Sopiiko siemenseoksen sijasta syöttää "Crispy pellets Rats & Mice" pellettiä? Onko ravintosisältö riittävän hyvä peruskuivaruoaksi?
Analytical constituents
Protein 20 %
Fat content 4 %
Crude fibre 5,5 %
Crude ash 6,5 %
Calcium 1,1 %
Phosphorus 0,8 %
Nutritional additives
Vitamin A 17.000 IU/kg
Vitamin D3 2.000 IU/kg
Vitamin E 135 mg/kg
E1 (iron) 170 mg/kg
E2 (iodine) 3,6 mg/kg
E4 (copper) 17 mg/kg
E5 (manganese) 128 mg/kg
E6 (zinc) 120 mg/kg
E8 (selenium) 0,34 mg/kg
Antioxidant(s)
Preservative(s)
Composition
Cereals
Vegetable protein extracts
Derivatives of vegetable origin
Herbs
Seeds
Minerals
FOS (Fructo-oligosaccharides)
Yucca
Crispyn hiiripellettejä pelkällee?
6
130
Vastaukset 6
- Hiirulib
Riittävä.Vähän lisäyksiä seokseen niin olisi erittäin hyvä:)
- pelletit
ja mitä lisäystä saisi olla?
- Sedä
Aika epämääräinen tuoteseloste, ei välttämättä huono asia, mutta itse tykkäisin tietää mitä syötän eläimilleni. Itse tykkään hiirille syöttää siemeniä, koska niille ei tule samalla tavalla annettua muuta ruokaa virikkeeksi kuin rotille.
"FOS (Fructo-oligosaccharides)"
-Hiiren ruuassa makeutusaineita..? (Wikipedia tiesi kertoa, että se edistää kalsiumin imeytymistä, siksikö lie lisätty) - Hiirulib
Sekoita vähän toista hiiripellettiä mukaan ,niin seos olisi ihanb hyvää
- 523
Mitä muita hiiripellettejä on olemassa?
523 kirjoitti:
Mitä muita hiiripellettejä on olemassa?
Periaatteessa kai rottapelletit on aika samaa tavaraa, ainakin monet ihan pätevät merkit on hiiri/rotta-pellettejä, Altromin vaikka esimerkiksi. Tuollaiset kommentit että "sekoita kahta pellettiä niin sit on hyvä" on aika typeriä, koska jos pellettiä on tarpeen yhdistää toiseen pellettiin, sen ravintoarvoissa on jotain vikaa, ja silloin se pitää sekoittaa pellettiin joka tukee sen ravintoarvoja, ei mihin tahansa. Eli pitäisi myös osata sanoa mikä yhdessä ruuassa on vikana, eikä heitellä mututietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1451145Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1181032Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset214770En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 63715
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25706- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38588
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss57541