ei uskalla tivata asukkailta mitään ja antaa Jonathanin hyppiä nenälleen. Kunnon kuumotus olis enempi kuin paikallaan, aika vätys meininkiä tämän kauden BB joka osa alueella.
Mari Sainio on nössö juontaja
4
205
Vastaukset
- Mikä maksaa??
Jonathan kaikessa mahtavuudessaan vaikuttaa hyvin ujolta ja aralta! Mari tekisi ihan oikein, kun tahallaan jututtaisi "herraa" oikein kauan, niin taas vois päästä pieneltä itku Kyllä on väärin meitä katsojia kohtaan, jos tuo kummitus pidetään tuolla ihan vain suhteilla tai rahalla! Onhan tuo otus niin töykeä, ilkeä ja rikkomuksia tulee koko ajan, ja eikun pysyy talossa!!? Jonkunlaisia selityksiä pitäs ruveta tulemaan meille =MAKSAJILLE!!
- BuuuuBuuuuu
Samaa mieltä, on ollu pehmeää touhua. Kovasti uhotaan että sääntöjä ei saa rikkoa, mutta rankut on ihan naurettavia ja sitten niitä vielä lievennetään tai otetana pois kokonaan, kuten Danin ja Jennan häätöön joutuminen seuraavasta rikkeestä.
Tilalle tiukka juontaja, joka hiostaisi oikeasti porukkaa eikä nössö tuotannonvaimo. - Bing Bong Brother
Pehmeää touhua on ollut ja taitaa olla jatkossakin varsinkin jos syysmyrsky onkin jokin paratiisisaari jossain lämpimässä paikassa.
- ...
JohnatHan näyttää Marin vieressä ihan puutarhatontulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.714736HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen1814548Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu463778Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty773130- 471755
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert231483- 141318
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221242- 151154
- 381111