Näin laihduin 6kg!

uusi elämä

Söin viikon ajan ainoastaan banaaneja ja kananmunia kuorineen ja laihduin 6kg viikossa!
Rasvan palaminen perustuu siihen että kuorissa on eniten hajottava entsyymejä. Siskoni mies on lääkäri, tiedustelin asiaa häneltä.Hänen mukaansa tämä on täysin loogista.
Testattu juttu, toimii! Tätä dieettiä aion noudattaa jatkossakin! Ystävieni mielestä näytän eloisammalta ja silmäni kirkkaammilta! Ja tunnen olevani pirteämpi!

4

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti 38v

      Luin tällaisesta kans joskus ja kokeilin. Huomasin kyllä että toimiva juttu!
      Dieetin lopetettuani paino tuli ikävä kyllä nopeasti takaisin, ruokailutottumuksia täytyisi muuttaa pidempien tuloksien saavuttamiseksi....

    • fredrick

      Laihdutin kerran yhden päivän. Laihduin 15 grammaa.

      • jojo-ilmiö

        Olen joutunut painonhallinta jojoilussa suorittamaan vähintään alimman arvosanan. Kun paino on noussut 2 kg, se jo alkaa vaikeuttamaan astmaoireisiini.
        Vähennän iltavälipalat minimiin. Paino nousee yhä. Pistän sisäisen äijäni lujille niin kauan, että paino lähtee laskuun. Kolmantena päivänä paino on jo alempi.


      • välipalashow
        jojo-ilmiö kirjoitti:

        Olen joutunut painonhallinta jojoilussa suorittamaan vähintään alimman arvosanan. Kun paino on noussut 2 kg, se jo alkaa vaikeuttamaan astmaoireisiini.
        Vähennän iltavälipalat minimiin. Paino nousee yhä. Pistän sisäisen äijäni lujille niin kauan, että paino lähtee laskuun. Kolmantena päivänä paino on jo alempi.

        Jälleen vuorossa nälkiintymisilmiö. Syönnin jälkeen tupsin jotain kevyemppä. Se tekee kovan nälän. jojoilu jatkuu. Jos kova nälkä jatkuisi, olisi 5 kg lisäpainoa pian totta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe