thai hieromo

jap

kukas sieltä kiikutettiin hieromosta poliisin voimin ulos?

14

1235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saarion Jorma

      Olivat hieroneet jonkun CP-vammaisen varpaita liian rajusti ja vammojen raiskaama otus äännähti orgasmin kourissa itselleen aggressiivi-ilmiön nimeltä knock off. Ilmiö pakotti CP:n ilmoittamaan nyrkein tarvitsevansa lisäpalveluja kuten rystysten välisten liha-alueiden pehmentämistä. Ulosanti vammaisella oli sen verran hutera, että hieroja ymmärsi väärin ja pamautti polliisipirssin pihaan.
      Varvasvälihierottu vääntelehti nautinnoissaan poliisien kantaessa hänet maijaan.
      Jäivät sukatkin hoitolaan...

    • pää

      Oliks sää paikalla,mää en ollut.

    • Jormaa oksetti

      Jormaa alkoi oksettamaan ja Se jäykistyi niiiin, että piti soittaa polliisit paikalle. Siis miespolliisit...;))

      • paskanjauhantaa

        Tässä taas älyn jättiläiset keskustelee keskenään. Kukahan teidätkin veis hoitoon!?!? Todennäköisesti joskus piipaa-auto. Toivottavasti mahdollisimman pian.


    • ope 1959

      Menkääs lapset tekemää läksyjä välillä.

    • kristiansku

      kyllä tiedän kuka kyseinen cp-vammainen oli.ajoin juuri autolla ohi.asuu kuulemma palomäessä.jätti vain maksamatta välilevyn hieronnan.ei kun jatkossa buranaa vain.

    • sinä itse

      Kylläpäs tiedät tarkasti.Ettet vain ollut sinä itse.Olitko tä,sanohan sinä.

    • thaimaa best

      Miksi Jämsän seutu lehti ei tee juttua kyseisestä yrittäjästä??

    • Hellänahka

      Minä se olin.Tuli riitaa kun Kela kortti oli mennyt vanhaksi eikä oikeuttanut aleen.

      • Rahaa seinästä

        Kannattaa pitää Kela Gold kortti aina ajan tasalla.


      • alv
        Rahaa seinästä kirjoitti:

        Kannattaa pitää Kela Gold kortti aina ajan tasalla.

        Ja pyytää alvillinen kuitti.Yes


      • YT:n piirissä
        alv kirjoitti:

        Ja pyytää alvillinen kuitti.Yes

        Jos kuuluu YT neuvottelujen piiriin,YT alennusta pittääpi saaha.


    • Päätön

      Alv tarkoittaa noissa piireissä "anna lisää v..."..Jotenka sen hinnassa näkyvä vaikutus ei ole välttämä5ttä positiivinen maksajan kannalta.

    • Jämpsän komii

      Minä siellä käyn kerran viikossa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe