Miksi minua ei palkattaisi olemaan minä!?
Työaikani voisi olla joustavasti milloin vaan. Minulle voisi soittaa viranomaistaholta ja kysellä että mitenkäs siellä töissä menee.
Mielestäni on melko työlästä olla minä eikä tähän työhön oikein muut pystyisikään. Minulla on itseni lisäksi vastuuta monista asioista ja ihmisistä. Ilman minun työpanostani maailma olisi epäoikeudenmukaisempi. Päävastuualueekseni nimitettäköön _yleisen_oikeudenmukaisuuden_toteutuminen_ja_lisääntyminen.
Olen kuin yleinen oikeusavustaja.
Olemassaoloni myös takaa sen, että muille syntyy työtä minun kauttani. En ole mikään töidenhaalija vaan osaan delegoida tekemistä myös muille. Ne henkilöt, jotka joutuvat minun kanssani jossain puitteissa tekemisiin, eivät pääse helpolla. Väitän, että osaan työllistää ihmisiä. Jos joku yrittää laistaa jättämällä minuun jotenkin liittyviä asioita tekemättä tai yrittää tunkea reviirilleni liiaksi, niin pidän huolen siitä, että asioilla on seuraamuksensa.
Olen kuin rajavartija.
Työni on melko haasteellista ja uraauurtavaa. Mitään valmiita rajoja ei ole vaan minun on rajatkin itse määriteltävä.
Keksin itselleni työn!
9
166
Vastaukset
- kyssa
Mistä syntyy työsi lisäarvo?
- uusi alku
Siitä, että teen asiat huolellisesti ja perusteellisesti. Pakotan ihmiset muuttumaan terveempään suuntaan, koska päämäärä on hyvä. Moni järkyttyy minusta, koska ei ole tuntenut tai tietänyt minua ja minunkaltaistani olevan.
Minua lakkasi kiinnostamasta normaali perustyö, kun huomasin että moni tekee sen minua paremmin. En halua estää paremmin työtä tekeviä tekemästä töitä. Yksi työ sopii yhdelle ja toinen toiselle.
- And that's all
Ei paljoa vaatisi työttömien lakien säätäjiltä, että työttömänä oleminenkin voisi olla työtä. Eikä tuohon tarvittaisi kuin 4 tunnin rupeama viikossa. Siis kävisi vaikkapa kunnan talon pihalla talvella esittämäsä lumiukkoa ja kesällä linnun pelätintä. And that's all. Päästäisiin työttömyydestä kerta heitolla.
- uusi alku
Muuten hyvä, mutta miksi kaikkeen liitetään kunnantalo? Omassa sängyssäänkin voi tehdä mielikuvaharjoitteita.
- kakstoistkakskymment
uusi alku kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta miksi kaikkeen liitetään kunnantalo? Omassa sängyssäänkin voi tehdä mielikuvaharjoitteita.
On jäänyt paljon tyhjiä kunnantaloja. Niitä sanotaan liitoskunnantaloiksi.
Jotain käyttöä niilekin, please. - elämä on kivaa
kakstoistkakskymment kirjoitti:
On jäänyt paljon tyhjiä kunnantaloja. Niitä sanotaan liitoskunnantaloiksi.
Jotain käyttöä niilekin, please.Minä olen hommannut myös itselleni työn.
Kerään tyhjiä pulloja ja tölkkejä.
Hihkaisen onnesta kun löydän 40 sentin pullon.20 sentin pullo laittaa myös suupielet vinoon,ylöspäin. 15 sentin tölkki ei enää mieltäni heilauta.10 sentin kaljapullo on jo sitä luokkaa että jos pitää valita tölkki vai pullo, heitä ennemmin pullon pois.
Kesällä oli päiviä että sain jopa 10 euron saaliin päivässä.
Nämä ovat kiva lisä työmarkkinatukeen.
Asuntoni on minulle liian suuri ja pienempää en saa, joten päivärahojen ja asumistuen jälkeen minulle jää 200 euroa rahaa, kun vuokra ja nettilasku on maksettu.
Sossu ei maksa mitään koska naamani on niin ruma ettei minulla ole sossuun mitään asiaa.Olen haistattanut niille aika monesti pitkät ja haisevat p.skat.
Nämä tyhjät pullot auttavat minua selviämään päivästä toisen.
Enempää en ehdi kirjoittelemaan koska minun pitää mennä etsimään pulloja ja tölkkejä, että saisin yhden hernekeittopurkin kaupasta. - Kovaa hommaa
elämä on kivaa kirjoitti:
Minä olen hommannut myös itselleni työn.
