Dani ynk ynk ynk.
Tekisis mieli hajottaa jotakin.
Jennan ttätätätättätä.
Tekisis mieli pukhottaa joku.
Tuulikin hmmhmhmmmmhhhmmmm
Tekisis mieli lähtee naruostoksille.
Jonnan laulu : kaataajaaiinen kansa kirvees jaa viina...
Ai jaa. siitähän äänestä jo päästiin. Tilalle voisi laittaa vaikka Tuijan nariseva ääni
4 kamalaa ääntä talossa
hahhhaaa
4
263
Vastaukset
- mässyti mässyti
No ei oo helppoa kuunnella tota ruoan mussutusta ja ruokailuvälineiden kilinää soppalautasta vasten.
247 kaapeliohjaajalla on joku hem-metin ruoka-fetissi ja se löytää aina jonkun talosta joka mässyttää jotain muonaa naamaan. - On se perhana
Armin nokan niiskutus aamuisin käy minun hermoille edellämainittujen lisäksi niin helkkaristi! On se kun aikuinen ihminen ei osaa niistää nenäänsä.
- Danin pieruääni
Homojen tekomairea puheääni saa raivon partaalle!
Siihen kun vielä lisätään ärrä-vika. - kuka tota jaksaa
Jonin homosaundi on liikaa mun korville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774482Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721615
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81186- 661115
- 35966