikkuu sillee ei liikaa mut sopivasti.
Hiukset on aika lähel ananasta mut pidemmät sivuilt ja päält vedän sivulle sillee et menee samal vähä taakse
Harrastan nyrkkeilyy, salil käymistä ja oon noin 145cm pitkä.
TYTÖT MIELIPIDE
12v jäbä
6
86
Vastaukset
- King of the ring
Ainoo joka kuulostaa hyvälle on nyrkkeily.
- Tyttö 13v
Onko sulla ig oon 13v tyttö,punahiuksinen,positiivinen ja mul on hyvä huumorintaju jaa harrastan myös salilla käymistä :)
- 12v jäbä
On mul ig, nimi svardii
- Tyttö 13v
12v jäbä kirjoitti:
On mul ig, nimi svardii
Oot söpö olis kiva nähä sun kuva naamasta paremmi koska sun ig kuvis sun pää on alaspäin et se näkyy vähän.
- Laihuli
Miks käytät tiukkoija paitoja??
- 12v jäbä
Emt, niit on kiva piettää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3492997Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591235- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837