Kerään tyhjiä pulloja ja tölkkejä.
Hihkaisen onnesta kun löydän 40 sentin pullon.20 sentin pullo laittaa myös suupielet vinoon,ylöspäin. 15 sentin tölkki ei enää mieltäni heilauta.10 sentin kaljapullo on jo sitä luokkaa että jos pitää valita tölkki vai pullo, heitä ennemmin pullon pois.
Kesällä oli päiviä että sain jopa 10 euron saaliin päivässä.
Nämä ovat kiva lisä työmarkkinatukeen.
Asuntoni on minulle liian suuri ja pienempää en saa, joten päivärahojen ja asumistuen jälkeen minulle jää 200 euroa rahaa, kun vuokra ja nettilasku on maksettu.
Sossu ei maksa mitään koska naamani on niin ruma ettei minulla ole sossuun mitään asiaa.Olen haistattanut niille aika monesti pitkät ja haisevat p.skat.
Nämä tyhjät pullot auttavat minua selviämään päivästä toisen.
Enempää en ehdi kirjoittelemaan koska minun pitää mennä etsimään pulloja ja tölkkejä, että saisin yhden hernekeittopurkin kaupasta.Aika kuppasta, kun pullosta saa vaan 10 senttiä ja lasipullo on raskas.
Muovikassillinen 10 sentin kaljapulloja paikaa älyttömän paljon, että pahimmassa tapauksessa voi pussi revetä ja pullot rikkoontua ja menee koko työ hukkaan.
Pahimpia ovat nämä isot lasipullot, joita ei mahdu muovipussiin, kuin muutama ja ovat raskaita kuljettaa.
Parhaita ovat nämä 20 sentin pienet muoviset limsapullot ja 15 sentin alumiinitölkit, kevyitä kuljettaa ja sopii paljon muovipussiin.
Myös 40 sentin muoviset limukkapullot ovat parhaita, kunhan vaan olis enemmän.
Aikoinaan keräsin pulloja ja tölkkejä, mutta en jaksanut keräys touhua, kuin yhden vuoden silloin tällöin ja toisena kesänä aktiivisesti aikaisin aamuisin yleensä torstaina ja viikonloppuna.
Hirveä väsymys oli seurausta aikaisin aamulla heräämisistä, että päivä oli sen jälkeen aina pilalla.
Ei siinä rahaa kovin paljon kertynyt n.130 e eli älyttömän vähän siihen työmäärään nähden ja kuinka monta pyörän rengasta siinä meni puhki ja niihinkin rahaa ja työtä niiden paikkaamiseen.
Klo 8.00 jälkeen ei edes kannattanut enää lähteä pulloja keräämään, kun muut kerääjät oline jo keräneet talteen. - elämä on kivaa
Kovaa hommaa kirjoitti:
Aika kuppasta, kun pullosta saa vaan 10 senttiä ja lasipullo on raskas.
Muovikassillinen 10 sentin kaljapulloja paikaa älyttömän paljon, että pahimmassa tapauksessa voi pussi revetä ja pullot rikkoontua ja menee koko työ hukkaan.
Pahimpia ovat nämä isot lasipullot, joita ei mahdu muovipussiin, kuin muutama ja ovat raskaita kuljettaa.
Parhaita ovat nämä 20 sentin pienet muoviset limsapullot ja 15 sentin alumiinitölkit, kevyitä kuljettaa ja sopii paljon muovipussiin.
Myös 40 sentin muoviset limukkapullot ovat parhaita, kunhan vaan olis enemmän.
Aikoinaan keräsin pulloja ja tölkkejä, mutta en jaksanut keräys touhua, kuin yhden vuoden silloin tällöin ja toisena kesänä aktiivisesti aikaisin aamuisin yleensä torstaina ja viikonloppuna.
Hirveä väsymys oli seurausta aikaisin aamulla heräämisistä, että päivä oli sen jälkeen aina pilalla.
Ei siinä rahaa kovin paljon kertynyt n.130 e eli älyttömän vähän siihen työmäärään nähden ja kuinka monta pyörän rengasta siinä meni puhki ja niihinkin rahaa ja työtä niiden paikkaamiseen.
Klo 8.00 jälkeen ei edes kannattanut enää lähteä pulloja keräämään, kun muut kerääjät oline jo keräneet talteen.Taidat olla ammattilaisia niinkuin minäkin.
Väsyttävää hommaa se on, mutta täytyyhän sitä mielenterveytensä eteen jotain tehdä.
- työtäkö?
joo, suolta p,askaa palstoille 24/7 365 päivää vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770